Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Nomination teinikoru??

Vierailija
12.01.2012 |

Itselläni on nomination -rannekoru ja tiedän monta muutakin aikuista naista (ja muutaman miehenkin) joilla on tuo koru.

Tänään kuulin mielipiteen, että Nominationit ja Espritin korut on TEINIkoruja?! :D

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten joku voisi sanoa, että se ON teinikoru. Itse en aikuisena naisena ymmärrä niiden viehätystä.

Vierailija
2/41 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vain kohtuu varakkaan perheen teineillä on niihin varaa, mikäli omasta pussistaan maksaa.

Minä olen nähnyt Nominationeja kaikenikäisillä mutta yleensä kuitenkin aikuisilla naisilla, muutamalla teinilläkin jopa.

Espriteistä en tiedä mitään, ikinä nähnytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teineillä. Itse tykästyin niihin, mutta en kehdannut ostaa sen nuorisomaineen takia. Sitten näin pari kesää sitten monella vanhemmalla naisella sellaisia ja muutin mielipiteen siitä ja sainkin sellaisen sitten äitienpäivälahjaksi.

Kai se on loppujen lopuksi aivan sama mitä on teiniä ja mikä ei. Käytänhän mä Superdryn ja Guessinkin vaatteita ja ne vasta ovatkin pissiskamaa. ;-)

Vierailija
4/41 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tykätään Guessin vaatteista, koruista ja laukuista!

Salkkareiden Isabellalla on Guess korut päällä melkein joka jaksossa, eikä mikään teini enää ole.

Vierailija
5/41 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemuksia noista Ulinx:stä, siis tarkoitan nimenomaan tuota magneetin pitävyyttä. Muuten e näyttää olevan aikas hauskat.

Täämä oli mun suosikki.

http://www.brandstore.fi/tuoteinfo-284-Ulinx-Holllywood%20SIlver-.html

- Jossu -

Vierailija
6/41 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa. Itsekin ostin silloin kun niitä alkoi saamaan. Ideahan on että niitä keräillään ajan kanssa.Sellainen ei voi olla teinikoru.

Teineillä on ihan omat jutut.

Vierailija
7/41 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nomination -rannekoru ja tiedän monta muutakin aikuista naista (ja muutaman miehenkin) joilla on tuo koru.

Tänään kuulin mielipiteen, että Nominationit ja Espritin korut on TEINIkoruja?! :D

Mulle tulee noista koruista aina mieleen sellainen 50-60-vuotias "sivistynyt" (siksi lainausmerkeissä että yleensä nämä tapaukset halveksuvat kaikkia ja kaikkea mikä poikkeaa heidän normeistaan) joka päivä jakkupukuun pukeutuva, nokka pystyssä kävelevä ylipainoinen nainen.

Eli siis itse en pidä nominationia teinikoruna. EN itse käyttäisi ikimaailmassa niitä, koska ne ovat mielestäni rumia. Olen 25-vuotias.

Vierailija
8/41 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin nuorilla tytöillä on noita. Idea on, että synttäreillä saa aina palan kerrallaan. Mukava lahjaidea kummeille ja mummeille, jos ei haluta antaa rahalahjoja.

Vierailija
9/41 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lastenkoru.

Vierailija
10/41 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisillä rakennekynsiä käyttävillä toimistosihteereillä niitä näkee usein. Ja en siis halveksu tätä ryhmää sinänsä koska se liippaa läheltä itseänikin :)

Vierailija
11/41 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monella kaverillani/työkaverillani/kaverin kaverilla..

Olen niitä siis useita nähnyt. Itselläni ikää 30, joten suunnilleen siinä iässä kaikki muutkkin edellämainitsemani.

Vierailija
12/41 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä jossain seinäjoella, siilinjärvellä tai muussa sysi-suomen metropolissa nuo vielä menevät.

No itsehän asun Seinäjoella ja täällä niitä ei kovin paljon näe. Sen sijaan kun kävin pari viikkoa sitten Helsingissä baarissa niin tuntui siltä, että melkein joka toisella naisella oli nomination ja usein vieläpä 2-4 kpl ranteessa. K18 baarissa tuli kyllä käytyä, että ehkä se selittää asian.

Vierailija
13/41 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvina on lapsekkaita muumeja, sydämiä tms., miellän ne lasten koruiksi. Jos taas kultahippuja, helmiä tai timantteja, ne on aikuisten koruja.

Vierailija
14/41 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen akateemisesti koulutettu humanistinainen ja käytän Nomination-korua miltei päivittäin. Olen varmaankin wanna-be-white-trash-teini?

Vierailija
15/41 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lastenkoru. Ainakin meilläpäin ala-asteikäisillä tytöillä sitä on paljon.

Vierailija
16/41 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naurettavinta nähdä niitä miehillä, pakit tulee heti

Minä miehenä käytän nominationia, jopa kaksin kappalein pississuodattimina.

Vierailija
17/41 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti, tyylikäs 62v rouva, ei mikään rakennekynsi eikä nenänvartta katsoja, kerää kahta nominationia. Ei oo tullu mieleenkään et ois teinikoru, tosin ei me teinejä tunnetakaan. Asutaan hki/keskusta.

Vierailija
18/41 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että niitä halvimpia perusmalleja ei käytä yksikään teini-iän ohittanut tyylitietoinen.

Vierailija
19/41 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nominationista: onko perusranneke sellainen, johon paloja pujotellaan tai kiinnitetään, vai vaihdetaanko perusrannekkeen palat kuviopaloihin? Olen jo pitkään ajatellut hankkivani tuollaisen, mutta en oikein tiedä toimintaperiaatetta ja miten paljon paloja aluksi tarvitaan (ajattelin ostaa netistä). Ja olen kai sitten teini... ;)

Vierailija
20/41 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani, 9 ja 6 vuotiailla sellaiset on, itse luulin että lapsille vaan tarkoitettu... En todellakaan yli kolmikymppisenä ikinä kehtaisi käyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi