Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nopeaa hyvää tarjottavaa vieraille?
11.01.2012 |
Vieraita tulossa illalla, mitä ihmettä leivon? Tein jo suklaapiirakan joka epäonnistui täydellisesti. Tänään ei ilmeisesti ole minun päiväni.. Antakaapas vinkkejä mitä itse haluaisitte syödä illalla kylässä?
Kommentit (4)
Esim. karjalanpiirakoita munavoilla tai ihan voileipiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siksi haluaisin nähdä edes vähän vaivaa. Jäätelö on kyllä aina varma tarjottava tai hyvät voileivät...
ap
tai köyhiä ritareita. Nykyään niitä saa harvassa kyläpaikassa :-)
Alue: Aihe vapaa
miksi pitäisi arki-iltana leipoa?