Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain verokortin ja haluasin nostaa veroprossaa, eikös sen saa merkitä itse siihen?

Vierailija
11.01.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuloraja pysyy silti samana.

Vierailija
2/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskea ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan palkanlaskentaan korkeamman veroprosentin, jos haluat. Jos prosenttia pitää laskea, täytyy se hoitaa verkossa tai verotoimistossa.

Vierailija
4/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit itse nostaa veroprosenttia? Siis niinkö että omien laskujesi mukaan sulle kuuluisi isompi veroprosentti, vai niinkö että verotoimisto on vaikka puhelimitse laskenut sulle oikean veroprosentin ja nyt haluat merkitä sen korttiin itse, vai niinkö että haluat rahaa säästöön (siis niin että saat sitten isot veronpalautukset)?

Vierailija
5/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukavaa saada veronpalautuksia kunnolla, vähän extraa ennen joulua.

Vierailija
6/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit itse nostaa veroprosenttia? Siis niinkö että omien laskujesi mukaan sulle kuuluisi isompi veroprosentti, vai niinkö että verotoimisto on vaikka puhelimitse laskenut sulle oikean veroprosentin ja nyt haluat merkitä sen korttiin itse, vai niinkö että haluat rahaa säästöön (siis niin että saat sitten isot veronpalautukset)?

tiedän saavani tänä vuonna pääomatuloja, joista olisi kätevä maksaa verot jo nyt eikä vasta vuoden kuluttua. Tietty ne voi maksaa erikseen, mutta vero% nosto on kätevämpää.

Vierailija
7/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yrittäjätulot on laskettu sen verran alakanttiin, että makselen niidenkin veroja itse nostetulla prosentilla toisen palveluksessa.

Vierailija
8/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän saavani tänä vuonna pääomatuloja, joista olisi kätevä maksaa verot jo nyt eikä vasta vuoden kuluttua. Tietty ne voi maksaa erikseen, mutta vero% nosto on kätevämpää.

Verot on tarkoitus maksaa yleensä sillä tuloihin mitoitetulla veroprosentilla, eikä niin, että saisi veronpalautusta tai mätkyjä. Eikö se ole kivempi maksaa ne veron samoin tein pois, eikä jättää roikkumaan? Jos itse pitäisin veroprosenttiani liian pienenä, ennemmin nostaisin sitä. Veronpalautus on kivempi saada kuin maksella mätkyjä...

Vierailija
9/12 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palaa hoitovapaalta töihin tulot nelinkertaistuu, kyllä se veroprosenttikin silloin pitää päivittää!

Vierailija
10/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin pitää nostaa myös tulorajoja, eikä pelkkää veroprosenttia... Ja sitä ei saa tehdä itse.

Vierailija
11/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostin hiukan, ja olen tehnyt sitä aiemminkin. Ihan hyvin on toiminut. Kyseessä siis joku parin kolmen tonnin muutos.

Vierailija
12/12 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kivempi maksaa ne veron samoin tein pois, eikä jättää roikkumaan? Jos itse pitäisin veroprosenttiani liian pienenä, ennemmin nostaisin sitä. Veronpalautus on kivempi saada kuin maksella mätkyjä...

Tuloja ei aina voi arvioida kovin tarkkaan eteenpäin, joten prosenttia kannattaa joskus rustata suuntaan tai toiseen.

Mielestäni palautukset ovat kivempia kuin mätkyt, mutta joskus olen tarkoituksellisesti antanut liian pienen prosentin olla. Se on ikään kuin halpakorkoista lainaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi