Oletko harkinnut silmäluomileikkausta?
Ikävää kun muuten näyttää nuorehkolta, mutta silmäluomet alkava pussiintua. Uskaltaisikohan mennä leikeltäväksi? Pussit silmien alla ovat häirinneet enemmän, mutta viime aikoina yläluometkin ovat alkaneet nuokkua. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (13)
Ikää himpun yli 40 ja nyt alkaa yläluomien "eriparisuus" näkyä, kun ovat alkaneet roikkua... Ja silmäpussit löytyy myös. Paljonkohan maksaisi?
luomet myös tuntuu raskaille eivätkä vaan näytä!
Ei oikein uskaltaisi ihan mihin tahansa mennä, koska silmät on niin keskeinen osa.
leikkauksissa on aina tulehdusriski. En haluaisi ottaa riskiä jostain resistentistä sairaalabakteerista tuommoisen "hupileikkauksen" takia.
leikkauksissa on aina tulehdusriski. En haluaisi ottaa riskiä jostain resistentistä sairaalabakteerista tuommoisen "hupileikkauksen" takia.
Mutta eikö sieltä pääse kotiin melkein heti leikkauksen jälkeen?
Mutta koska olen köyhä, silmäluomet roikkuu mummoiässä varmaan jo leukaan asti :(
joskus aamulla jos silmät ovat turvoksissa, niin roikkuva luomi hankaa liikkuvaa osaa ikävästi. Varmaan siinä vaiheessa, kun tuo hankaus on jatkuvaa, pitää yrittää löytää rahat leikkaukseen.
Mutta koska olen köyhä, silmäluomet roikkuu mummoiässä varmaan jo leukaan asti :(
ja tuhansia potilaita. Pöpöjä liikkuu.
niin kannattaa mennä silmälääkärille. Tekevät työn ammattitaidolla, mutta eivät ota plastiikkakirurgien kiskurihintoja.
Silmälääkäritkin erikoistuvat vähän eri juttuihin, ja osalle nuo leikkaukset ovat sitä ominta alaa.
ja tuhansia potilaita. Pöpöjä liikkuu.
Ei kai jossain pienissä yksityisissä plastiikkakirurgisissa sairaaloissa ole tuhansia potilaita? Isot julkisen sektorin sairaalat ne niitä pöpöpesiä on.
Joskus yläluomet roikkuu enemmän ja joskus vähemmän. Kai ne vähitellen jää roikkumaan.
Haluaisin mennä leikkaukseen mutta vähän pelottaa.
En ole koskaan ollut missää leikkauksessa.
Mulla on suht raskaat luomet ollu aina ja olen jo päättänyt mennä luomileikkaukseen 35+, vielä toistaiseksi on oltava omilla luomilla, mut ovat ihan ok