Minä ja mies mekko-ostoksilla :(
Tarkennus: minä olin ostamassa mekkoa ja mies oli vain seuralaisena, hän ei ostanut itselleen mekkoa.
Peilailin itseäni sovituskopissa. Mies kommentoi sanomalla, että naapurin nainen käyttää samanlaisia, eikä hänkään näytä mitenkään pahalta niissä, vaikka hänellä on iso maha ja leveä perse.
Tuntuipa hiton kivalta:( Olen siis isomahainen ja leveäperseinen, mutta se ei pahasti haittaa. Tulin sanoneeksi jossain vaiheessa, että minulla oli ennen yhtä kapea vyötärö kuin mallinukella. Siihen mies, että hän katseli sitä usein silloin.
Itsetunto on nyt tosi korkealla. Olen lihonut koosta 36 kokoon 38(-40). Ostamani mekko oli tosin kokoa S. Olin juuri tullut sinuiksi vartaloni kanssa, enkä häpeillyt kilojani esim. sängyssä, ja nyt mies muistutti minua lihomisestani. Lähtölukemissa olen taas.
Kommentit (55)
Olin löytänyt mielestäni nättejä vaatteita itselleni. Ihan oma-aloitteisesti mies tuli sen sanomaan.
ap
siihen kuuluisaan does my bum look big in this- kysymykseen on vain yksi oikea vastaus mieheltä eli mitään rehellistä vastausta ei edes välttämättä haluta.
Meitä on siis kaksi läskipersettä hänestä.
ap
Mä olen kyllä miehesi kanssa samaa mieltä, että ymmärsit väärin! " Mies kommentoi sanomalla, että naapurin nainen käyttää samanlaisia, eikä hänkään näytä mitenkään pahalta niissä, vaikka hänellä on iso maha ja leveä perse." Sehän siis oli mielestäni enemmänkin kohteliaisuus, että näyttää läskinkin päällä hyvältä, joten sinun päälläsi tosi hyvältä. Missään vaiheessa hän ei kyllä sinua läskiksi tuossa sano.
ajattelet toisinpäin, niin on varmaan jotain mitä miehesi ulkonäölle voisi tapahtua (lihoisi esim. 30 kg, penis lyhenisi (lie mahdotonta mutta kuitenkin..) tms, mikä tekisi tästä ehkä vähän vähemmän viehättävän kuin aiemmin, joka ei kuitenkaan sinua suuremmin haittaisi, mitä silloin sanoisit miehelle, jos tämä tuskailisi sen ulkonäköseikan kanssa ja tivaisi, että haittaako se mitään?
Käytän s -kokoisia vaatteita ja silti olen ihan kauhea läski, leveä perä ja läski maha. Tuntuu tosi pahalta kun mies sanoo, ettei uskoisi samaksi ihmiseksi johon ihastui ja että, juuri koon takia ihastui:(
On sun ukolla ihmepulma, kehtaa haukkua noin jos kerran S-koon vaatteet menee päälle!
Sano hälle että on täällä muita ottamassa jos et hänelle kelpaa.
Ite oon luultavasti XL (tai ehkä enempikin äksiä) kokosen daamin kanssa joka on ihan ok tyytyväinen vartaloonsa, ja mä myös.
Arska vaan
no tuo mitä miehesi sanoi, yritti joka tapauksessa olla kohteliaisuus. Ei kovin onnistunut, mutta kuitenkin. Se nyt vain ehkä paljasti, että mies on noteerannut lihomisesi, ja sehän sinua haittaa eikä niinkään se mitä mies sanoi tai ei sanonut. Haluaisitko siis, että miehellesi on ihan sama miltä näytät?
Haluaisin myös, että hän ei sanoisi asioita, jotka ovat minulle arkoja juttuja. Toivoisin siis, että hän ei raskisi pahoittaa mieltäni. Mies kuitenkin tuntee minut ja tietää hyvin, että tuollainen satuttaa minua.
ap
no tuo mitä miehesi sanoi, yritti joka tapauksessa olla kohteliaisuus. Ei kovin onnistunut, mutta kuitenkin. Se nyt vain ehkä paljasti, että mies on noteerannut lihomisesi, ja sehän sinua haittaa eikä niinkään se mitä mies sanoi tai ei sanonut. Haluaisitko siis, että miehellesi on ihan sama miltä näytät?
jos sulla kerran on oikeasti iso maha ja takapuoli, niin mitä sen miehen sitten pitäisi sanoa? Ja jos vyötärösi on kadonnut, ja mies piti siitä kun sinulla sellainen oli, niin pitäisikö sen nyt sitten valehdella? Kun mies ei kuitenkaan tunnu tahallaan sinua loukkaavan, sanoo vain miten asiat ovat. Ja minulla itselläni on siis samanlainen mies. Et ilmeisesti kuitenkaan ole sinut oman vartalosi kanssa?
