Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vaikeaa on vierottua sipsistä?!?!?

Vierailija
13.01.2012 |

Aivan älytöntä. Huomasin että painoni on noussut melkein seitsemän kiloa sitten kevään. Ja "älykkäänä" tajusin, että olen sortunut napostelukoukkuun. Iltaisin television ääressä, sipsiä, grilliruokaa, kaljaa joskus, karkkia joskus, jäätelöä... Päätin, että nyt se loppuu. Kaikesta muusta on ollut helppo luopua. Mutta ne sipsit.

Voi että minun tekee mieli sipsiä ja dippikastiketta. Ihan älyttömästi. Ihan siis niin älyttömästi. Koskahan tämä loppuu... Ja kun hauskinta on se, että oikeastihan sipsi on hyvää hetken, sitten se alkaa maistuun pahalle suussa. Mutta rouskuttaa pitää. Oih, oispa sipsiämpäri tossa vieressä!!!

Otanpa porkkanan tai kiivin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyäkseni mikä ois paras dippi esim. porkkanalle?

Vierailija
22/30 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitäis olla täysin ilman. Kun siivolla syö viikon niin yks pieni pussi palkinnoksi on ihanaa! Ite en sipseistä välitä mut voi soveltaa muuhunki ihanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyäkseni mikä ois paras dippi esim. porkkanalle?

Mun mielestä paras dippi porkkanoille ja kurkuille on joko Taffelin Ranch tai Chili (olikohan se sweet chili, en nyt muista).

Sipsien kanssa sopii olikohan sen nimi creamy pepper, Estrellan.

Miten olisi sellainen vaihtoehto dippikoukkuisille, että tekee vain puoli purkkia dippiä? Avattu dippijauhe kyllä säilyy kaapissa.

Kermaviilin voi käyttää johonkin muuhun. Ehdotuksena esim. tonnikalatahna ruisleivän väliin (tonnikalaa, kermaviiliä, myös majoneesi käy tähän, sitruunapippuria ja tilliä :) )

Tai sitten sitä dippiä käyttää johonkin muuhun, vaikka kalapuikkojen tai lihapullien kaveriksi.

Vierailija
24/30 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulen hirveän huonovointiseks shipseistä :D Voin syödä vain muutaman lastun.

Jos enemmän niin takuuvarmasti tulee oksettava olo. Olen aatellu, et se on se rasva. Kun en muutenkaan syö mitään rasvasta.

Vierailija
25/30 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ilman sipsejä. t. ap, jolla himoittaa kokokokoko ajan sipsiä.

JEE, HYVÄ SINÄ! :) Löysitkö jonkun korvaavan dipattavan? :)

Nro 2.

Vierailija
26/30 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täyslakolla se himo niihin loppui tyystin. Muutaman viikon kun jaksaa sinnikkäästi olla ilman, niin ei niitä sitten tee enää mielikään. Nyt voin ihan hyvin aina joskus harvoin herkutella, mutta en jää niihin kiinni vaan menee taas pitkä väli ennenkuin niihin koskenkaan, ja voin ihan hyvin kävellä kaupassakin niiden ohi suomatta niille ajatustakaan.

Se on kyllä hyvä että keksii itselleen muuta dipattavaa, ongi netistä vaikka eri dippien reseptejä ja hummuksen ohje yms ja alat napostella hapankorppuja ja kasvistikkuja. Oikeasti hyvää. :)

Vierailija
27/30 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein niin, että vedin "sipsiöverit". Ajattelin että olkoon saatana, syön sipsiä niin paljon kuin sielu sietää MUTTA en saa myöskään valittaa - edes itsekseni - liiasta painosta jos sille tielle lähde. Vedin varmaan viikon verran sipsiä ihan älyttömästi, sitten tuli stoppi ja homma alkoi ällöttämään ja sipsit jäivät.

Nykyisin ostan sipsejä pari kertaa vuodessa, yleensä niitä minipusseja (n. 40-70 g). Jos pussin jälkeen himottaa liikaa, saatan ostaa jättipussin, ja yleensä jo ennen puoliväliä alkaa tulla taas sellainen "ei nää olleetkaan niin hyviä kuin muistin"-tunne eikä sipsejä sen jälkeen tee mieli moneen kuukauteen.

Itse en käytä dippikastikkeita, mutta voisiko niiden himoon auttaa se että dippaisit niihin kasviksia?

Vierailija
28/30 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitäis olla täysin ilman. Kun siivolla syö viikon niin yks pieni pussi palkinnoksi on ihanaa! Ite en sipseistä välitä mut voi soveltaa muuhunki ihanaan.

Mutta kun olen aikalailla sipsiholisti. Riippuvainen. Ja kun pää aukeaa, niin ostan aina isoja pusseja, ja niitä meni pahimmillaan/parhaimmillaan parikin viikossa. Joten yritän oppia kokonaan pois tuosta tavasta. Pitää katsoa, jos joskus pystyis tuohon pieni-pussi-palkkioksi-toimeen. Puuh. Elämä on.

Vierailija
29/30 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olen aikalailla sipsiholisti. Riippuvainen. Ja kun pää aukeaa, niin ostan aina isoja pusseja, ja niitä meni pahimmillaan/parhaimmillaan parikin viikossa. Joten yritän oppia kokonaan pois tuosta tavasta. Pitää katsoa, jos joskus pystyis tuohon pieni-pussi-palkkioksi-toimeen. Puuh. Elämä on.

Vierailija
30/30 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kartanon tilli-kermaviili <3 NAM! yritän itsekin päästä eroon noista.... on vaaan NIIIIN taivaallisia!