Onko Nomination teinikoru??
Itselläni on nomination -rannekoru ja tiedän monta muutakin aikuista naista (ja muutaman miehenkin) joilla on tuo koru.
Tänään kuulin mielipiteen, että Nominationit ja Espritin korut on TEINIkoruja?! :D
Kommentit (41)
^ Kukin saa käyttää mistä itse tykkää. Musta Nominationin idea on jotenkin sympaattinen. Itse olen saanut kyseisen korun lahjaksi ja käytän sitä ihan mielelläni vaikka olenkin jo melkein 30v. Musta on vähän hassua, kun jotkut suhtautuvat vaatteisiin ja jopa asusteisiin niin kamalan konservatiivisesti ja tosissaan.
Minulla on sellainen ja niin myös tyttärelläni 3v. joten kai siitä voi sanoa että käy mihin ikähaarukkaan tahansa. Käytän myös paljon hopeisia Kalevala-koruja. Kultaisista koruista en tykkää.
Täysin makuasia kuka näistä koruista tykkää.
Mä olen 40 v ja sain eläkeikäiseltä tädiltäni Nomination-korun lahjaksi. Ensin vähän ihmettelin sitä ja olin minäkin mieltänyt ne korut "pissismeiningiksi". Mieheni osti siihen sitten pari tosi nättiä palaa lahjaksi ja nyt se on lempikoruni :)
Sukulaisten teinityttäret eivät niitä enää pidä, ne on kuulemma niin last season. Mutta mä olenkin siinä onnellisessa iässä, että pukeudun ja koristaudun niin kuin itse haluan enkä niinkuin massamuoti käskee :)
Täältä löytyy ja teini-ikä ohitettu :) pidän omaa koruani kauniina, ohut hopeinen jossa viisi hopeista palaa, joissa pieniä timantteja (nämäkään ei ole kaikki peräkkäin). Yhtään värillistä palaa en tuohon huoli. Mielestäni on nyt kuin mikä tahansa hopeinen killutin :)
Minulla on Nominationin rannekoruja jotka ei ole paloista. Aivan ihania ja sopivat täydellisesti mun Giorgio Martellin korujen kanssa.
Noloa on ainoastaan huono käytös ja epähygieenisyys.:D Amulettikorujen idea on minusta mukava. Alkuun pääsee suht edullisesti, mutta pikku koru kerrallaan siitä saa omanlaisen ja arvokkaan. Haluaisin Nominationin, siihen myydään paljon todella kauniita paloja. Itse olen lahjaksi saanu Thomas Sabon amulettikorun, jossa korut roikkuvat ketjussa. Sarjassa on myös muita hauskoja koruja, kelloja, sormuksia yms. Omaan ketjuun ovat rakkaimpani ostaneet sellaisia riipuksia, jotka heidän mielestään liittyvät minuun tai kertovat jonkun sisäpiirin jutun. Se on lempikoruni. En ymmärrä, kuinka aikuiset ihmiset kyselevät, rajaavat ja antavat merkityksiä mitä pienimmille asioille. Täälläkin suuri osa kysymyksiä alkaa sanoilla: mitä mieltä..? Itse en edes omassa päässäni arvostele tai niputta johonkin joukkoon ihmisiä, joidenkin ulkoisten seikkojen takia. On paljon muutakin mielessä. Ja katson omaavani niin paljon virheitä, etten koe olevani niin hyvä ja hieno, että voisin toisia arvostella. Vasta tätä palstaa luettuani olen ällistynyt siitä kuinka tuomitsevia ja arvostelevia ihmiset ovat ja kuinka pienistä asioista vedetään johtopäätösiä.
Meillä ainakin teinit käyttää Nomination-koruja tai ainakin käyttivät, kunnes hankin itselleni Ulinx:n. Niinhän siinä kävi sitten, että korut katosivat minulta teinien ranteisiin tai käsivarsiin. Opetus: Älä pidä korujasi esillä, mikäli haluat käyttää niitä itsekin :)
Vielä linkki noihin Ulinxeihin. Kaupoissa en vielä ole nähnyt.
http://www.brandstore.fi/Ulinx-brandstore.html
Kukaan itseään kunnioittava nykyaikainen teini ei enää suostu käyttämään noita tusinakilluttimia. Tylsä ja mauton saa olla, jos nomination-koru vielä kotoa saati ranteesta löytyy. Tai ehkä jossain seinäjoella, siilinjärvellä tai muussa sysi-suomen metropolissa nuo vielä menevät.
En tiedä onko teinikoru, mutta todella rumia ne ainakin ovat. Hyi saakeli! Sellaisia sillisalaattikoruja. Näyttävät rihkamalta, mutta maksavat vähän enemmän.
