Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "suomalainen", mutta inhoan Suomea ja suomalaisia!

Vierailija
13.01.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu etta monet suomalaisista (vanhempi polvi erityisesti) ovat ilkeita, kateellisia, huonostikayttaytyvia, junttimaisia, empatiakyvyttomia, eparehellisia, itsekkaita, kerskailevia. Niita ominaisuuksia, jotka ovat tehneet suomalaisista maailmalla tunnettuja ja arvostettuja, ei tunnu enaan loytyvan.

Vierailija
2/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu etta monet suomalaisista (vanhempi polvi erityisesti) ovat ilkeita, kateellisia, huonostikayttaytyvia, junttimaisia, empatiakyvyttomia, eparehellisia, itsekkaita, kerskailevia. Niita ominaisuuksia, jotka ovat tehneet suomalaisista maailmalla tunnettuja ja arvostettuja, ei tunnu enaan loytyvan.

Missä maassa ei ole tuota samaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan oleillut ulkomailla pidempiä aikoja? Sulla on ehkä romantisoitu käsitys ulkomaalaisista.

Vierailija
4/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat asiat, jotka arkeani/mielialaani häiritsevät, ovat tietyt lainsäädäntöön ja sen tulkintaan liittyvät asiat ja tietenkin ilmasto ja VR.

Mutta siis oikein kiva täällä on elää ja tehdä töitä :) Ja ihania ihmisiä!

Vierailija
5/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa ei ole tuota samaaa

sinä et ole selkeästikään koskaan asunut suomen rajojen ulkopuolella, ja jos olet, niin häpeä puolestasi koska olet elänyt siellä laput silmillä jossakin suomalaisyhteisössä :(

mulla ei todellakaan ole samanlaisia kokemuksia. ihmiset suomen rajojen puolella (kyllä, suurimmassa osassa maailman maista) ovat karkeasti yleistettyän positiivisempia, sosiaalisempia ja avoimempia.

Vierailija
6/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sen verran, että kyllä mäkin viihdyn suomessa nykyään ihan hyvin, mutta mieli halajaa kyl edelleen toisenlaiseen ilmastoon ja sosiaalisesti epäahdistuneemman kansan sekaan. kyllä se muutto on väistämättä taas jossain vaiheessa edessä, mutta siihen asti voi toki nauttia suomesta niin paljon, kuin pystyy :) aina se ei onnistu, mutta hyviä päiviä on paljon ja on monia asioita, joista olen sydämeni pohjasta ylpeä ollessani suomalainen!!

Vierailija
7/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalaisuusmiesten jälkeläinen ja jos he näkisivät tämän Paskasuomen, niin luultavasti kääntyisivät haudoissaan!

Kaikki rahat jaetaan euroille ja sompuille. Psykopaattius jyrää työelämässä, kaikki hyvä ja välittäminen on kadonnut. Paskaa!

Vierailija
8/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt toteamassa, että joka maassa on omat ongelmansa. Mä löydän kuitenkin Suomesta niin paljon hyviä puolia että en pysyvästi lähde mihinkään. Rakastan luontoa, suomalaista ruokaa jne. Olen jopa ylpeä maastani tietyisstä asioisssa!

Vierailija
9/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen huomannut ettei se ole mun paikka, ainakaan tällä hetkellä.

Vierailija
10/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taas olla hyvä aloitus!

Suomesta on tullut suomalaisten ihmisten näköinen maa ja tuskin kestää kauan niin tätä maata ei enää ole ollenkaan. 5,4 miljoonaa hölmöläistä omalla kielellä ei tässä maailmassa tule pärjäämään, missä paineita on vaikka mistä ilmansuunnasta tulla tänne missä on maata ja väljää.

Vierailija
11/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohta keksi mitään hyvää tästä maasta, paitsi tietysti eläimet, mutta nekin on kohta tuhottu kuin holokaustissa.

Mitä paskemmaksi asiat menevät, niin sitä enemmän täällä ihmiset vain kehuvat itseään ja koko tätä luomaansa yhteiskuntaa.

No kuka mistäkin tykkää, itselle tää paikka alkaa oleen niin kun nähty. Minkäs sille voi kun syntynyt tänne ja heti alettu aivopeseen kuinka täällä on "kaikki" niin paljon paremmin kuin missään muualla koko maapallolla, niin onhan sen uskonut,

mutta iän myötä sitä alkaa miettimään, että kuuluuko elämän muka olla tällasta.

Vierailija
12/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan kaivaa näitä vanhoja aloituksia esille?

Vierailija
13/29 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohta keksi mitään hyvää tästä maasta, paitsi tietysti eläimet, mutta nekin on kohta tuhottu kuin holokaustissa.

Mitä paskemmaksi asiat menevät, niin sitä enemmän täällä ihmiset vain kehuvat itseään ja koko tätä luomaansa yhteiskuntaa.

No kuka mistäkin tykkää, itselle tää paikka alkaa oleen niin kun nähty. Minkäs sille voi kun syntynyt tänne ja heti alettu aivopeseen kuinka täällä on "kaikki" niin paljon paremmin kuin missään muualla koko maapallolla, niin onhan sen uskonut,

mutta iän myötä sitä alkaa miettimään, että kuuluuko elämän muka olla tällasta.

Muuta vaikka Etelä-Afrikkaan.

Vierailija
14/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun elämä olla vaikeaa.

Vierailija
15/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itseasiassa inhota itseäsi.

Vierailija
16/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta totta on, että suomalainen pönötys osaa joskus olla tosi ankeaa. Toisaalta olen asunut ulkomaillakin, ja kyllä niissäkin kulttuureissa on omat ärsyttävät piirteensä.

Suomessa ei ole mielestäni erityisen p**kaa mikään muu kuin ilmasto.

Vierailija
17/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalaisuusmiesten jälkeläinen ja jos he näkisivät tämän Paskasuomen, niin luultavasti kääntyisivät haudoissaan!

Vierailija
18/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia meidän piireissä, haluamme pullasta rusinat ja mahdollisesti pilata mahdollisimman monen suomalaisen elämän samalla kertaa.

Vierailija
19/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Mulla onkin päällä aktiivinen työnhaku että voin muuttaa mieleisempään maahan, jossa minulle sopivampi ilmasto ja ihmisten mentaliteetti. Suomessa en pidä oikein mistään: ihmisistä, ruoasta, ilmastosta, musiikista, designistä... No siitä ehkä että täällä toimii kaikenlaiset viranomaispalvelut sujuvasti mutta ihan riittävästi ne toimivat muissakin sivistyneissä maissa.

Vierailija
20/29 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi aina muuttaa muualle. Nim. koti Kiinassa, Italiassa, Brasiliassa ja Puolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi