Kumpi ärsyttää enemmän, kaveripyynnön torjuminen vai roikottaminen hyväksymättä?
Kommentit (7)
koska en pyydä ketään kaveriksi. Facebook ei muutenkaan ole niin vakavaa bisnestä kuin se monille täällä tuntuu olevan.
Helen-nimiseltä mieheltä, jolla vain 30 kaveria. Jätän piruuttani roikkumaan.
Sen ihmisen kohdalla lukee sitten vaan taas "pyydä kaveriksi" sen "odottaa vastausta" tilalla. Mä olen perunut itse sellaiset kaveripyynnöt joita ei ole vähään aikaan hyväksytty, varsinkin jos näen että tyyppi on ollut fbssä, kirjoittanut vaikka kaverin seinälle.
Otan kavereikseni vain sukulaisia ja muut saa jäädä roikkumaan. Mitä teet jollekin kolleegalle toisessa firmassa olevalle, jossa meillä on keskenämme asialliset ammatillista kunnioitusta olevat välit ja tämä hakee kaveriksi? Kyllä jää roikkumaan, kun en viitsi "lyödä luuria korvaankaan". Tuo roikkuminen vastaa mielestäni vähän kuin "puhelin varattu" -soittoa.
Olisipa joku sellainen vaihtoehto, että järjestelmä vastaisi: Tämä henkilö on laittanut fb-sivunsa asetukset sellaisiksi, että hänelle ei voi hakea kaveriksi. Silloin koko hylkääminen olisi neutraalimpaa kaikkia koskevia, eikä noin henkilökohtaista.
niin että ei voi pyytää kaveriksi..
tää hylkäsi pyyntösi? No, se kyllä ärsyttäisi. Roikkumisia oon nähnyt, niistä en välitä. Ehkä jotkut on fb:ssa harvoin, jotkut ei edes huomaa niitä.