Älkää nyt Haavistoa äänestäkö
Mies valehtelee olevansa proferrosi ja ei ole edes akateemista tutkintoa. Hän on siis koulutukselstaan ainoastaan _ylioppilas_.
Hän ei ole käynyt armeijaa. Kyllä miehen pitää armeija edes käydä. Presidentti toimii puolustusvoimien ylipäällikkönä.
Mies on nostettu pintaan vaan viedäkseen muilta ääniä. Kokoomuspoliitikot ja media on tämän hypetyksen takana. Sillä yritetään epätoivoisesti kampittaa muut, paremmat ehdokkaat pois, jotta Niinistö pääsisi varmasto presidentiksi.
Yäk Haavistolle! Yäk palaamiselle!.Yes reiluille vaaleille!
Kommentit (27)
joten ei ole kovin suomalaista, jos mittapuuna on "koti, uskonto ja isänmaa"
ja hänhän ei omita kotiaankaan, vaan auu vuokralla
Totuus taitaa sua kirpaista.
Että Haavisto valehtelee olevansa professorti ja on hädin tuskin ylioppilas.
Eikä ole edes armeijaa käynyt mies.
Lisäksi on vain kokoomuksen likaisen pelin pelinappula.
Jos Niinistö ei ole suosikkisi, niin älä äänestä Haavistoa. äänestämällä Haavistoa parannat vain Niinistön mahdollisuuksia.
Molemmat ryhmät ovat sattumoisin myös Haaviston kannattajien enemmistöä. Totta ihmeessä kannattaa äänestää, kun on realistinen mahdollisuus viedä Haavisto toiselle kierrokselle.
Haavisto todella on vain ylioppilas. Voiko enää säälittävämpää olla? Minäkin olen opiskellut enemmän. Minun ei tarvitse teeskennellä olevani professori vaan minun CV:ssäni sentään on oikeita meriittejä. Ja tunnistin kuvista Medvedevin mennen tullen vaikken edes väitä olevani Venäjä-asiantutija. = )
Haavisto on ollut Belgiassa vieraileva luennoitsija, josta kyseisessä yliopistossa käytettiin nimitystä "professor". Ihan loogista siis merkitä viran nimi sillä tavalla ansioluetteloon kuin mikä se alkuperäinen titteli on ollut.
Minua ei vaivaa se, että joku on "vain" ylioppilas. Elämässä on muutakin kuin loppututkinto, ja kumpikohan on parempaa kokemusta näihin hommiin, poliittinen aktiivisuus vai maisterin paperit?
Armeijan käymättömyys ja kirkkoon kuulumattomuus ovat bonusta, en itse kannata kumpaakaan.
Samaten homous ei vaikuta mielipiteeseeni mitenkään, minä kun en ole homofobinen... Puoliso taas ei näitä vaaleja ratkaise vaan itse ehdokas. Olisi ihan hauska jos linnassa olisi vastaanotolla kaksi miestä. :)
Ääni suvaitsevaisuudelle ja tasa-arvolle!
tämä "Haavisto on hädin tuskin ylioppilas" -ihminen. Mitä ilmeisesti ap on hädin tuskin peruskoulun käynyt Siwan kassa, koska ei ymmärrä mitään suomalaisesta korkeajärjestelmästä.
Alkais jo ap sunkin osastojakso että päästäis tästä palstan lapsellisesta spämmäyksestä. Pistetäänkö veto, kestääkö polla vaaleihin asti?
Kiitos kommentista.
Mutta eiköhän tässä maassa ole riittämiin muita hyviä ehdokkaita.
Entäs sinä itse? Olisiko sinussa pressa ainesta?
Haavisto todella on vain ylioppilas. Voiko enää säälittävämpää olla? Minäkin olen opiskellut enemmän. Minun ei tarvitse teeskennellä olevani professori vaan minun CV:ssäni sentään on oikeita meriittejä. Ja tunnistin kuvista Medvedevin mennen tullen vaikken edes väitä olevani Venäjä-asiantutija. = )
Heppoiset perusteet mahtaa teillä olla. Eipä ne kaikki muutkaan ehdokkaat tunnistaneet kaikkia kasvokuvia, jotka oli muuten aika tahallisen epäselviä.
Tunnistatte jopa Medvedevin nopeammin, omistatte oman asunnon vuokraamisen sijaan, ette ole homoja, olette käyneet armeijan, puolisollanne on väkivaltatuomio rattijuoppouden sijaan. Voi kun olisin teidänlaisenne. Mutta nyt ei auta muu kuin äänestää Haavistoa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Haavisto
Valitan jos totuus kirpaisee.
Haavisto ON vain ylioppilas.
Koska me olemme koulutetumpia!
Vaikka olemmekin vain palstamammoja niin meillä on jopa useitakin tutkintoja ja tunnistamme ihmisiä tuosta noin vaan.
Älkää nyt ihan aikuisenoikeasti äänestäkö miestä jolla on keksittyjä meriittejä cv:ssä!
Vaikka olemmekin vain palstamammoja niin meillä on jopa useitakin tutkintoja ja tunnistamme ihmisiä tuosta noin vaan.
Älkää nyt ihan aikuisenoikeasti äänestäkö miestä jolla on keksittyjä meriittejä cv:ssä!
olen akateemisesti koulutettu enkä hetkeäkään usko että sinä olet.
Vain sinunlaisesi äänestää Haavistoa. Siitä vaan.
Vakka kantensa valitsee.
Olikos Tarja Halonen käynyt armeijan? Kelpasi silti presidentiksi 12 vuotta. Hyvä olikin. Kokonaisuus pitäisi ihmisessä nähdä ja ymmärtää, ei tarttua lillukanvarsiin.
Älkää nyt ihan aikuisenoikeasti äänestäkö miestä jolla on keksittyjä meriittejä cv:ssä!olen akateemisesti koulutettu enkä hetkeäkään usko että sinä olet.
Se ei ole edes mikään uskonasia. Eikä se ole saanut opiskeltua mitään muutakaan tutkintoa. Se on vain kuluttanut veronmaksajien rahoja ja keekuillut politiikassa ja esittää valeprofessoria.
En usko, että sinäkään mikään akateeminen olet jos noin surkeaa ehdokasta aiot äänestää. Pitäisi sulla nyt sentään vähän olla tasoa sillä koulutuksella.
eikä ole kirkossakaan! joten ei ole kovin suomalaista, jos mittapuuna on "koti, uskonto ja isänmaa" ja hänhän ei omita kotiaankaan, vaan auu vuokralla
Aika harva on tässä maassa 'suomalainen', jos noita pidetään suomalaisuuden määreinä.
Mielestäni presidentti voi elää ihan nykypäivää.
koska on ehdottomasti paras ehdokas mielestäni. Älykäs (vaikka ei tutkinto olekaan valmis), arvomaailma on samanlainen kuin itselläni (tärkeitä tasa-arvo, luonnonsuojelu, homojen oikeudet). Kirkkoon kuulumattomuus ja sivari on mulle ehdottomasti plussaa.
Rohkea, suoraselkäinen mies, jolla valtava kansainvälisen politiikan kokemus.
ole päässyt takaisin koulutunneille. Onko pahakin flunssa?