Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö KETÄÄN häiritse ehdokkaiden nuoremmat puolisot!

Vierailija
14.01.2012 |

Olen ihan tavallinen perheenäiti ja itsekin aikoinani elänyt 15 v. vanhemman miehen kanssa enkä mielestäni ole mikään ennakkoluuloinen konservatiivi, mutta mun mielestä ehdokkaiden Niinistö, Lipponen, Haavisto 20-30 v. nuoremmat puolisot ovat osoitus valtiomiehelle sopimattomasta huonosta harkintakyvystä.

Mutta siitä huolimatta aion äänestää Niinistöä :D Tai ehkä sittenkin olen ennakkoluuloinen konservatiivi, koska en voisi kuvitellakaan äänestäväni symppistä Haavistoa siksi, että hänen mukanaan linnaan muuttaisi homoseksuaali hömppä kampaajamies!! Ei vaan pysty, sori.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki osapuolet on täysi-ikäisiä ja suostuvaisia

Vierailija
2/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun väliä, jos kaikki osapuolet on täysi-ikäisiä ja suostuvaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kohta tänne ryntää lauma väyrysläisiä pönkittelemään omaa ehdokastaan... ;)

3...2...1...

Vierailija
4/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen perheenäiti ja itsekin aikoinani elänyt 15 v. vanhemman miehen kanssa enkä mielestäni ole mikään ennakkoluuloinen konservatiivi, mutta mun mielestä ehdokkaiden Niinistö, Lipponen, Haavisto 20-30 v. nuoremmat puolisot ovat osoitus valtiomiehelle sopimattomasta huonosta harkintakyvystä.

Kertoisitko että miten nuorempi puoliso kertoo harkitsemiskyvyn huonosta laadusta?

Vierailija
5/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisot tietysti vähän haittaa. Mä en tykkää siitä, että jossain viidenkympin villityksessä jätetään eka vaimo ja aletaan hakea uutta nuoruutta uuden puolison kanssa. Sitten samaan syssyyn yhtäkkiä ymmärretään kuinka hieno asia perhe on ja sen kanssa vietetään aikaa ja hoidetaan lapsia ja kaikkea sitä, mitä ekan vaimon kanssa ei osattu tai haluttu tai viitsitty tehdä ja kas, tämä vaimo säilyykin paljon iloisempana ja ymmärtäväisempänä kuin se edellinen loppuunajettu kurppa. Ja sit hehkutetaan lehdessä kuinka on ihanaa. Varsinainen timoteeaaa-meininki.

Mut ekalla kierroksella saa kyllä naida nuoremmankin, kun se on täysi-ikäinen ja pätevä antamaan suostumuksensa.

Vierailija
6/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä eroa olisi, sitten, jos jollain ehdokkaista olisi 18-vuotias puoliso, 50 vuoden ikäerolla. Sanoisitteko silloin samalla tavalla?

Tai jos presidentiksi haluavalla olisi "avoin liitto" ja avoimesti kertoisi siitä.

Kyllä presidentin moraalilla ON myös väliä, hän on esikuvana lapsillenne.

Vierailija
7/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio äänestää eläkeläistä tai viittä vaille eläkeläistä. Jäljelle jää sitten Haavisto, Arhimäki ja Biaudet...näistä pitäis valita. (Kristillisiä en äänestä ikinä)

Vierailija
8/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se tulee nyt.

Muilla iso ikäero onkin nimenomaan todiste huonosta harkintakyvystä, mutta Haavistolla ei.

Homoraukkoja on niin vähän, että löytääkseen sen oikean heidän on todellakin laajennettava ikähaarukkaa.

Vai haluaisiko palstamamma valita KAIKISTA soveltuvan ikäisistä miehistä vai noin viidestä prosentista soveltuvan ikäisiä miehiä?

Vierailija
9/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä eroa olisi, sitten, jos jollain ehdokkaista olisi 18-vuotias puoliso, 50 vuoden ikäerolla. Sanoisitteko silloin samalla tavalla?

Tai jos presidentiksi haluavalla olisi "avoin liitto" ja avoimesti kertoisi siitä.

Kyllä presidentin moraalilla ON myös väliä, hän on esikuvana lapsillenne.

Eli mikä on tämän olkiukon tarkoitus?

Vierailija
10/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luuletko presidentin puolisoineen asuvan presidentinlinnassa, vai mistä linnasta puhut, ap?

Vierailija
11/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sitä olen kyllä miettinyt, että näköjään kun on valtaa niin valitaan herkemmin nuori kumppani. Vallalla saa.

Vierailija
12/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kymmenien vuosien ikäero kertoo naisen puolelta näissä tapauksissa suurista kompromisseista. Saako Jenni lapsia tai Päivi seksiä?

Vierailija
13/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellainen kertoo yleensä epäkypsästä ajatusmaailmasta, ts. ettei pysty olemaan ikäistensä kanssa.

Vierailija
14/14 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain ehdokkaiden kohdalla.

Positiivista on, että jokainen on ollut nuoremman puolisonsa kanssa yhdessä pitkään, Lipponen ja Haavisto kai 15-20 vuotta. Niinistö ei ole ollut Haukion kanssa pitkään, mutta hän oli leskenä kauan. Kyseessä ei siis ole tilanne, että ihan äskettäin olisi hankittu nuori puoliso.

Ja ääneni meni Haavistolle, nuorempi puoliso ei vaikuttanut äänestyspäätökseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi