Suosittele kivaa (ranta)lomakohdetta Euroopasta lapsiperheelle, omatoimimatkasta kyse
ja huvilaa alamme etsimään. Kiitos!
Kommentit (13)
Minkä kokoinen perhe ja minkä ikäiset lapset?
Mitä haluatte matkaltanne?
se joka ehdotti Pinsiä.
hiekkaranta, pitkälle matalaa vettä, junalla käväistiin Monacossa, Nizzassa ja Italiankin puolella.
Tulevaa kesälomaa suunnittelen, josko löytyisi vaihtoehtoa (Aasialle) Euroopasta. Suht tasokas huvila, oma uima-allas tai uimaranta ihan vieressä, Rauhaista eloa, pikkukaupunkimeininkiä.
Kiitos!
ap
mutta pakko kuitenkin mainita, että Venetsia oli yllättäen aivan huippu lomapaikka lapsen kanssa! Lidolla on hieno hiekkaranta (useampikin, itse olen käynyt vain yhdellä), vaporettolla kulkeminen on helppoa ja kivaa. Turvallista ja mukavaa kävellä, autojakin on vain Lidolla. Gondolireissuksikin lapselle riitti 50 sentin traghettokyyti.
Huviloita ei kyllä juuri vuokralle ole (Lidolla ehkä joku?), eikä pikkukaupungistakaan voi puhua.. Sen sijaan Venetsiastakin kyllä löytää rauhallisia alueita, turistivirrat kun yleensä kulkee vaan yhtä pääreittiä, jos kiertää San Marcon pari kujaa taaempaa, saakin kävellä ihan rauhassa.. Niin, ja vuokra-asuntoja kyllä paljon tarjolla, mekin asuimme sellaisessa, mutta ovat luonnollisesti kaupunkihuoneistoja.
niin olisi helpompaa etsiä majoitusta ja lentoja:-) Italia kyllä kiehtoo.
ap
Norwegianilta suorat lennot helsingistä alk. 69e suunta. Autonvuokraus saarella noin 22 e vrk. Alcudia on ehkä kivoin alue... olen käynyt saarella monta kertaa.