Nykyvanhemmat eivät kyllä paljoa satsaa luistimiin tai suksiin.
Käytettyjä saa halvalla, mutta eivät viitsi ostaa, kun ei niitä tarvita kuin pari kertaa vuodessa tms.
En ymmärrä tuollaista lainkaan.
Kommentit (26)
Kahtena viime talvena oli hiihtokelit, mutta tänä vuonna päätin ostaa uudet monot vasta jos niille oikeasti on käyttöä. Nykyään on lapsilla yleensä melkoisesti muita harrastuksia toisin kuin silloin kultaisella 50-luvulla.
Ja miksiköhän ette vie niitä lapsianne luistelemaan kouluajan ulkopuolella? Hiihtämäänkin pääsi kyllä viime talvena.
Vihasin itse lapsena noita lajeja kuten myös mieheni. Miksi veisimme lapsemme kärsimään?
Inhoan myös kastumista. Silti tarjoan lapsilleni uintia, luistelua ja hiihtoa. Ja kas kumma, hehän tykkäävät siitä. Ja mikä vielä kummempaa, minäkin olen oppinut sietämään kastumista - ja tykkäämään hiihdosta. Luistelua inhoan edelleen, mutta taidanpa kokeilla ostaa luistimet (meneehän ne sitten tyttärelle vuoden-kahden päästä, ellen minä edelleenkään tykkää).
Joo, meillä täällä Oulun korkeudella on hiihto- ja luistelukautta paljon enemmän kuin etelämmässä. Onneksi.
Ei isotkaan lapset yleensä pahoillaan siitä ole jos saavat vanhempien kanssa yhdessä harrastaa..
Meillä on luistelukenttä toisella puolen tietä, joten käyttöä on vapaa-ajallakin luistimille. Tai ehkä on tänä talvenakin toivottavasti joskus.
oon koukuttunu lukemaan kaikkia näitä juttuja...:DD && haluan tuoda nuorta mielipidettä mukaan :C ja oon jotain apuaki joskus kyselly,...