Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tykkäätte flirttailla ihanille miehille, ihastutteko helposti?

Vierailija
12.01.2012 |

Eikö ole vaikea olla kun ihastuu ja toivoo lisää ja lisää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin löytyy niin ihana flirttailun kohde, että ihastun, mutta jos semmonen on niin kyllä. Olen siis aika nirso ulkonäöstä, että en edes flirttaile rumannäköisten kanssa, sillä mua ällöttää. Mut sit tosiaan ku löytyy se ihana, niin se on tosi ärsyttävää, kun mielessä ei sit oikein muu pyörikkään... Ja haluan mm. kaiken, niin haluan yleensä myös siis sen miehen. Aiheuttaa päänvaivaa eteenkin jos mies on naimisissa. Itse olen sinkku.

Vierailija
2/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania nyt niin paljon ole, mutta taidan kyllä sitten ihastua aika salamana jos löytyy... Se on ärsyttävää, niinkuin just nyt, ärsyttää tosi pahasti kun yksi mies ei vaan lähde mun päästä hetkeksikään, äh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hyväntuulisuuteni ilmeisesti ainakin tulkitaan usein flirtiksi. En valikoi flirtin kohteita erityisemmin, saatan julkisissa jutella mukavia ja flirtata vanhojen setienkin (varmaan yli 80 vuotiaiden) kanssa. Tai muutenkin olen ystävällinen kaikille, myös miehille, joista en olisi seksuaalisesti kiinnostunut.

En ihastu flirttailun kohteisiin mitenkään herkästi. Itse asiasssa olen varmasti jäykempi kiinnostavien miesten seurassa. En muutenkaan usein ihastu, kerran vuosikymmenessä ehkä. Ja olen onnellisessa parisuhtessa jo yhdeksättä vuotta, mikä varmaan ehkäisee ihastumista.

Vierailija
4/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensa huvita, en jaksa. Olen liian tosikko.

Vierailija
5/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siltä tuntuu ja mä raukka en edes osaa flirttailla, jos joku saa mut ihan liekkeihin sisältäpäin. Sit vaan haaveilen salaa ja itse asiassa menisin varmaan ihan lukkoon, jos mies ehdottaisikin jotain selvinpäin.

Hahaa, mikäs mussa on vikana?

Vierailija
6/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hyväntuulisuuteni ilmeisesti ainakin tulkitaan usein flirtiksi. En valikoi flirtin kohteita erityisemmin, saatan julkisissa jutella mukavia ja flirtata vanhojen setienkin (varmaan yli 80 vuotiaiden) kanssa. Tai muutenkin olen ystävällinen kaikille, myös miehille, joista en olisi seksuaalisesti kiinnostunut.

En ihastu flirttailun kohteisiin mitenkään herkästi. Itse asiasssa olen varmasti jäykempi kiinnostavien miesten seurassa. En muutenkaan usein ihastu, kerran vuosikymmenessä ehkä. Ja olen onnellisessa parisuhtessa jo yhdeksättä vuotta, mikä varmaan ehkäisee ihastumista.

mutten koe sitä flirttailuna, kohteliaisuudet, silmiin katsominen, mukavien juttelu ym. ovat minulle vain normaalia arkipäivän kohteliaisuutta. Useinkin sanon joka asiakkaalle jonkun kohteliaisuuden vain siksi, että saan ihmisen hyvälle tuulelle.

Vierailija
7/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisen käytökseni ihastumiseksi. Jos hauskojen puhuminen, hymyileminen jne. on flirttailua niin teen sitä joka päivä! Ihastun todella harvoin ja silloin päinvastoin vetäydyn kuoreeni ja olen aivan pökkelö...

Vierailija
8/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä tietoisesti, olen vain tietoinen miehistä. Ihastun aika usein. Tämä ei haittaa elämääni mitenkään tai johda mihinkään. Tosin usein koen intensiivisen yhteistyön hiukan epämielyttävänä ihastuksen kohteiden kanssa, joten vältän sitä.

Vierailija
9/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin flirttailla, jos mies sen aloittaisi. Mutta en mä kyllä osaa mitenkään yhdistää siihen ihastumista. Sehän on leikkiä, jolla ei ole mitään tekemistä varsinaisen kiinnostuksen kanssa.

Vierailija
10/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun kaikkiin,joiden kanssa on vähänki ollut jotaiutn,mutta ei ihastusten tarvitse välttämättä johtaa mihinkään,joskus riittää piristämään päivää että näkee kohteen.Ihastuminen on mukava tunne :)

Vierailija
11/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ihastu heihin. Leikin vähän vaan. Pidän naisista..

Vierailija
12/12 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vakavamielinen kai sitten, että olen pariinkin kertaan ihastunut ihan tosissani ihmiseen, joka selvästi tykkäsikin "vain leikkiä" huvin vuoksi. Eikös tunteilla leikkiminen ole aika julmaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi