Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla kohdunulkoinen raskaus?

Vierailija
11.01.2012 |

Toivoisin teiltä arviota, kun asia varmistuu vasta viikkojen päästä todennäköisesti ja odotus on raskasta...

Eli kolmas raskaus, kaksi lasta ennestään. Viime viikolla alkoi olla ihmeellisiä mielialan vaihteluita. Tällä viikolla väsähdin ja satunnaista pahaa oloa, jonka vuoksi tein toissapäivänä testin ja olen raskaana. Gyne ei nähnyt mitään vaikka ajattelin olevani jo ehkä 7 viikolla. Ei edes ruskuaispussia.

Kuukautiset eivät ole edellisen jälkeen vielä olleet hirveän säännölliset ja edellisistä laskien (en muista tarkkaan siäkään) olis jo ehkä viikko kuusi.

Digitaalinen testi sanoi 1-2 viikolla, mutta eikös se mittaa hcg:tä, jota olisi vähemmän, jos olisi kohdunulkoinen?

Ei ole kipuja eikä mitään verenvuotoa. Toisaalta, myöskään paha olo ei ole enää. Luin, että jos on kohdunulkoinen, oireet saattavat poistua. Olen tosin väsynyt, mutten taas muista, että mitä oireita minulla yleensä on ja millä viikoilla.

Tämä epätietoisuus hermostuttaa vaan nyt kovasti:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea diagnosoida täältä kotikoneelta, suosittelisin av:n sijaan lääkäriin menoa.

Vierailija
2/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän minulla oli viime raskaudessa. Väsynyt olen, mutta ei sitten mitään muuta... Sehän kai liittyy jollain tavalla kohdunulkoiseen raskauteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän minulla oli viime raskaudessa. Väsynyt olen, mutta ei sitten mitään muuta... Sehän kai liittyy jollain tavalla kohdunulkoiseen raskauteen?

Ei kaikilla tule juuri mitään oireita raskaudesta.

Vierailija
4/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu. Just puhuttiin tänään tai eilen sen kans aiheesta. Vielä kaks lastakin entuudestaan. :D

Vierailija
5/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites yksityinen ultra?

Vierailija
6/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä käydä... Siellä arveli siis, että olisi vasta niin alussa, mutta kyseli kyllä, sattuuko mihinkään.

ap

Mites yksityinen ultra?

Vierailija
7/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvinkin voisi olla niin, että raskaus vasta niin alussa, jos menkkasikaan eivät vielä säännölliset. Eli eipä taida auttaa muu kuin odotella.

Vierailija
8/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kohdunulkoinen raskaus ja muistan sen että olin testin mukaan raskaana mut oireita ei ollut. Eli ei pahoinvointia tms. Mitä yleensä oli ollut. Kohtu todettiin tyhjäksi ultrassa. Varmuus tuli vadta kun alkoivat voimakkaat vatsakivut joista menin päivystykseen ja siitä tähystysleikkaukseen. Vaikea neuvoa... Entäs verikokeella, sillä saisi hormonitason mitattua jne.

Vierailija
9/9 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea diagnosoida täältä kotikoneelta, suosittelisin av:n sijaan lääkäriin menoa.