Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen sinut äitiyteni kanssa!

Vierailija
12.01.2012 |

Olen syöttänyt kaikille lapsille Pilttejä, imetys onnistui vain 2kk, 2kk ja kolmas vähän pidempään eli 7kk. Käytimme aina kertisvaippoja enkä kanniskellut liinoissa.Yksi reppanan joutui jopa syntymään sektiolla. Toisaalta taas olen aina pitänyt lapsille annettua aikaa kaikkein tärkeimpänä ja olen paljon antanut heille aikaani. Meillä osataan läheisyys ja mies osallistuu tasaveroisesti lasten kasvatukseen ja hoitamiseen.

Meillä onneksi terveet ja iloiset lapset. Ei mitään allergioita ei koskaan valvottuja öitä. Ovat kasvaneet tasaisesti ja harrastavat liikuntaa. Lapset ovat empatiakykyisiä ja hyväkäytöksisiä. Ei paha lopputulos minusta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä äitiyttä mitata sillä, syökö lapsi omatekoisia soseita vai kaupan kunhan ei nälässä elä. Eikä myöskään sillä kuinka likainen ruokalappu on tai miten syntyy.

Minun ainokaiseni syntyi sektiolla ja tyytyväinen on ollu kun mikä ja muutenkin aivan ihana lapsi. Juuri kuulin eräältä ihmiseltä, että on tasapainoisen ja rauhallisen oloinen lapsi. Vaikkakin kasvatettu juuri tietynlaisten äitien kasvatusperiaatteiden vastaisesti.

Mua henk.koht. kiehuttaa tää asia kun pitäis olla niin täydellinen. Arrgh. Lähipiirissäni muutama äiti jotka yrittävät olla niin jotain suurta kasvatusmetodiensa yms kanssa. Yksikin kehtasi kauhistella juurikin lapseni likaista ruokalappua ja katsoi mua kuin mitäkin hirviötä. Pyhh sanon minä, pääasia että rakastaa lastansa ja on läsnä!!!! Ei ne merkkivaatteet äitiä ja lasta lähennä.

Vierailija
2/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. palsta mamma aaltoillen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetän, käytän kestovaippoja ja kantoliinaa, ja olen sinut äitiyteni kanssa.

Vierailija
4/4 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja?

Kuulostat kyllä sinuilta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä