Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaistteko 4v lapsen tuttavaperheen kanssa viikon ulkomaanmatkalle?

Vierailija
14.01.2012 |

Lapsi itse haluaisi kovasti lähteä, mutta epäilen että koti-ikävä iskee ja viikko liian pitkä aika vaikka perhe onkin tuttu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsistani juuri 4 v ja ikövöi joskus päiväkotipäivän aikana. Joskus olleet mummolassa 5- 7 vrk isänsä kanssa ja kouluikäisetkin ovat mua ikävöineet tai päinvastoin isäänsä jos olen itse ollut pitkällä vierailulla lasten kanssa.

Vierailija
2/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni liian pieni/nuori. Kouluikäisen kohdalla jo harkitsisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuttavaperhe haluaa 4-vuotiaasi mukaansa?

Minulla on tuon ikäinen lapsi, en laittaisi häntä ilman vanhempia ulkomaille asti. En vaan uskaltaisi.

Vierailija
4/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lapset ainakaan ole koskaan olleet kovia ikävöimään. Jos tunnet perheen hyvin ja lapsesi viihtyy heidän luonaan niin miksi ei.

Vierailija
5/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vastuuta kiitos.

Ei yksitään se että lapsi tulee ikävöimään vaan se vaiva jota hänen hoitamisensa ja huolenpitonsa vaatisi tuttavaperheen vanhemmilta.

Itse en ottaisi sellaista vastuuta toisen lapsesta koskaan että veisin mukanani lomamatkalle. Jos jotain sattuisi tälle lapselle matkan aikana esim. onnettomuus tai kidnappaus tms. ei siitä voisi selvitä koskaan.

Vierailija
6/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi

Vierailija
7/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe on liian etäinen noin pitkää matkaa ajatellen. Jos olisi perheystävä tai läheinen sukulainen, pidennetty viikonloppu voisi vielä menetelläkin (lapsen luonteesta riippuen, osalle liikaa ja osalle ihan ok). 4,5-vuotiaani on ollut kesällä rakkaan sukulaisen luona viikon ja viihtyi hyvin, mutta kaverinsa oli ollut viikonlopun mummolassa ja se oli ollut hänelle liikaa, itki vaan jatkuvasti. Todella paljon riippuu lapsesta tämä!

Vierailija
8/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe on liian etäinen noin pitkää matkaa ajatellen. Jos olisi perheystävä tai läheinen sukulainen, pidennetty viikonloppu voisi vielä menetelläkin (lapsen luonteesta riippuen, osalle liikaa ja osalle ihan ok). 4,5-vuotiaani on ollut kesällä rakkaan sukulaisen luona viikon ja viihtyi hyvin, mutta kaverinsa oli ollut viikonlopun mummolassa ja se oli ollut hänelle liikaa, itki vaan jatkuvasti. Todella paljon riippuu lapsesta tämä!

Vierailija
9/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana aikaisintaan.

Omien vanhempieni kanssa päästäisin tai sisarusteni.

Vierailija
10/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käsitin niin, että tuttavaperhe on todellakin tuttavaperhe.

Vierailija
11/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahtiiko ne varmasti ja miten jos tulee ikävä jne. Oikeesti, älä edes mieti asiaa...

Vierailija
12/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt nyt 2 viikkoa pitkää päivää miehen huolehtiessa lapsista. Meidän kuopus 6 v kaivautuu kainaloon joka ilta, kun töistä kotiudun ja selvittää kaikki asiansa karmeassa halipulassa. Selkeää ikävää.

4-v. HALKEAA koti- ja äidinikäväänsä viikossa ja itkeskelee ja masentuu viimeistään neljäntenä päivänä! Päivän reissu olisi eri juttu. Ja sitten on se vastuu toisen lapsesta, jos jotain tapahtuisi.

Vierailija
13/13 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ottaisi kenenkään 4-vuotiasta mukaani ulkomaan matkalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä