Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö vähän yli 30v enää uutta miestä?

Vierailija
12.01.2012 |

Eronnut, kahden lapsen äiti. Mitkä tsäänssit on löytää ketään hyvää miestä?

Ehkä lapsetonta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin miehen mielenterveysongelmiin väsyttyäni 31-vuotiaana, ja tässä on viimeiset 7 vuotta tullut eleltyä totaalisinkkuna kun ei vaan löydy ketään :( Siis ei ketään semmoista vakavastiotettavaa tavallista kunnollista miestä, kaikenlaisia pervoja ja laastarisuhdetta etsiviä tasapainottomia juoppoja kyllä löytyisi netin deittipalstoilta.

Vierailija
22/26 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan uistimessa vikaa, jos seitsemään vuoteen ei tule kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan uistimessa vikaa, jos seitsemään vuoteen ei tule kalaa

Olen nimittäin luonteeltani melkoinen tosikko ja semmoinen hiirulainen. Miehet ihastuu minuun usein ulkonäön takia mutta kun tutustuvat paremmin niin toteavat että tylsä tyyppi. Yksi deittikaveri sanoi jopa suoraan että anteeksi vaan mutta olet kyllä tylsin tyyppi jonka olen koskaan tavannut. Ei sille oikein mitään voi, täytyy vaan toivoa että jossain olisi miespuolinen keski-ikäinen samanlainen tylsimys tylsistelykaveria vailla.

Vierailija
24/26 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että ei tarvitsisiolla enää miestä vaan voisit saada miestä ja rahaa?

Tulisi nautinto tyydytetyksi ja samalla elelisit leveästi.

Vierailija
25/26 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei sellaista luontevasti tule vastaan niin anna olla. Ei tää uskollisenkaan miehen kanssa eläminen nyt niin herkkua ole...Tietysti jos haluaa esim asua omakotitalossa niin siihen yleensä tarvitaan kahden ihmisen palkka.

Vierailija
26/26 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan yli kaiken yksin olemista mutta minkäs teet! Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi