Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka eivät halua antaa suuseksiä ja peppuseksiä

Vierailija
11.01.2012 |

Mikä siinä on että naisen pitäisi hyväksyä penis kaikkiin reikiinsä, myös niihin mihin se ei ole tarkoitettu?

En usko olevani ainoa joka ei näitä asioita halua.

En myöskään halua että mies nuolee minun alakertaani. Enkä ole tylsä, yhdyntää harrastan monissa eri asennoissa ja erilaisia leluja käytetään. Onneksi olen löytänyt miehen jolla ei ole halua näihin asioihin joista en pidä.

Kommentoikaa, varsinkin naiset jotka olette samanmielisiä!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepanoa en ikinä halua,se sattuu ja sitä ei oo tarkoitettu siihen toimintaan!!! Pankaa te muut itteänne vaikka korvaan,jos haluatte,muttta voisiko tää keskustelu jo loppua tältä palstalta?

miksi tästä asiasta (joka ilmeisesti hyvin monia kiinnostaa, oli kanta mikä tahansa) keskustelu pitäisi lopettaa vain siksi, että sinä et halua persepanoa? Voitko itse vaan hypätä näiden ketjujen yli, tä??

Vierailija
22/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä harrastetaan meillä hyvin monella tapaa. Välillä leluilla, välillä eri asennoissa muna pimpassa. Kuukautisten aikana usein anaaliin ja miehen saa hulluksi laittamalla sellaisen miesten g-pistettä stimuloivan värisevän anaalisauvan pebaan ja itse kontilleen ja mies nauttimaan mun pimpasta yhtä aikaa. Nuollaan ja imeskellään antaumuksella myös joka paikasta.

Seksiä on käytännössä joka päivä ainakin kerran. Ja jos ei ole yhdyntää, niin sitten pusutellaan ja pidetään eroottista vipinää yllä.

T: Nainen 43 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ns."perinteinen seksi".Koskaan en ole pitänyt enkä oikein kyennytkään anaaliseksiin,koska se vain tekee niin kipeää.Enkä itse usko,että sielä mikään g-piste sijaitsee;/ Homojen levittämää juttua!

Ei siellä naiselle mitäänb g-pistettä sijaitsekkaan, mutta miehellä sen sijaan siellä on eturauhanen ks.

http://www.vogel.fi/prostaforce/img/prostata_300.jpg

Eturauhasen koskettelu taas tuottaa miehille suurta nautintoa (niille, jotka uskaltaa kokeilla eikä kuvittele, että jos NAINEN hyväilee heidän anaaliaan he muka muuttuisivat homoiksi).

Niille naisille, jotka anaalista tykkää, suurin nautinto tulee peräaukon ympärillä olevien hermopäiden hellästä ärsytyksestä. Anaali sattuu, jos ei osaa rentouttaa peppuansa vaan tahallaan tai tahattomasti puristaa sitä (esim. nainen pelkää kipua ja jännittää). Ja jos mies ei työnnä hitaasti ja tasaisesti, liukkaria ei käytetä ja ei edetä naisen tahdissa (jos nainen sanoo odota/lopeta, hyvä rakastaja odottaa/lopettaa).

Meillä tykkää molemmat anaalista saamapuolena ja antajana. Viimeksi otin mieheltäni suihin samaan aikaan, kun työnsin miehelle dildoa peppuun. Ja voin sanoa, etten ole ihan vähään aikaan nähnyt mieheni laukeavan niin nopeasti. Joskus mies laittaa minua peppuun samalla kuin hyväilen itseni klitoriksesta orgasmiin. Se tuntuu mielestäni hyvältä peppureiällä ja klitoriksessa yhtäaikaa ja kaikkea maustaa "kielletyn hedelmän maku". Välillä mies laittaa minua anaaliin, pilluuni saan dildon ja klitoriksesta hieron itseni taivaaseen.

MUTTA anaaliahan EI OLE PAKKO harrastaa, jos siitä ei tykkää. Mutta en myöskään ymmärrä sen tuomitsemista. Jokainen tehköön mielestään siten kuin itselle ja omalle kumppanille sopii. Mitäs se muille kuuluu, mitä toiset sängyssään puuhaavat.

T: vaimo

Vierailija
24/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisin välittömästi jos olis vaan mahollista. Omaa ei tuo seksipuoli juuri kiinnosta.

Vierailija
25/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali on monelle miehelle ainoa mahdollisuus saada kireää reikää kotona, joten vaimojen pitäisi olla aika ymmärtäväisiä, jos haluavat pitää miehet kotona.

Vierailija
26/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi ok, anaali never. Jollakin voi olla just toisin tai joku tykkää vain perinteisestä. Keneltä se on pois, jos tykkää kaikesta tai vain tietyistä seksiasioista.

Vierailija
27/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiellettyä voi olla kahden toisiaan rakastavan ja kunnioittavan ihmisen välillä?

Vierailija
28/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiellettyä voi olla kahden toisiaan rakastavan ja kunnioittavan ihmisen välillä?

Epäilemättä sellaiset ihmiset, jotka näkee tavallisessakin seksissä jotain "tuhmaa" saavat siitä enemmän kiksejä. Jonkun mielestä suuseksikin on kiihottavaa kun se on niin "tuhmaa". Häh?

Jotkut s&m-jutut ehkä mä miellän jollain lailla "tuhmaksi", vaikka se valtapeli siinäkin on vain peliä.

Vierailija
29/48 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli vongannut monta vuotta persettä. Sanoin monta kertaa että vasta sitten kun saan työntää kurkun takapuoleesi niin suostun. Eräs kerta humalassa hän suostui. Olipa miehellä kirkuminen kun kurkku työntyi pyllyyn. nauratti ihan. itku kurkussa pyyteli anteeksi tyhmiä halujaan. Voi noita miehiä :)

Vierailija
30/48 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli vongannut monta vuotta persettä. Sanoin monta kertaa että vasta sitten kun saan työntää kurkun takapuoleesi niin suostun. Eräs kerta humalassa hän suostui. Olipa miehellä kirkuminen kun kurkku työntyi pyllyyn. nauratti ihan. itku kurkussa pyyteli anteeksi tyhmiä halujaan. Voi noita miehiä :)

Vierailija
31/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole tylsä,

Oletpas.

Vierailija
32/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2012040515422082_ma.shtml

Matkusta ympäri maailmaa...........!

Vierailija
33/48 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ei onnistu, mies ei yksinkertaisesti saa penistään sisään vaikka kuinka sormilla lämmittelisi.......vaikka olisin kuinka kiihottunut ja liukkarit mukana. Kahdesta sormesta tuntuu, että anus repeää......Ahdistavaa etten pysty nauttimaan peppuseksistä, vaikka fantasiana se kiihottaakin....

Täällä näyttää olleen vähän samantapainen tilanne, eli ei ollut ensin mahtunut sisään, mutta videon äänistä päätellen lopulta kaikki onnistui kuitenkin ihan hyvin. Videon lisäksi myös tekstimuotoisia niksejä.

http://peppuun.blogspot.com/2012/04/nooran-eka-kokemus-peppuseksista-ja…

Vierailija
34/48 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on hyvä.

Vierailija
35/48 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi osittain samaa mieltä, mutta en täysin. Tietyllä tavalla olen hyvin kateellinen niille ystävättärilleni, jotka nauttivat anaaliseksistä, koska se ainakin heille tuntuu tuovan erittäin suuren lisän seksielämään. Itselleni se ei vain sovi ollenkaan. Mieli haluaisi, mutta keho ei pysty. Ja opeteltu on kaikki kikat.

Vierailija
36/48 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi osittain samaa mieltä, mutta en täysin. Tietyllä tavalla olen hyvin kateellinen niille ystävättärilleni, jotka nauttivat anaaliseksistä, koska se ainakin heille tuntuu tuovan erittäin suuren lisän seksielämään. Itselleni se ei vain sovi ollenkaan. Mieli haluaisi, mutta keho ei pysty. Ja opeteltu on kaikki kikat.

olemme harjoitelleet ja ottaneet rauhallisesti ja katsoimme Tristan Taorminon peppuseksiopasvideonkin. Ei onnistu, mies ei yksinkertaisesti saa penistään sisään vaikka kuinka sormilla lämmittelisi. Lisäksi se varovainen sormetuskin vain sattuu ja tuntuu inhottavalta, vaikka olisin kuinka kiihottunut ja liukkarit mukana. Kahdesta sormesta tuntuu, että anus repeää. Siihen se minun nautintoni aina loppuu, vaikka miestä homma ihan mahdottomasti kiihottaakin (tosin hänen anaaliinsa ei saa koskea edes pumpulipuikolla). Ahdistavaa etten pysty nauttimaan peppuseksistä, vaikka fantasiana se kiihottaakin. Tosin nykyisin ei enää niin paljon, koska tiedän miten paljon se sattuu. Suuseksistä nautin ja annan sitä myös mielelläni.

Vierailija
37/48 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ns."perinteinen seksi".Koskaan en ole pitänyt enkä oikein kyennytkään anaaliseksiin,koska se vain tekee niin kipeää.Enkä itse usko,että sielä mikään g-piste sijaitsee;/ Homojen levittämää juttua!

Ja tuo pillun nuoleminen taas:harva mies osaa oikeat koordinaatit,sen vuoksi olen aika pitkälti omissa (kolmessa) avioliitoissa luopunut siitä.ja syy siihen on selvä:kerran parikymppisenä iskin kapakasta yhden miehen,jonka kämpille lähdin sitten (olin sinkku silloin),tarkopituksena varmaan harastaa seksiä siellä..No tämä mies sen kummemmin puhumatta laittoin peiton alakertani pääle,meni itse sen peiton alle ja alkoi nuolemaan pilluani..ja voitteko kuvitella,että vielä sen jälkeenkään en ole sellaista orkua saanut keneltäkään,joten siinä valossa en oikein niitä aviomiesten "haparoivia" yrityksiä ole pystynyt kestämään koska saan rakastelussa aina orkun muutenkin!

Tässä miehille ihmettelemistä!!

Vierailija
38/48 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa etten pysty nauttimaan peppuseksistä, vaikka fantasiana se kiihottaakin.

Onko miehesi kovin hyvin varustettu? Tuo tietysti voi tehdä asiasta mahdottoman. Ainakin minulla yhdessä suhteessa teki.

Vierailija
39/48 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miehelleni ihan omasta tahdostani suuseksiä ja sen antaminen tuntuu itsestänikin hyvältä. Joskus nautin suuseksin saamisesta, vaikkei se minulle koskaan ole orgasmia tuottanutkaan.

Anaaliseksi taas ei ole kuulunut kummasakaan suhteessani kuvioon, enkä edes halua kokeilla sitä koskaan. Miksi haluaisin tietoisesti kipua itselleni, sillä peräsuolessani ei ole mitään nautintoalueita.

Vierailija
40/48 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu siksi että kumpikaan paikka ei ole se mihin penis on tarkoitettu työnnettäväksi. Kaikki naiset eivät halua penistä muualle kuin sinne mihin sen on luoja tarkoittanut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi