Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (33)

Vierailija
2/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen täällä oli nimet ja kuvat koko perheestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Murhainfon mukaan

Vierailija
4/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niljake saat siitä että levität kuvia täällä? Antaisit rauhan lapsille ja äidille. Juu, näin kuvat itsekin eilen muttei tulisi mieleenkään laittaa niitä levitykseen...

Vierailija
5/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen facebook-kansiosta isäinpäivä- ym perhekuvia. Sieltähän niitä saavat kaikki, kun ei ole suojattu.

Vierailija
6/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää levitelkö näitä kuvia

!

kunnioittakaa nyt edes omaisia:/

Vierailija
7/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein että asioita ei hyssytellä. Murhaajien naamat vaan reilusti näkyviin.

-ap

Vierailija
8/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi avasit tämän ketjun? Siis ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä voi olla motiivi? Itse en edes uskaltaisi, ip kun näkyy ylläpitäjille.

Vierailija
9/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisit ap pikkasen pienen pienillä aivoillasi!!tavallinen haaska olet!!

Vierailija
10/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein että asioita ei hyssytellä. Murhaajien naamat vaan reilusti näkyviin. -ap

Koska sinä OLET niljake. Murhaajien naamat vaan reilusti näkyviin? Mitä niin pahaa nämä viattomat lapset ovat sulle tehneet että julkaiset heidän kuvansa ettei "asioita hyssyteltäisi" etkä anna heidän olla jo rauhassa?

Vierailija
11/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se vahingoittaa jos lasten kuvia julkaistaan? Minä ainakin tunnen vain myötätuntoa kun katson noita viattomia uhreja, sinä ehkä saat jotain sairasta tyydytystä kun noin vauhkoat?

-ap

Vierailija
12/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi avasit ketjun, kiitos.

Vierailija
13/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se vahingoittaa jos lasten kuvia julkaistaan? Minä ainakin tunnen vain myötätuntoa kun katson noita viattomia uhreja, sinä ehkä saat jotain sairasta tyydytystä kun noin vauhkoat?

-ap

Vierailija
14/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uhrienkin kuvat julkaistaan eikä siinä nähdä mitään outoa. Mun mielestä Suomen hyssyttelylinja taas on oudompi.

Vierailija
15/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku ne linkkaa toiselle sivustolle johtuu vain ja ainoastaan siitä, että tuo mies itse jätti nimet ja kuvat ja kaikki tiedot avoimeksi feisbuukkiin, kaikkien saataville. Varmaan harkittu teko sekin.

RIP

Vierailija
16/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sietäsit ap!! minkä ihmeen takia laitoit tänne lapsien kuvan!!??HÄPEÄISIT!!

Vierailija
17/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää levitellä lasten kuvia täällä. Jotain rajaa sentään!!

Vierailija
18/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se vahingoittaa jos lasten kuvia julkaistaan? Minä ainakin tunnen vain myötätuntoa kun katson noita viattomia uhreja, sinä ehkä saat jotain sairasta tyydytystä kun noin vauhkoat? -ap

Kerro mulle MIKSI, MIKSI viattomien lasten kuvat tuodaan tänne rääpittäväksi? Miksi et voi tuntea sitä myötätuntoa yksinäsi?? Minä vauhkoan koska KUNNIOITAN näitä uhreja niin paljon etten ikimaailmassa julkaisisi heidän tai äitinsä kuvia. Syyttömiä he ovat murhaajan tekoihin.

Vierailija
19/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä asioita kannata hyssytellä ja piilotella! Siksi laitoin nuo kuvat. Elääpähän tytöt edes meidän vauvalaisten muistoissa, edes kuvan muodossa :/ Ja murhaajan naama esiin että osaa varoa. Minusta näistä asioista pitäisi pystyä puhumaan ihan suoraan.

Jos vastaavaa sattuisi minulle ja lapsilleni, toivoisin että siitä nousisi mahdolisimman iso julkinen äläkkä ihan kuvien kanssa.

Vierailija
20/33 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluamme tietää joukolla tässä nyt MOTIIVISI AP!

Oletko tämän miehen kaveri tms.

Toiv ylläpito puuttuu pian (ja toivottavasti olet ap kotikoneellasi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi