Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te, jotka ette ole enää aivan tikkulaihoja!

Vierailija
07.06.2008 |

udellaanko teiltäkin joka paikassa ja aivan koko ajan, oletteko raskaana? Minusta on yksityisasia ja kaiken lisäksi tosi outoa vahdata toisten vyötäröä. t. suurperheen äiti, 160 cm ja 60 kg.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit treenata itseäsi, jos ihmiset koko ajan epäilee sun olevan raskaana... Tarttisko ehkä tehdä jotain?

Vierailija
2/9 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin perse niin iso, että nippa nappa mahdun kohta penkille :)

Vierailija
4/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin tottuneita siihen että hän on "aina" raskaana, että katsovat oikein erityisesti sillä silmällä.

Multakin on kaksi kertaa kysytty olenko raskaana vaikka en ollut, kummallakin kerralla silloin kun mulla oli päälläni kieltämättä vähän äitiysmekkomaiset vaatteet. Tämä tunikamuoti ei tosiaankaan sovi kaikille, ei varsinkaan meille isorintaisille... näyttää oikeasti siltä kuin olisi raskaana.

Vierailija
5/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin vaunujen kanssa liikkeellä. Mutta mulla nyt on oikeasti sitä ekstraa (170/95) joten en ottanut itseeni. ;)

Sinuna olisin varmaan ottanut. :D

Vierailija
6/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä ja jos laihdutan niin tissit katoaa ensimmäisenä ja jäljelle jää vain mahtava peräsin.

Vierailija
7/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ollessani tikkulaiha sitä sensijaan kysyttiin aivan jatkuvasti koska olin naimisissa ja sopivan ikäinen...

Vierailija
8/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lapset ole mikään syy ylikiloihin

Vierailija
9/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että osaa kirjoittaa tarkoita sitä, että tarvitsee suoltaa sontaa. Ajatella saa omilla aivoillaan. Jos viihtyy omassa kropassaan, on terve ja voi hyvin ja on jopa painoindeksin mukaan sallituissa rajoissa, niin on turha hysterisoida painonsa vuoksi, että olisi toisten mielestä mallikelpoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän