Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on AV-mamman diagnoosi minulle

Vierailija
12.01.2012 |

Saan tajuttomia kilareita miesystävälleni (entiselle avomiehelleni) esim. siitä,jos hän ei vastaa puhelimeen tai ei halua puhua kanssani puhelimessa kavereidensa kuullen. Kun saan kilarit, hoen itsekseni vihaavani häntä, itken, alan lähettelemään lohdutukseksi viestejä toisille miehille (hän tietää tästä) ja lopulta itken itseni uneen, aina päätän, että meidän suhde loppui siihen pisteeseen, kunnes heti päätöksen jälkeen soitan hänelle tai viimeistään seuraavana päivänä. Meillä on erittäin paha luottamuspula (molemmin puolin) täysin aiheesta. Minulla on tajuttoman kova tarve hallita miestäni, hänen tekemisiään ja sanomisiaan, niin että voin olla varma siitä, että hän pysyy vierelläni loppuelämäni eikä minun tarvitse elää ilman häntä. En tiedä, olenko kuitenkaan varsinaisesti riippuvainen hänestä, sillä olemme olleet joskus erossa puolisen vuotta ja silloin pärjäsin ihan hyvin ja olin onnellinen, vaikka soittelimme kyllä usein. Joka tapauksesa tiedostan sen, että minulla on tarve hallita jokaista hänen liikettään ja haluaisin päästä siitä eroon. Rentoutua, luottaa siihen, että kaikki menee hyvin tai ainakin kuten kuuluukin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontrollifriikki

Vierailija
2/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarma itsestäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyydä päästä terapiaan. Tai menette yhdessä parisuhde terapiaan jos suhdetta haluatte jatkaa.

Vierailija
5/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologilla ja perheasiain neuvottelukeskuksessa ja molemmat ovat myös käyneet yksin psykologin juttusilla, mutta kummastakaan ei kyllä ollut mitään hyötyä. Ehkä pitäisi koittaa vielä käydä jollai toisella psykologilla, jos kemiat kohtaisivat tällä kertaa paremmin?

Ap