Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa parisuhteeseen UUTTA KIPINÄÄ??

Vierailija
12.01.2012 |

Meinaan menin ja pussailin eri miehen kanssa kun omani... :((((

miten saada omaan liittoon samanlaista huumaa takaisin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on valinta olla toisen ihmisen kanssa. Huuman jälkeen ei ole huumaa. Jos huumaa metsästät, saat metsästää sitä aina. Se katoaa nimittäin jokaisessa suhteessa.

Vierailija
2/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule kuin alussa. Sitä huumaa on mahdoton saada.

Jotkut rakastuvat siihen huumaan ja eivät pysty elämään yhden ihmisen kanssa kuin huumavaiheen. Lopulta itse alkavat kärsiä "huumariippuvuudestaan".

Yritä olla onnellinen siinä tasaisessa harmoniassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sit rakastunu siihen huumaan :(

mitä positiivista on kärvistellä suhteessa jossa ei kipinää ole. kyllä mä sen tiedän, että se katoaa joka suhteesta ja on valinta kysymys.

Eikö tosiaan millään keinoilla voi saada kipinää takas. onko se niin, että ainoa vaihtoehto on kärvistellä hampaat purren lapsieni isän kanssa, vain hyöty syistä? kumpi on tärkeempää? hyötysuhde vai että saa kokea hekuman ihmeen monta kertaa.

Vierailija
4/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin se toisen "uudelleen löytäminen" tapahtui vasta vakavan aviokriisin (mm. uskottomuutta) jälkeen, mutta kun riidoista selvittiin, niin olo oli pitkään kuin vastarakastuneella. Nyt on taas tasaantunut, mutta kun muistaa tuon kauhean kriisiajan, niin ei tee mieli enää lähteä hakemaan siitä huumaa muualta, vaan nauttii tasaisesta ja turvallisesta arjesta.

Vierailija
5/5 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä...

en kyllä haluaisi tietoisesti mennä pettämään, jotta sais huumaa.

Ahistaa vaan itseä, kun tälläkin hetkellä oon vähän ihastunut toiseen mieheen, vaikka rakastankin lasteni isää.ja tekis mieli sitä huumaa.