Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko influenssarokotuksen?

Vierailija
11.01.2012 |

Entä jääkö joku perheestä rokottamatta vai saako kaikki piikin?

Olin ajatellut etten ota, mutta ehkä sittenkin.

1- luokkalaisellekin voisi käydä ottamassa sen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIN KUOLLEEN RUUMIINI YLI, annan pumpata itseeni (lapsista puhumattakaan) noita myrkkyjä!

Vierailija
2/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ottaneet aiemminkaan sikapiikkiä tai muita influenssapiikkejä.

T: sairaanhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaankin ottaa, hän ei oikein työn takia voisi olla pitkään sairaana. Minulla ei koskaan ole ollut influenssaa, lapsilla kerran.

Vierailija
4/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa saa tulla jos on tullakseen. Muutama sairaslomapäivä kelpaisi oikein hyvin ;) Mutta valitettavasti en ole edes tavallista flunssaa lapsuuden jälkeen sairastanut joten toivoa ei taida olla.

Vierailija
5/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hieman myöhässä.

Vierailija
6/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi pienin joka sai neuvolassa jo sysyllä.

Tuttu läkäri varoitti, että paha influenssa on tulossa.

Vierailija
7/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta sain sen. Muut perheestä ei ottanut.

Vierailija
8/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus marraskuussa. Itsekin olisin saanut ilmaisen rokotuksen, en ottanut! Olen ollut ihan terve.

Vierailija
9/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut perheessä aivät ottaneet. Minulla on astma, joten otan rokotuksen nykyään varotoimena ensimmäisen astmapotilaana sairastamani influenssan jälkeen.

Suosittelen muillekin astmaatikoille: influenssa astmapotilaana oli ainakin minulle ihan helvetillinen kokemus - ensin luulin ja sitten toivoin kuolevani.

Vierailija
10/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen influessan sairastanut kerran, mieheni kaksi kertaa. Lapset eivät koskaan, ovat 8-15 vuotiaita. Muutenkaan ei juuri sairastella, olisko toissa talvena ollu pieni flunssanpoikanen lapsilla, mulla ei oo ollu mitään vuosiin.

En tiedä mistä johtuu, oliskohan sillä vaikutusta, että syödään pääosin luomuruokaa ja lapset juo tilamaitoa? Ja meillä on lampaita, kanoja, kissa, koira ja lapset olleet pienestä asti siis eläinten kanssa tekemisissä. Ite sairastin lapsena kaikki mahdolliset taudit.

Vierailija
11/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ollaankin oltu viime vuosina terveinä, lasten astmakohtaukset ja korvatulehduskierteet ovat edelleen muistissa. Mies ei ottanut, sairastakoon se vaan, kun hoitaa itse itsensä.

Vierailija
12/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siitä asti ne on rekisteröity, että todennäkösesti olen paljon aiemminkin jo sen aina saanut. Pari vuotta sitten unohdin kiireen keskellä koko rokotuksen ja sain samantien influenssan. Olin TODELLA sairas ja yli kuukauden pois töistä. En halua sitä olotilaa enää ikinä.

Sisareni taas sairasti silloin ekan aallon aikaan sen sikaflunssan ja oli kuolla siihen. Pelkäsimme ettei selviä hengissä.

Lapset on saaneet rokotukset jo useampana vuonna, mutta tänävuonna en ole vielä rokotuksia hakenut. Reseptit kyllä olisi.

Vierailija
13/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyritään kohottamaan vastustuskykyä ja kait aika hyvin ollaan onnistuttu kun ei kukaan mitään pientä nuhaa kummempaa olla sairastettu. Käsiä kans pestään ahkerasti ja lapset hoidetaan kotona. en ole oiekeastaan koskaan sairastanu mitään kovaa tautia, ikinä ei ole kuumettakaan ollut yli 39, enkä ole syönyt yhtään lääkekuuria, eikä lapsetkaan. Mistähän se johtuu, että toiset sairastaa heti vauvasta ja toiset on aina terveitä?

Vierailija
14/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ekaluokkalainen saa ilmaisen kunnan järjestämän rokotuksen, kuuluuko erityisryhmään, vai?

Vierailija
15/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole suomessa influenssa-kautena.

Vierailija
16/25 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe ei ole tavallisesta lenssusta!

Joka vuosi kuulemma kuolee influenssaan mummoja ja pappoja jotka kehuu miten ei ole koskaan flunssaa saanut tai ihmettelee kun ei se iskenyt viime talvena kun otti rokotteen. :(

Ei meilläkään ole sairasteltu lenssuja vaikka lapsia 4. Viime vuonna oli A-virus perheessä ja se riitti kokemuksesta.

Sikainfluenssaan otettiin rokotus toissa talvena ja naapuriin saakka se iski. Meille ei kun rokote tehosi.

Nyt ehtii sielä ottamaan rokotteen! Mattimyöhäset liikkeelle!!

ap

Vierailija
17/25 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe. Kukaan meistä ei ole moista rokotetta ottanut aikaisempinakaan vuosina.

Vierailija
18/25 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe ei ole tavallisesta lenssusta!

Joka vuosi kuulemma kuolee influenssaan mummoja ja pappoja jotka kehuu miten ei ole koskaan flunssaa saanut tai ihmettelee kun ei se iskenyt viime talvena kun otti rokotteen. :(

Ei meilläkään ole sairasteltu lenssuja vaikka lapsia 4. Viime vuonna oli A-virus perheessä ja se riitti kokemuksesta.

Sikainfluenssaan otettiin rokotus toissa talvena ja naapuriin saakka se iski. Meille ei kun rokote tehosi.

Nyt ehtii sielä ottamaan rokotteen! Mattimyöhäset liikkeelle!!

ap

Naapuripariskunta sairasti possunuhan emmekä me sitä saaneet vaikkemme ottaneet rokotusta.

Vierailija
19/25 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikkulapsiperheessä en tahdo ottaa riskiä.

Lapset leikkii pihassa keskenään, koulussa, tarhassa.

Ei meillä aina ole vatsataudissa koko perhekään, mutta silti rokotus kannattaa kuin pitkä paha lenssu ja siihen keuhkokuume bonuksena.

ap

Vierailija
20/25 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ekaluokkalaisen reseptin lääkäriltä, hain lääkkeen apteekista ja koulussa terkka pisti.

Kuulemma 35 oppilasta rokottanut.

Aamulehden ja lääkäreiden mielesttä ei ole myöhäistä rokottaa vielä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi