PRESIDENTINVAALIT, 1. KIERROS: Ketä äänestit?
Tähän mennessä on kyselty kymmenien ketjujen voimalla ketä aiot äänestää. Kootaan tähän ketjuun todelliset äänet saaneet ehdokkaat. Minä kävin iltapäivällä äänestämässä ja äänen sai
Haavisto
Kommentit (88)
Nr 4.
Ei prkle, oletteko kaikki pervoja, kun tätä Haavistoa äänestätte? Miten te kehtaatte? Häpeäisin silmät päästä, jos hän olisi tuleva pressa.
Haaviston on lähinnä surkuhupaisa pelle noine valokuvamuistineen ja valeprofessuureineen.
Turhamainen ylioppilas, joka puhuu opintojen tärkydestä, mutta ei ole itse viitsinyt opiskella.
Perhetaustoista sillä taas pitää huolen toy-boi temppuineen.
Haloooo! Maanpettureita on kyllä Niinistö ja Lipponen kun veivät meidät Emuun ILMAN KANSALAISKESKUSTELUA JA ILMAN KANSANÄÄNESTYSTÄ!
äänestin Niinistöä.
oli vaikee päätös ku kukaan ehdokas ei ollu täysin omaan meileen vaan kaikissa monta vikaa.
Toi sitten voitti ääneni mm. kokemuksensa perusteella. Ja osaa edustamisen sun muun mielestäni hoitaa.
Minä Arhinmäkeä ja mies Haavistoa (toka kierroksella minäkin liityn Haaviston kannattajiin)
Toinen Haavistolle ja toinen Niinistölle
Te muut Väyrystä äänestäneet: teitte fiksusti, voitte onnitella itseänne hyvästä valinnasta. ??
täälläkin pitäisi olla oikeasti niin, että pystyisi vaan kerran vastaamaan. Jokseenkin huvittavia aina nuo avaukset jossa ap takoo uudelleen ja uudelleen jotain Soinia kymmenen kertaa peräkkäin. Oikeasti olisi mielenkiintoista tietää mikä on koko palstan poliittinen näkökanta, tai ainakin niiden jotka aktiivisesti äänensä antavat.
Lienee turha toivo että tähän (tai mihinkään muuhunkaan ketjuun) käytiin vastaamassa vain kerran :( Ap.
Kun jokaisella on siellä vaaliuurnalla vain se yksi ääni annettavanaan. ;)
Nr 4.
Ei prkle, oletteko kaikki pervoja, kun tätä Haavistoa äänestätte? Miten te kehtaatte? Häpeäisin silmät päästä, jos hän olisi tuleva pressa.