Onpa nätit lapset surmaaja isällä : (((
Tuossa linkki sivulle ja siitä vähän alaspäin on herran facebookin osoite.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=12198&start=45
Kommentit (5)
Nyt kyllä kyylätää ja kaivellaa kaikki esii mitä vaa keksitää.!! Ootte iha sairaita.!!
Ei siis isää vaan vaimoa ja lapsia :(
Nyt kyllä kyylätää ja kaivellaa kaikki esii mitä vaa keksitää.!! Ootte iha sairaita.!!
Nuo lapsethan ovat ihan kaikkien meidän ulottumattomissa. Minua ei kiinnosta, mitä kaikkea rankkaa tämä isä on kokenut tai tulee kokemaan. Mikään seikka ei oikeuta tuohon tekoon, ei mikään. MInun puolestani hänen nimensä ja kuvansa voitaisiin julkistaa kaikissa lehdissä. Tiedetään sitten aikanaan, kuka asuu naapurissa.
Nuo lapsethan ovat ihan kaikkien meidän ulottumattomissa. Minua ei kiinnosta, mitä kaikkea rankkaa tämä isä on kokenut tai tulee kokemaan. Mikään seikka ei oikeuta tuohon tekoon, ei mikään. MInun puolestani hänen nimensä ja kuvansa voitaisiin julkistaa kaikissa lehdissä. Tiedetään sitten aikanaan, kuka asuu naapurissa.
Veikkaan että aiempi kirjoittaja ei suinkaan tarkoittanut tekijän rauhaan jättämistä, vaan ASIAN rauhaan jättämistä. Ihmisillä on ihme tapa kaivaa kaikki raadollinen esiin tällaisissa tapauksissa, oikein velloa tekojen raakuudessa. Hassua kuinka paljon murhat ja raakateot joitakin kiinnostavat. Toki tuollainen järkyttää, mutta että jollakin riittää uteliaisuutta ja mielenkiintoa kaivaa asianomaisen nimet ja kuvat ja kaikki työtiedoista lähtien esille...
niin paljon mieluummin olisin rumille lapsille suonut :( Jos siis olisi pakko valita.