Siis s-koon vaatteet menee päälle! Luuletko että on oikeesti läski niinku joku väittää hänelle nyt? Se mies on tottunu kattomaan teiniä silloin nuorena, normaali aikuistuminen tapahtunut vartalolle, ja S-koon vaatteet jos menee päälle ni ei oo todellakaan lihavuudesta kyse.
Arska Vaan
Haluaisin myös, että hän ei sanoisi asioita, jotka ovat minulle arkoja juttuja. Toivoisin siis, että hän ei raskisi pahoittaa mieltäni. Mies kuitenkin tuntee minut ja tietää hyvin, että tuollainen satuttaa minua.
ap
kuitenkaan välttämättä tiennyt, että loukkaantuisit tuosta kommentista. Se on varmaan aika mahdoton toive ettei hän muistelisi entistä sinua, kai hän muutenkin muistelee mitä olette suhteessanne tehneet. Ja varmasti joku kasikymppinen pariskunta muistelee, miltä toinen näytti nuorena ja hehkeänä. Kyllä mäkin esim. edellisessä suhteessa muistelin, miltä mies näytti silloin kun oli vielä hyvin lihaksikas, vaikkei se lihasten pieneneminen minun tunteisiini häntä kohtaan mitenkään vaikuttanutkaan.
Siis s-koon vaatteet menee päälle! Luuletko että on oikeesti läski niinku joku väittää hänelle nyt? Se mies on tottunu kattomaan teiniä silloin nuorena, normaali aikuistuminen tapahtunut vartalolle, ja S-koon vaatteet jos menee päälle ni ei oo todellakaan lihavuudesta kyse.Arska Vaan
Musta ei vaan kuulosta siltä, että ap:n mies olisi tarkoituksella yrittänyt loukata, tietty jos se mies nyt vaan sitten haikailee koko ajan ap:ta sellaisena kuin tämä ennen oli niin onhan se ongelma. Mutta siis näiden parin lausahduksen takia ei siltä kuulosta, jos taas mies oikeasti on sitä mieltä että ei pidä ap:ta enää minkään näköisenä ja ennen kaikki oli paremmin niin se on jo ongelma.
mä olen kova lukemaan asioita rivien välistä ja se ärysttää ihan kaikkia ihmisiä. Ja kyllä muakin ärsyttää, jos sanon jotain, ja joku sitten vetää siitä minun mielestäni väärän johtopäätöksen ja tavallaan alkaa syyttäämään jostain mitä en ole tarkoittanut. Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon olet lihonut ja missä ajassa?
Noinhan se on.
Miehillä vaan usein lipsahtaa pöhköjä, joskus niissä on jokin taustalla joskus ei. Lapsellisimmilla meistä on vain tyhmä kokeilunhalu että mitenhän se reagoi jos sanonkin näin! Kun se ukkojen saunaillassakin naapurin eukosta vitsailtuna kuulosti niin hyvältä jutulta...
Tekis mieli olla sitä mieltä että pulmaa kokosi suhteen ei ole, vaan jotain muuta on taustalla JOS tuossa miehesi lausahduksessa kiteytyi teidän probleemit.
Hän sanoi sen ilman mitään asiayhteyttä, kunhan ilmoitti.
Olen lihonut 9-10 kiloa n. 1,5 vuodessa.
ap
mä olen kova lukemaan asioita rivien välistä ja se ärysttää ihan kaikkia ihmisiä. Ja kyllä muakin ärsyttää, jos sanon jotain, ja joku sitten vetää siitä minun mielestäni väärän johtopäätöksen ja tavallaan alkaa syyttäämään jostain mitä en ole tarkoittanut. Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon olet lihonut ja missä ajassa?
