Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää tuijottako mua uimahallissa ...

Vierailija
13.01.2012 |

Ja opettakaa lapsennekin olemaan tuijottamatta.

Vasen rintani on noin 1/4 oikeasta syöpäleikkausten takia. Ottaa päähän käydä uimahallissa, kun osa porukasta tuijottaa mua suu auki.

Pitäiskö mun aina vaan sanoa, ettei tartte tuijottaa, multa on vaan leikattu syöpä muutaman kerran. Ja tämähän ei periaatteessa kuulu kenellekään vieraalle ihmiselle.

Minulla on uimapuvussa merkki, että saan olla saunassa uimapuku päällä. Eihän tätä merkkiä tietenkään kukaan tunne, joka kerta saan saunassa selitellä asiaa. Kiukkuiset ämmät sanoo vaan, että uikkari pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että mun lapsetkaan tuijottaa.

Vierailija
2/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmiset luonnostaan hämmentyvät ns. normaalista poikkeavan edessä.

Olisiko mahdollista, että kärsivällisesti vaan mainitsisit tuijottaville, että sinulta on leikattu syöpä. Se voisi laukaista tilanteen, ja kanssauimarit tottuisivat pikku hiljaa erilaisuuteen.

Uimailoa!

Terv. Psoriaatikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voinko jotenkin auttaa? Yleensä se napsauttaa tuijottajat takaisin kohteliaan todellisuuden pariin.

Vierailija
4/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämelle, onko niin kun itse kohtaat erilaisen/poikkeavan/kummallisen ihmisen ei katseesi pysähdy häneen hetkeksikään.

Useimpien meidän katse viivähtää tai pysähtyy jos näemme esim. pyörätuolissa istuvan sinne tänne sätkivän cp-vammaisen tai muutoin vammaisen ihmisen.

Jos ihminen on rujo ulkonäöltään, lihava, liian laiha tai mitä tahansa äärilajia kyllä sitä katsotaan ei välttämättä tarkoituksella mutta tahtomattaan.

Vierailija
5/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä havainnoin, en toljota. Kerran kun näin kokonaan poistetun rinnan niin hämmästelin mielessäni miten siistiä jälkeä kirurgia tekee, ei arven arpea. Ehkä hän menee korjausleikkaukseen tai ei, en tiedä.

Itse olen läski, siis löllönorsu parilla leikkausarvella ja voit uskoa, että saan osani toljotteluista, mutta en jaksa piitata,koska nautin vesiliikunnasta.

Ja uimahallin saunan ovessa vois olla lappu, että sallittu uikkarisillaan saunominen vain tämän merkin omaaville. Riittävän isolla. Toisaalta, jos merkki kovin pieni ja jää esim sun istuessa ruttuun jonnekin nivustaipeen seutuun niin ettei sitä kukaan silloin ees nää niin ymmärrän kommentit. Tai osahan on saunassa ilman rillejä eikä ne nää pikkupränttiä sillo olleskaan :) Tietty huomattautaa voi (vaikka erheellisesti) asiallisen nätisti, kysymällä tyyliin "onko sulla jokin syy miksi saunot uikkarisillasi?" voi sitte tokaista, että "joo, tää merkki"

Olen iloinen, että olet toipunut sairaudestasi noin hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän