Mikähän tähänki auttais? Vauvakuumetta taas pukkaa...
Kolme lasta jo on, 2 poikaa ja tyttö, nuorin 7,5 kk ja taas rupee vaan katseet kääntymään tämän palstan suuntaan. Puhukaa mulle nyt jo järkeä, viimeisen (hankalahkon) synnytyksen jälkeen päätin, että ei koskaan enää, mutta tässä sitä vaan kirjoitellaan.
Kommentit (2)
eli lapsia on jo ennestään monta ja vielä vaan haluis lisää ja vielä mahdollisimman pienellä ikäerolla. Mut tuntevat varmasti pitäs mua älykääpiönä jos tietäisivät tästä kuumeestani...Vauva täyttää 5kk ja imetän edelleen. Öisin ei syö, nukkuu 20-06 välin hyvin. Sit maistelee jo vähän soseita sekä illalla syö pullollisen velliä. Kahteen otteesee on tullu jo tuhruvuotoa. Nyt pari päivää sitte ja myös kuukausi sitten jotakuinkin. Ihan vähän sitä vaan tuli ja ei mihinkään siteeseen ees kunnolla valunut saati ollu mitää kunnon veristä...
Viimeksi alko kuukautiset 2kk imetyksen kokonaan lopetettuani...silloinen vauva oli 11kk kun kuukautiset alkoi. Kierrot tasaantui vasta monta kuukautta tuon jälkeen....Eli tuskinpa kannattaa toivoa että täti tulis nytkään ennen kun vasta joskus kesän tienoilla...
Siihen vauvakuumeeseen kun en itse ole keksinyt muuta ratkaisua,kuin sen vauvan :DDD Tuolla suurperhekuumeilijoissa meitä on muitakin useamman lapsen omistavia ja sitten tuo truplien joukko on semmoinen sekalainen,mutta sitäkin parempi joukko eri-ikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia kuumelijoita! Sekaan vaan!!!
Hönttä ja viisikko ja haaveissa se kuudes