Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missiehdokkaiden mitoista

Vierailija
11.01.2012 |

Katseltiin miehen kanssa noita missiehdokkaiden kuvia ja päätin sitten mitata itseni.

Strategiset mittani ovat 87-58-82

Tiedän että olen hoikka mutta kyllä omaan silmään ainakin missit ovat paljon paremmassa kunnossa, olen kahden lapsen äitikin.

Otetaanko nuo heidän mittansa vaatteet päällä vai mitä ihmettä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit eivät ole niin laihoja kuin mallit, koska muuten eivät olisi enää kauniita.

Vierailija
2/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoreksiaa, paino on imetyksen myötä vähän tippunut.Siitä huolimatta itselläni on mielestäni esim isompi peppu kuin monella kandidaatilla jonka lantionympärys oli kuitenkin suurempi kuin omani. :)

En noin yleisestikään tiedä vartalomitoista mitään, siksi vain hämmästelin kun ovat niin hoikkia ja omat mittani tuntuivat heihin verrattuna pieniltä vaikka muotoja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne missit on varmaan myös pitkiä. Helpostihan lyhyen pienen siron naisen mitat ovat pienemmät kuin 175 - 180 -senttisen naisen.

Vierailija
4/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin miehen kanssa noita missiehdokkaiden kuvia ja päätin sitten mitata itseni.

Strategiset mittani ovat 87-58-82

Tiedän että olen hoikka mutta kyllä omaan silmään ainakin missit ovat paljon paremmassa kunnossa, olen kahden lapsen äitikin.

Otetaanko nuo heidän mittansa vaatteet päällä vai mitä ihmettä?

Vierailija
5/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpäs muuten tajunnut tuota pituusasiaa, pakkohan sen on vaikuttaa. :)

Ja edelliselle, ei ole kylkiluita poistettu - tehdäänkö semmoistakin? :D

Vierailija
6/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 cm sulka päässä??

No enpäs muuten tajunnut tuota pituusasiaa, pakkohan sen on vaikuttaa. :)

Ja edelliselle, ei ole kylkiluita poistettu - tehdäänkö semmoistakin? :D

Vierailija
7/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus saattaa myös vaikuttaa paljon. Ja kiinteys. Nykyään missitki on ihmeen lyhyitä. Jos hakee menestystä kansainvälisillä markkinoilla, ni pituudesta ei oo ainakaa haittaa. Mallimarkkinoilla ei tyyliin ees haluttais kattoo alle 175cm:siä päin.

Vierailija
8/15 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla harvassa noin pienellä vyötärön- ja lantionmitalla varustetut naiset. Itsekin pidän itseäni hoikkana vaikka olen vain 165 cm pitkä ja mitat on 90-65-90. Painoa on 51 kg.

Vierailija
9/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, olen alle 160cm mutta yli 150cm kuitenkin. :) Eikä tarkoitukseni ollut väittää ketään isoksi, rupesin vain ihmettelemään omia mittojani. Onhan rinnanympäryksenikin pienempi kuin monilla kandidaateilla ja silti kuppikokoni on E.

Mutta nythän sen tajusin että tuo pituus vaikuttaa. :)

Vierailija
10/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes tajunnut että kenenkään aikuisen ja synnyttäneen naisen lantio voi olla 82 cm! Olen hämmentynyt.

Vierailija
11/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VY 58 onks sult kylkiluita poistettu??

Nyt 84-62-88 ja ei minullakaan pituus riitä missiksi, mutta yli 160 olen kuitenkin.

Vierailija
12/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes tajunnut että kenenkään aikuisen ja synnyttäneen naisen lantio voi olla 82 cm! Olen hämmentynyt.

Tosiaan. Lantionleveys luuston puolestahan ei edes merkittävästi vaihtele eri mittaisilla naisilla kun on evoluution aikana naisen lantio kehittynyt sellaiseksi että sen pitäisi sopia lapsen kantamiseen ja synnytykseen. Yleensä aikuisen naisen lantio on kyllä ainakin yli 85 senttiä, mutta riippuu tietysti kropan mallista paljon, joillain joilla on sellainen "luiska" yläosastaan kapea lantio ja vielä takapuoli melko alhaalta vasta pullistuva voi mittä olla suht pieni siinä kohtaa mistä yleensä lantio mitataan, kun taas toisilla siihen kohtaan osuu lantioluiden levein kohta vatsan sivuilla ja takana vielä selvästi jo pullistuva takamus.

Vierailija
13/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rinnallasi amatsoni: 170cm, 65kg ja mitat 91-73-89 :D

Vierailija
14/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan. Lantionleveys luuston puolestahan ei edes merkittävästi vaihtele eri mittaisilla naisilla kun on evoluution aikana naisen lantio kehittynyt sellaiseksi että sen pitäisi sopia lapsen kantamiseen ja synnytykseen. Yleensä aikuisen naisen lantio on kyllä ainakin yli 85 senttiä, mutta riippuu tietysti kropan mallista paljon, joillain joilla on sellainen "luiska" yläosastaan kapea lantio ja vielä takapuoli melko alhaalta vasta pullistuva voi mittä olla suht pieni siinä kohtaa mistä yleensä lantio mitataan, kun taas toisilla siihen kohtaan osuu lantioluiden levein kohta vatsan sivuilla ja takana vielä selvästi jo pullistuva takamus.

Että eikö lantio mitata aina leveimmästä kohtaa? Itse ainakin mittaan aina lantioluiden alapuolelta, siitä kohtaa missä peppukin on "isoimmillaan". Jos mittaisin luiden kohdalta, te varmaan luulisitte minua tosiaan anorektikoksi (77cm). :D

Vierailija
15/15 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eikö lantio mitata aina leveimmästä kohtaa? Itse ainakin mittaan aina lantioluiden alapuolelta, siitä kohtaa missä peppukin on "isoimmillaan". Jos mittaisin luiden kohdalta, te varmaan luulisitte minua tosiaan anorektikoksi (77cm). :D

Jos minä mittaisin sieltä missä peppu on isoimmillaan joutuisin mittaamaan koko lantion alapuolelta, kun on niin roikkupersemys. Käytännössä mittaan siitä keskimääräisestä kohdasta jostain navan ja häpykarvoituksen alun puolesta välistä, jossa minulla takamus on vielä ihan littana. Mutta kun on tosi leveät lantion luut niin tulee siitäkin silti 90 cm leveyttä.