Kalliita minun mielestäni siihen nähden, kuinka mauttomia ovat.
Jee, noita ulinxeja voi rakennella rakennella rakennekynsilläkin - mitä ei todellakaan voi tehdä nominationeiden kanssa. Heräsi vaan mieleen et pitääkö noi magneettit? Videon mukaan ainakin näyttäisi vahvoilta?
ja naurettavinta nähdä niitä miehillä, pakit tulee heti
Jee, noita ulinxeja voi rakennella rakennella rakennekynsilläkin - mitä ei todellakaan voi tehdä nominationeiden kanssa. Heräsi vaan mieleen et pitääkö noi magneettit? Videon mukaan ainakin näyttäisi vahvoilta?
18-vuotislahjaksi eikä ole kertaakaan pitänyt. Pitää mauttomana.
Muutama vuosi on kulunut ketjun ensimmäisestä viestistä. Muutama pala on tullut hankkittua ensimmäsen Thomas Sabon ranneketjun charmsin kaveriksi.
Pandorasta ei ole kokemusta mutta Nominationista on. Nykyään harvempi kulta- ja kellokauppa pitää Nominationeja. Rosegold palat tulivat jokunen vuosi sitten.
Kun katson minkälaiset N rannekorut on itselläni ja muilla olen todennut että jotkut pitävät niistä ja käyttävät monta vuotta ja pikkuhiljaa ostaa muutaman uuden palan. Toiset eivät pidä niistä mutta ihan paljoakaan kritiikkiä niistä ei tule kasvotusten.
N koruja myydän myös esim Torissa ja siellä näkee hyvinkin sekavia palayhdistelmiä jotka eivät imartele vaan pikemmin pilaavat Nominationin maineen. Nomination on kestävä ja arkikäyttöön sopiva. Hinta on edullisempi kun odottaa että saa 3 kpl 2 hinnalla.
Tuli mieleen että kunpa voisin hankkia kirjaimet F U C K Y O U Nomination rannekoruuni ja näyttää sitä sitten henkilölle joka haukkuu hyvää ja kaunista koruani.
Nomination oli nuorten suosiossa jokunen vuosi sitten, se oli yksi must ja trendi. Sitten se jotenkin lopahti.
Meillä kävi niin että teinin mutsi löysi hylätyn rannekorun siivotessa ja kokeili itselleen. Innostui ja otti "vanhan" Nominationin käyttöön. Hyvää kierrätystä.
Vielä saa paloja, sekä aitoja että kopiopaloja. Ihan nättejä ovat ja arkikäytössä kestävä eikä tartu kiinni juuri mihinkään.
Verrattuna Pandoraan joka myös on kaunis ja suosittu keräilykoru Nominationit eivät putoa irrallisiksi osiksi sitä ranteesta riisutessa. Pandorasta kun ilman lukkopalaa irtohelat helposti putoavat kun avaa rannekorun "kokoamislukosta" auki.
Osa Nomination-paloista ovat vähän lapsellisia; sopivat lapsille ja teineille. Näin on myös Pandoralla johon voi keräillä vaikka mitä yksisarvisista matkalaukkuihin ja joulukuusiin. Makunsa kullakin. Aikuisempaan makuun valitsisin Pandoraan juhlavampia heloja vaikka vaan muutama. Saman Nominationiin joista kultaiset kivet jossa on kranssi ovat aika kauniit. Eikä ne pari kolme palaa välikappaleilla tulekaan niin kalliiksi loppujen lopuksi.
Jaa a, itse en ainakaan moista käteeni pistä -N28
Tanttakoru. Kaikkien 30-40 sten lemppari
En itse pidä kyllä teinikoruna. Olemme keränneet itselleni 45v. sekä tyttärilleni 16 ja 24v. koruja jo pitkään. Meillä on jokaisella jo useampi täysi nomination rannekoru. Viimeiset palat olen vuoden aikana tilannut Nyyssöseltä kun toimitus on ilmainen ja valikoima hyvä.
Mielestäni Nomination-korut ovat todella tyylittömiä, en käyttäisi missään nimessä, olen 29-vuotias. Miehellekin olen sanonut, että jos minulle korun ostat, niin älä ainakaan missään nimessä sellaista. En miellä Nominationia minkään tietyn ikäryhmän koruksi, ainoastaan mauttomaksi. Mutta makuasiahan tämäkin toki on.
Nomination mainostaa itseään sillä, että sen saa personoitua juuri itselleen sopivaksi. Mielestäni se on kuitenkin siitä huolimatta niin massaa kuin olla ja voi, aivan sama, mitä laattoja koruun on hankkinut.