Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenattu pyllu vs. treenaamaton pylly (kuva)

Vierailija
11.01.2012 |

Tässä näkee selkeästi sen, mitä liikunta ja lihakset tekevät takapuolen ja reisien muodolle:

http://static.iltalehti.fi/viihde/missimelissa11001HL_vi.jpg

Vertaapa tähän yhtä hoikkaan, mutta treenaamattomaan pyllyyn:

http://static.iltalehti.fi/viihde/missitiia11001HL_vi.jpg

Kumpi on mielestäsi parempi? Kumman ottaisit?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama näkyy mm. noiden naisten käsivarsista, sillä treenaamattomalla roikkuu allien alku, vaikka hoikka ja nätti onkin.

Mutta lähtötialnne ja kehitys on aika paljon geneettistä. Osalla on pyöreä peppu luonnostaan, toiset ei saa sitä edes treenaamalla tuollaiseksi kuin kuvassa (vaatii matalan rasvaprosentinkin, että erottuu noin)

Vierailija
2/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmän naisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treenattu. Käyn pumpissa ja spinnussa ja juoksen joten lihaksistoa on pakaroissa ja reisissä. Mutta ne eivät näy koska mulla on muutama ylikilo. Toki ryhti ja olemus ovat erilaiset kuin yhtä painavalla sohvaperunalla, mutta lihakset vaatii yllättävän pienen ravsaprosentin tullakseen esiin.

Vierailija
4/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa itelläkin jompi kumpi noista vartaloista...

Vierailija
5/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen kilpaurheilija ja vieläkin treenaan 10h viikossa. Olen vahva ja teräskuntoinen, mutta koska syön kuin hevonen niin ylipainoa 10kg. Ja lihakset eivät erotu, mutta tuntuvat kyllä titaaninkovina rasvan alla. Treenaus ei tuo kaunista kroppaa, salillakin selkeästi jotkut miehet kattoo että kas mikä pullero tantta. Menevät sitten hiljaisiksi kun vetäisen kyykkyyn yli 100kg painolevyt...

Itse en välitä painosta tuon taivaallista, urheilen muista syistä joten tempaisen myös sen suklaalevyn tai jätskipaketin päivässä ;)

Helpompaa on siis vaan olla syömättä jos haluaa kauniin vartalon!

Vierailija
6/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mitään vikaa kummassakaan.

Vierailija
7/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuvia ennen ja jälkeen treenaamisen/ laihtumisen samasta pyllystä, niin näkyy vaikutus paremmin.

Vierailija
8/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidilläsi on lyhyet ja tolppamaiset pohkeet - ja sinulla samanlaiset - niin ihan sama millä tavalla niitä treenaat - niistä pohkeista ei ikinä koskaan tule gasellimaisia mallikinttuja.

Sama pätee hanuriin. Mulla on itselläni ns. lihaperse, joka on pyöreä edelleen, vaikka olen jo vanha kuin...taivas...enkä myöskään urheile juurikaan.

Joillain himoliikkujaystävilläni, jotka ovat vuosia treenanneet mm. salilla takapuoltaan pyöreämmäksi - SE EI OLE ONNISTUNUT - koska heidän perseensä muoto ei vaan lähtökohtaisesti ole "pyöreä". On sen sijaan vaikka minkälaista muuta erittäin kiinteää muotoa tarjolla: poikamaista, "jääkiekkoilijan" perseitä, täysin kovia ja litteitä, neliskanttisia jne jne...mutta ei tollasta, minkälainen oli toi ekan linkin kuva.

Vain yksi heistä ( 1/15 ) on treenaamalla saanut aikaiseksi tälläisen samankaltaisen, lihaisan ja pyöreän takapuolen, mikä mulla on - luonnostaan.

Naamastani en sit sanokaan mitään...katsokaan kun tasan eivät välttämättä käy... :DDD

Vierailija
9/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

misseiksi töppösääret. Ei oo tommosta kroppaa mulla ei, mutta sääret on kyllä buenot. hyvä että kaikissa siis jotain kaunista. :)

Vierailija
10/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eka alkoi olla jo siinä rajalla näyttääkö enää hyvältä.

Naisellisuus viehättää jälkimmäisessä.

Vierailija
11/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eka alkoi olla jo siinä rajalla näyttääkö enää hyvältä.

Naisellisuus viehättää jälkimmäisessä.

mitä tekemistä lihaksettomuudella ja löysyydellä on naisellisuuden kanssa... Onhan tuolla ekalla ihan mielettömän paljon muodokkaammat jalat!

Vierailija
12/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja timmimpi pylly, kuin monella naisella.

En ole mitenkään erityisen ylpeä tästä, sillä pyllyni on selvästi pomppupylly ja hankittu lentopallolla. Reitenikin on sopusuhtaiset ja sääreni erittäin timmin sirot.

Harvalla naisella on tälläiset sääret ja peppu, kuin minulla. Se lisättynä älyyn kääntää miehenne päät takulla! Vaikken gay olekaan. Ei sille mitään voi. Eräät saavat ja toiset tantustaa norsunvarsilla läpi elämänsä. Eihän se ketään haittaa niillä on hyvä kyntää peltoa roudan aikaan.

T: 11cm mies

Vierailija
13/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka aikamoinen lötyskä. Hoikka joo, mutta eipä ole mikään kaunis vartalo. Toki varmaan on, jos vertaa johonkin ylipainoiseen av-mammaan, mutta kyllä noissa kahdessa kropassa melkoinen ero on. Eka on mielestäni paljon naisellisempi kuin jälkimmäinen.

Vierailija
14/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tuollaista pystypersettä, joten jälkimmäinen.

Vierailija
15/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta en sinua ihan perusheterona pitäisi.

Vierailija
16/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noissa nyt kovin mullistava ero ollut. Lisäksi uskallan väittää (jos nyt puhutaan yleisesti eikä noista kuvista sinällään), että geenit vaikuttaa siihen unelmapyllyyn enemmän kuin treeni tai treenaamattomuus.

Vierailija
17/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on eri muotoisia/näköisiä/kokoisia..kokonaisuus ratkaisee

Vierailija
18/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en nähnyt mitään pyllykuvia noista linkeistä.

Vierailija
20/25 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äidilläsi on lyhyet ja tolppamaiset pohkeet - ja sinulla samanlaiset - niin ihan sama millä tavalla niitä treenaat - niistä pohkeista ei ikinä koskaan tule gasellimaisia mallikinttuja.

Hih, nauratti tää kuvaus tolppapohkeista. :D Mulla on juuri sellaiset, olen kärsinyt niistä aina. Takapuoli on kyllä pyöreä ja terhakka. Painoin nuorempana vain 47 kg ja kävin aktiivisesti salilla, eli lihasta löytyi eikä rasvaa paljokaan mutta tolpilleni en mahtanut mitään! :D Jopa miehelläni on kapeammat nilkat kuin minulla... Tasan ei mene onnenlahjat ei. Onneksi mahan sain silloin kauniiksi ja aivan litteäksi. Siitäkin 2 lapsen jälkeen on tosin muisto vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi