Vaatiiko tämä hiusmalli paksut hiukset? Pitkätukka miettii tyylimuutosta....
Mulla on suunnilleen puoleen selkään ulottuvat hiukset, niitä ei oo leikattu ainakaan puoleentoista vuoteen yhtään. Tukkani ei ole ihan tasapitkä, esim. edestä vähän porrastettu, vanha otsis nyt jossain olkapäiden tasolla jne.
Ongelmana on, että tukkani menee pituutensa vuoksi helposti päätä myöten, näyttää aika tylsältä siis. Jos sitä tupeeraan jne, niin sit näyttää ihan kivalta kyllä ja siihen saa kuohkeutta ja kiharoita yms. joten tykkäisin kuitenkin säilyttää hiukset pitkänä vastaisuudessakin.
Hiusmalleja googlettaessani törmäsin tällaiseen kuvaan, jossa hiukset on päältä lyhyemmät ja kuitenkin ilmeisesti alimmat hiukset jätetty pitkiksi, joten vaikutelma pitkistä hiuksista säilyy.
Kuvittelen, että tällainen leikkaus toisi jo itsessään hiuksiin keveyttä, ilmavuutta ja kuohkeutta? Plus että päällihiuksia olisi varmaan helpompi tupeerata jne tarvittaessa?
Mietin vaan, kuinka paksun tukan tällainen leikkaus vaatii..? itselläni on melko tyypillinen hento suomalainen hius, ei mulla nyt ihan ohuimmasta päästä tukka ole (vaikka siis yksittäinen hius on hento ja ohut, niin niitä hiuksia on kuitenkin melko paljon, suomalaiselle tyypillinen tukka siis), mutta ei tätä parhaalla tahdollakaan voi paksuksi sanoa.
Mutta siis, toimisikohan tällainen malli?
Ja siis tosta mallin rajuhkosta hiusten värierosta
en nyt välttämättä ole innoissani, mutta siis tarkoitan lähinnä leikkausta.
http://1.bp.blogspot.com/-VHa8D7dYiTo/TsE7piaONJI/AAAAAAAAAmc/qzHErPrXw…
Kommentit (13)
mitä väliä, ihana tukka mun mielestä kuitenkin, ei ainakaan näin tylsä kun mulla nyt on.
Ja en oikeastaan kaipaa mitään mielipiteitä itse kampauksesta, onko se jonkun mielestä "wt-tyyliä" tai kauhea vai mitä, mun mielestä se on ihana ja tykästyin, mietin vaan että millasen tukanlaadun ko. malli vaatii... jos kampaajia paikalla, niin osaisitte varmaan arvioida asian?
ap
toimii helposti ja pienellä vaivalla.
Jos on ohuet hiukset, ei onnistu koska tuo alempi hiuskerros jää ohueksi hiirenhännäksi kun tuo kerrostus vie paksuudesta ison osan.
JOs paksut ja sileät/liukkaat hiukset, onnistuu mutta vaatii paljon laittoa tai menee päätä myöten eikä näytä tuollaiselta.
toimii helposti ja pienellä vaivalla.
Jos on ohuet hiukset, ei onnistu koska tuo alempi hiuskerros jää ohueksi hiirenhännäksi kun tuo kerrostus vie paksuudesta ison osan.
JOs paksut ja sileät/liukkaat hiukset, onnistuu mutta vaatii paljon laittoa tai menee päätä myöten eikä näytä tuollaiselta.
mutta suomalaiselle tyypillisesti hento, ei siis karkea eikä jäykkä millään tavalla. lähinnä helposti taipuva, sileä ja liukas. Tietysti muotovaahtoa ym. käyttämällä hiuksesta tulee karkeampi.
hmm.. täytyy vielä miettiä ja etsiskellä lisää kuvia.
ap
tupeerattu ja lakattu, sillähän se pysyy - ainakin hetken koholla
tosi yleinen tapa leikata hiukset, ja näyttää hyvältä sikäläisessä paksussa ja karkeassa tukassa. Ohuempaan ja/tai liukkaampaan hiuslaatuun ei yleensä näytä mielestäni niin hyvältä ja vaatii paljon laittamista. Riippuu siis ihan siitä, jaksatko nähdä hiusten eteen vaivaa, vai haluatko mieluummin jonkun pese&pidä-mallin :)
Ekassa kuvassa mallilla on tod.näkösesti pidennys. Sillä saa paksuutta lisää.
lähes jokaisella vastaan tulevalla teinillä on tuollainen.. ap, minkä ikäinen sä olet? :D
lähes jokaisella vastaan tulevalla teinillä on tuollainen.. ap, minkä ikäinen sä olet? :D
Mulle se nyt on ihan sama, onko tollanen kampaus teineillä vai ei. Olen kyllästynyt nykyiseen tukkaani, ja haluan vaihtelua, haluan kampauksen, josta itse tykkään. Iän puolesta varmaan pitäisi leikata lyhyeks ja käyttää jakkupukua. En kuitenkaan aio tehdä niin, koittakaa kestää ;)
ap 31 v.
mutta rumia malleja molemmat! Makuasia, mutta nuo pissis-rokkitukat-näätävärjäyksellä ovat vain mauttomia.
Ap. Leikkasitko aikoinaan kuvien tyylisen tukan? Tuliks hyvä?
Hairmella saa hiuksiin tuuheutta
Luulempa, että tuo kaksivärisyys saa aikaan vaikutelman, että hiukset ovat paksummat kuin todellisuudessa ovatkaan.
Kerrokset ja vähän lyhyempi malli saa hiukset ylipäätään näyttämään paksummilta ja kohoavat tyvestäkin paremmin pitkiin verrattuna.
Kokeile rohekasti vaan!