Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö lohduttajia? Olin syntymäpäivillä ja nyt on kamala olo!

Vierailija
14.01.2012 |

Oli kiva tavata serkkuja. En kuitenkaan ymmärrä, että miksi en ole niiden kanssa enempää tekemisissä! Eikä kukaan halua olla kenenkään kanssa tekemisisssä.

Ongelma oli nyt sitten vanhempi setäni, isäni serkku. Hän heitti minut autollaan (tietysti upouusi) kotiin. Mutta mistään asiasta emme olleet samaa mieltä, vaan kaikista asioista ihan eri mieltä. Ja mulle tuli kamala olo ja oikein ahdistuin. Nyt on hirmu ahdistus päällä ja juon viiniä ahdistukseen.

Kuinka mulle tulikaan näin kamala olo - mistä kysymys?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siitä kännäämällä saisi valtavaa

Vierailija
2/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että joku on eri mieltä? Eikö olisi kauhean tylsää, jos kaikki aina olisivat samaa mieltä? Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi, mutta niin on sillä toisellakin.

Millaisia asioita ne olivat, joista olitte eri mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tommoset ovat tätä yhteiskuntaa rakentaneet, niin ymmärrän, että kaltaisilleni ei täällä ole koskaan ollut eikä tule olemaan mitään paikkaa. Ja sen mielestä olin tietysti kaikessa väärässä! Siitä se masennus varmaan tulikin, sillä nyt taidankin olla oikeassa. On sukupolvia ja ihmisiä, jotka todella ovat tukahduttaneet seuraavan sukupolven. Tuntuu melkein siltä, että nyt niiden olisi paras kuolla pois täältä sotkemasta lisää asioita - noiden besserwissereiden siis!

Vierailija
4/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit puhunut säästä tai vaikka ajokelistä tai siitä uudesta autosta kysellyt :D

Vierailija
5/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden seurassa ahdistut. Sukulaissuhteet tuppaa välillä olemaan hankalia. Sukupolvien kuilu kasvaa ja kaikki syyttävät toisiaan ahdingostaan.

Mitä jos järjestäisitte niiden serkkujen kanssa jonkun kivan tapaamisen ilman sitä ahdistavaa setää?

Vierailija
6/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeä asenne vamma.

Mitä siitä jos setäsi mielestä koko elämä on paskaa? Paremmin täällä on kuin monessa muussa paikassa.

Itseäni huvittaa maailmasta valittajat, kun samalla olen menossa sossuun rahaa hakemaan.

Vierailija
7/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun mielestäni ei todellakaan!

Vierailija
8/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja melkein luulen, että se upouuden auton omistaja sanoi aika tylysti, että mene töihin, opettele säästämään ja ryhdy kunnon kansalaiseksi huuhailun sijaan.

Mutta kun sinä et tahdo.

Vierailija
9/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun mielestäni ei todellakaan!

Eli sinä olet se sukupolvi mikä tukahduttaa seuraavan?

No... Älä tee sitä?

Vierailija
10/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano, että ei ole sukulainen edes!

No ei tommoisista ollut kyse kun edellinen ehdottaa! Ei todellakaan. Ja näiden sukulaisten parissa eivät naiset yleensä ole olleet töissä, joten jos en olisi töissä niin ei sekään olisi mitään ihmeellistä. Ihmeellisempää olisi melkein jos olisi pakko mennä jonnekin vieraille töihin. Meillä on ihan omat firmat ja putiikit eikä välttämättä mennä edes ulkopuolisille töihin Mutta näistä ei ollut kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi