Uskaltaisitko antaa lapsen hoitoon kuukaudeksi tällaiselle parille?
Hoitopaikka olisi vuokra-asunto ja toinen hoitajista olisi satunnaisia hyväpalkkaisia pätkätöitä tekevä keski-iän ylittänyt ylioppilas vailla. Toinen taas viinapäissään kaikenlaiseen rähinöintiin helposti sortuva kampaaja.
Minä en uskaltaisi.
Kommentit (18)
Mitä vailla tuo ylioppilas muuten on?
Jäi vaivaamaan.
Jos noilla kummallakaan ei ois edes mitään pätevöitymistä hoitaa lasta? Perhepäivähoitajiltakin vaaditaan pikkuisen enemmän, kuin vain tuo yo-todistus, tai amiksen kampaamolinja. Niin ja onks niillä omia lapsia ja minkä ikäisiä ne on?
mä en antais lasta hoitoon kellekkään kuukaudeks
Sen seuraava kysymys kuuluukin sitten: "miten sitten voisit valita tällaiset ihmiset Suomen presidenttipariksi?"
Sen seuraava kysymys kuuluukin sitten: "miten sitten voisit valita tällaiset ihmiset Suomen presidenttipariksi?"
antaisin varmasti. Se on kiva ja lämmin ihminen, jolla on huumoria ja hyvä sydän. Pekka varmaan ei ehtisi hoitamaan, kun sillä on niin paljon duunia.
Jos viittaatte siihen vanhaan elokuvaan,
Pekka Puupää ja Pätkä lastenhoitajina, niin nyt en kyllä ymmärrä, et miten liittyy ap:n kysymykseen?
Mutta itse kysymykseen vastaan. En antaisi.
Mutta tata ei saa sanoa, koska eihan se valttamatta ole kannissa silloin, kun on toissa, siis hoitaessaan lapsia. En ymmarra, miksi Pekka ja Antonio vedettiin tahan mukaan.
Mutta tata ei saa sanoa, koska eihan se valttamatta ole kannissa silloin, kun on toissa, siis hoitaessaan lapsia. En ymmarra, miksi Pekka ja Antonio vedettiin tahan mukaan.
Se Puupää elokuva, josta tuolla aiemmin kyseltiin, tais muuten olla nimeltään. Pekka ja Pätkä puistotäteinä. Mä googletin sen ja tuo nimi oli ainoa, johon tää aihe sopis.
Mut sitte toi, että ketä noi Pekka Ja Antonio on?
eiköhän aika iso osa meistä, julkkikset ja poliitikotkin, rähisi joskus. auta armias, jos kaikki tietäisivät sinun, kamala kotiäiti, rähisevän joskus lapsillesi ja paisvan ovia, ei sua kukaan äidiksi äänestäisi!
eiköhän aika iso osa meistä, julkkikset ja poliitikotkin, rähisi joskus. auta armias, jos kaikki tietäisivät sinun, kamala kotiäiti, rähisevän joskus lapsillesi ja paisvan ovia, ei sua kukaan äidiksi äänestäisi!
Hoitopaikka olisi vuokra-asunto ja toinen hoitajista olisi satunnaisia hyväpalkkaisia pätkätöitä tekevä keski-iän ylittänyt ylioppilas vailla. Toinen taas viinapäissään kaikenlaiseen rähinöintiin helposti sortuva kampaaja.
Minä en uskaltaisi.
No en minäkään antais.
Ja vastaaisko joku. joka tietää. Onks tuo anttonio joku ihme lelu, vai mikä se on?
meillä monta vuotta kokemusta kartuttanut hoitaja, jota ennen oli ammatillisesti pätevä lastenhoitaja. kampaajat leikkaavat hiuksia, lentäjät ohjaavat lentokoneita ja lastenhoitajat hoitavat lapsia:)
Minä en uskaltaisi.
Muu kuvailu taas ei kerro mitään ko ihmisistä, ovatko tuttuja tms.?
Mitä vailla tuo ylioppilas muuten on?
Jäi vaivaamaan.
Mikä siltä puuttuu?
Voihan sitä tietty esim ministerin töitä, konfliktien asiantuntijain töitä, luennoitsijan ja maa-asiantuntijain hommia ja miksei kirjojenkin kirjoittamista luonnehtia "hyväpalkkaisiksi pätkätöiksi" :D
Mä ite oon ollut vain huonotuloisissa pätkätöissä... Ja varmaan 3 miljoonaa muutakin suomalaista jos nuo on kriteerit.