Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto että opiskelu on toisinaan rankkaa!!

Vierailija
11.01.2012 |

Varsinkin näin perheellisenä opiskelijana huomaa, että nyt ei todellakaan jää mitään "omaa aikaa" koulun, koulutehtävien + kaikenmaailman opiskeluun liittyvien projektien (oppimispäiväkirjat, projektit, portfoliot...) jälkeen. Varsinkin, jos aikoo hoitaa opiskelun ihan siis suhteellisen hyvin eikä mennä siitä mistä aita on matalin.

Eilisessäkään päivässä mulla ei ollut laisinkaan vapaa-aikaa. Kun pääsin koulusta ja olin hakenut lapset tarhasta, tehnyt nopeasti niille sapuskaa, istuin koneella koulutehtävien kimpussa yhdeksään saakka illalla. Sitten iltahommat kiireellä ja nukkumaan ja aikaisin taas aamulla ylös.

ONNEKSI opinnot ovat sentään kiinnostavia, ja ala tuntuu omalta. Ei tätä muuten jaksais!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää suhteuttaa vaiva resursseihin. Jos aika tai puhti ei meinaa riittää aina, niin silloin pitää löysätä vaatimustasoa ajoittain. Onnksi opinnoissa voi itse määrittää mihin on tyytyväinen. Huono arviointi jossain kohtaa ei haittaa hirveästi kokonaisuudessa.

Pitää priorisoida, välillä paahtaaa ja välillä löysätä oman elämäntilanteen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan