Vesilahti-millainen paikka asua?
Erityisesti kiinnostaa siellä Narvan kylä mutta kaikki kokemukset ko. paikkakunnasta tervetulleita. Itselläni on sellainen positiivinen mielikuva, että on vireätä kylätoimintaa ja kaunista seutua. Lisäksi paikka vaikuttaa todelliselta maaseutukunnalta moniin muihin pikkukuntiinkin verrattuna. Mutta kertokaa faktoja te, jotka tiedätte. Nettisivuja olen toki ahkerasti selaillut mutta eiväthän ne korvaa käytännön kokemuksia.
Kommentit (11)
Jos haluaa, että lapset on ensimmäisinä ja viimeisinä tarhassa, niin Narva on oikein hyvä kohde siihen tarkoitukseen. Naapuristossa lähes kaikki sukua keskenään. Talo ei meinannut mennä kaupaksi. Kiinteistökauppa ei kulje Vesilahdessa. Mitä muuta haluaisit tietää? Kokemusta on, pois lähdetty.
Vesilahden Narva on aivan hevonperseessä. Julkista liikennettä ei juurikaan kulje ja joka paikkaan pitkä matka. Muuten varmaan ihan kiva, jos tykkää siitä että ketään ei ole missään.
Lempäälässä on paljon enemmän kaikkea ja lähempänä Tamperetta. Mutta jos sinulla on lapsia tai jos olet köyhä, niin älä muuta. Me emme halua sinua tänne. Koulut on täynnä ja sossupummeja täällä ei kaivata.
Narva on ihan mukava pikkukylä, julkista liikennettä ei paljon tosin ole, mutta maalla nyt kuitenkin kaikilla on auto. Tampereelle ajaa sen reilun puol tuntia, eli ei mun mielestä paha matka :) Kesätori on tosi virkeä ja muutenkin on kaikenlaista toimintaa.
Täh? Eihän siellä Narvassa ole mitään. Yksi kälynen K-kauppa, baari ja silleen....
!! Mummolassa on kiva käydä narvassa.
Vierailija kirjoitti:
Narva on ihan mukava pikkukylä, Tampereelle ajaa sen reilun puol tuntia, eli ei mun mielestä paha matka :)
Lähemmäs tunti menee.
Siellä on ens kesänä taas Narvan markkinat!
Narvasta tulee olemaan vaikea myydä asuntoa 10-20 vuoden päästä.
Olisiko nyt Vesilahdesta tietäviä paikalla?