PRESIDENTINVAALIT, 1. KIERROS: Ketä äänestit?
Tähän mennessä on kyselty kymmenien ketjujen voimalla ketä aiot äänestää. Kootaan tähän ketjuun todelliset äänet saaneet ehdokkaat. Minä kävin iltapäivällä äänestämässä ja äänen sai
Haavisto
Kommentit (88)
t: av:n epävirallinen vaalivalvoja
Haavisto 28
Soini 18
Niinistö 15
Essayah 7
Väyrynen 5
Lipponen 1
Arhinmäki 0
Biaudet 0
Eli näillä näkymin Haavistosta tulee pressa!
täällähän on venäläisiä vaalivirkailijoita.
Tähän ei usko Antoniokaan.
Äänestys prosentti 378%
joista liki 272% Haavistolle.Älä jaksa enää, mene nukkumaan...
: DDDDD
t: av:n epävirallinen vaalivalvoja
Haavisto 28
Soini 18
Niinistö 15
Essayah 7
Väyrynen 5
Lipponen 1
Arhinmäki 0
Biaudet 0Eli näillä näkymin Haavistosta tulee pressa!
No tiedänpä nyt KETÄ/KEITÄ AINAKAAN en äänestä.
Tällaiset 20-25 kertaa samaa äänestämässä "käyneet" tympii...
Soinia.
Mieskin kävi äänestämässä mutta en hänen äänestämisestään ala huutelemaan koska vaikka hän kertoi ketä äänesti, niin enhän minä ollut kopissa näkemissä minkä numeron hän paperiin piirsi eli sieltä on voinut lähteä ääni vaikka Arhinmäelle:D Siinä mielessä ihmettelen miten voitte niin varmaksi tietää ketä miehenne äänesti?
Siinä mielessä ihmettelen miten voitte niin varmaksi tietää ketä miehenne äänesti?
me puhutaan paljon politiikasta ja ollaan enimmäkseen samaa mieltä. Enkä näe mitään syytä, miksi hän valehtelisi mulle.
Ensin ajattelin, etten äänestä ollenkaan, mitäs se minua liikuttaa kuka arrogantti porvari siellä Suomi-paattia ohjastaa, mutta sitten mietin että jos joskus vielä kuitenkin oleskelen pitempiä aikoja synnyinmaassani, niin pitäähän sinne saada järki-ihminen ohjaksiin.
meni meiltä Niinistölle.
Maan petturit Väyrynen ja Lipponen eivät saa ääniämme.
Keskusta ja Sdp on pettänyt kansan ja missään nimessä noista puolueista ei kannata palkita ketään kansakuntamme johtoon.
pyyhin perseeni silläkohtaa sanomalehteä jossa on Haaviston kuva.
Täällä moni tyhmä mainitsee Haaviston, mutta tuolla sairaalla ei ole mitään mahdollisuuksia edustaa muita sairaita vaan kannatus on heikko.
Tosiaan nuo kahelit on kuin venakot. Myyvät itseään, heh, heh, heh...
laitoin ääneni.. Soini oli kakkosvaihtoehto.
Enkä nyt ala muita haukkumaan, haukkukoot muut.. Samapa tuo, haukkuva koirahan ei pure eihän?
Maanantaina olen menossa äänestämään, ja ääneni menee Haavistolle.
Jos toiselle kierrokselle mennään, ja siellä ei ole Haavistoa niin ääneni menee siinä tapauksessa Niinistölle.
(Ps. Olen kuulemma sukua yhdelle Paavoista, mutta siitä huolimatta en ikinä tätä tyyppiä äänestäisi, on sen verran ällö tapaus...)
minäkin.