PRESIDENTINVAALIT, 1. KIERROS: Ketä äänestit?
Tähän mennessä on kyselty kymmenien ketjujen voimalla ketä aiot äänestää. Kootaan tähän ketjuun todelliset äänet saaneet ehdokkaat. Minä kävin iltapäivällä äänestämässä ja äänen sai
Haavisto
Kommentit (88)
Lipposta eipä oo muita ketä vois äänestää semmosia huuhaa porukkaa
tiettyjä ominaisuuksia.
- rauhallisuus
- viisaus
- arvot kohdallaan
- neuvottelutaito
- positiivinen asenne
- kannustava
- periksiantamaton luonne
- karismaa
- hyvä maineSIKSI SOINI.
ajattelee omaa kansaa ensin. Ei ole ottamassa avosylin turhaan vastaan ulkolaisia vaan yrittää järjestää oman maan kansalaisille paremmat olot.
Se ei ole rotusortoa jos yrittää pitää kohtuuden rajoissa maahanmuuttoa. Pienen maan ei pidä suostua kaikkeen.
Hyvää on myös se, että Soini ei kannata muiden maiden rahoittamista suomalaisten rahoilla. Sai muut myöskin havahtumaan tähän tosiasiaan viime eduskuntavaalien aikaan ja hallitus tuli tarkemmaksi. Muuten olisimme olleet kusessa.
Soini on järkimies.
vaalitentti klo. 21.05 ykköseltä ja huomatkaa kuinka Soini on ylivoimainen. Toisena on Niinistö ja kolmantena Väyrynen.
Seuratkaa kuinka homo on hiljaisena.
Olen ap, mutta en tosiaankaan ole kirjoittanut tähän ketjuun kuin aloitusviestin, kommentin vain yhden viestin kirjoittamisesta (johon merkkasin ap) ja nyt tämän. Ei mulla ole tarvetta "mainostaa" ketään ehdokasta, jokainen päättäköön itse. Ap.
ap tehdä näistä jonkun listan, että kuka on äänestänyt ketäkin ja silleen?
ihan siitä syystä, että tähän voi kuka tahansa käydä kirjoittamassa niin monta vastausta kuin haluaa. Voin kyllä nostaa tätä ketjua päivittäin ja toivoa, että palstalaiset vastaisivat tähän vain kerran. Ap.
yläasteikäisellä tytöllä oli tänään koulussa "nuortenvaalit" jossa äänestettiin myös Suomelle presidenttiä.Niinistö oli kuulemma saanut eniten ääniä, Väyrynen tullut toisena :D
20 ääntä Niinistölle, kun en millään nyt ehdi samaa nimeä tänne moneen kertaan postaamaan.
täällähän on venäläisiä vaalivirkailijoita.
Tähän ei usko Antoniokaan.
Äänestys prosentti 378%
joista liki 272% Haavistolle.
Älä jaksa enää, mene nukkumaan...
: DDDDD
takonut haavistoa?