Takana on nimittäin jakso, jolloin oksensin silloin, kun tunsin syyllisyyttä syömisestä ja pelkäsin lihovani. Olen kertonut siitä hänelle.
ap
Noinhan se on. Miehillä vaan usein lipsahtaa pöhköjä, joskus niissä on jokin taustalla joskus ei. Lapsellisimmilla meistä on vain tyhmä kokeilunhalu että mitenhän se reagoi jos sanonkin näin! Kun se ukkojen saunaillassakin naapurin eukosta vitsailtuna kuulosti niin hyvältä jutulta... Tekis mieli olla sitä mieltä että pulmaa kokosi suhteen ei ole, vaan jotain muuta on taustalla JOS tuossa miehesi lausahduksessa kiteytyi teidän probleemit.
ap
ihan siitä, millä äänensävyllä se on sanottu. Jos vittuilevalla, niin toki tuosta saa hyvän loukkauksen aikaan. Jos taas sanoi sen ihan normaalisti, niin se kuulostaa epäonnistuneelta kehulta sen mekon suhteen. Siis että tokihan tuosta helposti loukkaantuu, mies ei vain sitä välttämättä tajunnut sillä hetkellä. Hän vain kenties ajatteli, että on sillä naapurin naisellakin vähän ylimääräistä ja silti näyttää tuossa mekossa ihan hyvältä. Mutta ilmeisestihän sinun ongelmasi on se, että mies ylipäätään on huomannut lihomisesi, mutta vaikka hän ehkä pitäisikin ulkonäköäsi objektiivisesti parempana 10 kiloa sitten niin ei se hänen tunteisiinsa vaikuta jos ette vain ulkonäön takia ole yhdessä.
ap
No jos oli vain tyhmä lipsaus johon aiemmin viittasin niin ota huumorilla ja kehu sitä naapurin daamia hyvästä asuvalinnasta jos kerran näyttää yhtä hyvältä kuin sä ite!
Jos taas tuo 9kg on alkanut häiritä häntä niin sanopa että se vaan kuuluu elämään. No, en tiedä piätääkö sitä aina sanoa kaikesta ja tulkita, ne on tulkinnat ja rivien välistä lukemiset monesti loputonta suota.
Tai joo, kysypä suoraan että kokeeko ukko että sä et oo enää seksikäs ku pitää verrata naapurin paksumpaan daamiin? Ja että tarkottaako tää sitä ettei seksi enää kelpaa ku oon lihonut, pitäskö sitä vähän harvemmin kiksauttaa?
Arska Vaan
miehet eivät silti välttämättä tajua aina, miltä toisista ihmisistä tuntuu, siis että jos miehelle sanoo vaikka että minut raiskattiin, niin ei se tod näk yhtään osaa kuvitella, miltä sellainen tuntuu, toisin kuin jos kyseessä on toinen naispuolinen henkilö. Ja jos sanoo, että minulla on ongelmia syömisen ja painon suhteen, niin mies ajattelee, että no kelläpä naisella ei. Että ei se mies kaikista selityksistä huolimatta silti täysin tajua, miltä sinusta tuntuu ja siksi ei vahdi joka sanaansa kuin haukka.
Peilailin itseäni sovituskopissa. Mies kommentoi sanomalla, että naapurin nainen käyttää samanlaisia, eikä hänkään näytä mitenkään pahalta niissä, vaikka hänellä on iso maha ja leveä perse.
Mies kommentoi mekkoa, joka ilmeisesti on hyvin armollista mallia ja sopii monentyyppisille vartaloille. Nähdäkseni mies on hyvinkin tietoinen ap:n ulkonäköpaineista ja tämä oli hänen (ehkä vähän ontuva) tapansa sanoa, että mekko sopii ap:llekin.
Mä olen kyllä miehesi kanssa samaa mieltä, että ymmärsit väärin!
" Mies kommentoi sanomalla, että naapurin nainen käyttää samanlaisia, eikä hänkään näytä mitenkään pahalta niissä, vaikka hänellä on iso maha ja leveä perse."
Sehän siis oli mielestäni enemmänkin kohteliaisuus, että näyttää läskinkin päällä hyvältä, joten sinun päälläsi tosi hyvältä. Missään vaiheessa hän ei kyllä sinua läskiksi tuossa sano.