Naiset jotka eivät halua antaa suuseksiä ja peppuseksiä
Mikä siinä on että naisen pitäisi hyväksyä penis kaikkiin reikiinsä, myös niihin mihin se ei ole tarkoitettu?
En usko olevani ainoa joka ei näitä asioita halua.
En myöskään halua että mies nuolee minun alakertaani. Enkä ole tylsä, yhdyntää harrastan monissa eri asennoissa ja erilaisia leluja käytetään. Onneksi olen löytänyt miehen jolla ei ole halua näihin asioihin joista en pidä.
Kommentoikaa, varsinkin naiset jotka olette samanmielisiä!
Kommentit (48)
Aikanaan olin sitä mieltä, ettei kellään ikinä tule olemaan mitään asiaa B-rappuuni, mutta kuin nykyinen mieheni sitä ehdotti kerran toisensa jälkeen, suostin lopulta. SILLÄ EHDOLLA että minä saan ensin käsitellä hänen anustaan (ajatuksena oli, että mies ensin tuntee ja tietää, mitä minulta haluaa). Kumpikaan ei touhuun kuollut, itse asiassa nautimme molemmat 2-reiän rassaamisesta. :)
Mutta totta kai ymmärrän naisia, jotka eivät suostu antamaan edes oraaliseksiä - onhan olemassa miehiäkin joista ajatus pillun nuolennasta kuvottaa. Itse olen sitä mieltä, että jokaisen miehen pitäisikin imeä toisen miehen munaa kokeilumielessä ainakin kerran, samoin naisen nuolla naisen pillua -jotta tietäisivät, miltä se tuntuu. Saattaisi muutamalla miehelläkin muuttua mielipide siitä, että onko oman rouvan pakko tehdä palveluksia suullaan.
Saattoi kuulostaa hieman radikaalilta, enkä edes odota, että kovinkaan moni olisi kanssani samoilla linjoilla. Tämä vain on mielipiteeni.
Aikanaan olin sitä mieltä, ettei kellään ikinä tule olemaan mitään asiaa B-rappuuni, mutta kuin nykyinen mieheni sitä ehdotti kerran toisensa jälkeen, suostin lopulta. SILLÄ EHDOLLA että minä saan ensin käsitellä hänen anustaan
Aina olen pitänyt jotenkin koomisena tätä, että monet naiset asettavat juuri tuon ehdon. Tosiasia kuitenkin on, että suurin osa anaaliseksiä naiseltaan haluavista miehistä ei varmasti pane pahakseen olemista myös saavana osapuolena, tavalla tai toisella. Eli vinkki kaikille: jos luulette tällä vonkaamisen loppuvan niin saatatte hyvinkin erehtyä. Ehkä se jopa lisääntyy.
anelisi peräreikääni sisäänpääsyä. Ehkei sitten olisi tyytyväinen oikeaan reikääni.
Ilmeisesti lähdetään miehen tarpeesta, ei suinkaan naisen anaaliseksissä.
Minulle tuollainen vaihtoehto ei tulisi mieleenkään, että mieheni peräaukkoa rassaisin. Mieheni on umpihetero ja voi pahoin, kun vaikkapa lukee näitä anaalijuttuja.
Ja, arvon rouva, missä olikaan sanottu, että umpihetero mies ei haluaisi peräaukkoaan hyväiltävän?
Aikanaan olin sitä mieltä, ettei kellään ikinä tule olemaan mitään asiaa B-rappuuni, mutta kuin nykyinen mieheni sitä ehdotti kerran toisensa jälkeen, suostin lopulta. SILLÄ EHDOLLA että minä saan ensin käsitellä hänen anustaan
Aina olen pitänyt jotenkin koomisena tätä, että monet naiset asettavat juuri tuon ehdon. Tosiasia kuitenkin on, että suurin osa anaaliseksiä naiseltaan haluavista miehistä ei varmasti pane pahakseen olemista myös saavana osapuolena, tavalla tai toisella. Eli vinkki kaikille: jos luulette tällä vonkaamisen loppuvan niin saatatte hyvinkin erehtyä. Ehkä se jopa lisääntyy.
No niinähän se miehen kakkosen vonkaaminen lisääntyikin, mutta koska pitää itse oman anaalinsa käsittelystä, niin ei mulle mikään ongelma. Itse asiassa ihan fiksu veto oli, nyt olemme molemmat tyytyväisempiä :)
Mutta kukin taaplaa tyylillään. Itse pidän kyllä suuseksistä sekä antavana että saavana osapuolena ja pebaseksiä silloin tällöin.
Ennen nykyistä suhdettani olen puuhaillut miehenkin kanssa ja oli aivan taivaallista. Pidin todella paljon suihin ottamisesta ja myös siitä kun sain melaa b-rappuun. Aivan taivaallista - voin vain suositella kokeilemaan oman sukupuolen kanssa, ennakkoluulot ja -asenteet joutaa jo romukoppaan. Nyt olen naisen kanssa suhteessa ja olisi enemmän kuin suotavaa jos hän rassaisi mua vaikka sormin, dildolla tai straponilla (hygieniasta kyllä kannattaa huolehtia, silloin paljon mukavampaa).
Onneksi saan häneltä silloin tällöin suuta ja beetä, muutenkin nyt kyllä hyvää seksiä mutta toisinaan tekisi kyllä miestä mieli.