Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos te matkustatte isommalla perheellä

Vierailija
11.01.2012 |

ja teillä on pieniä lapsia ja otatte aina 2 huonetta, että saatte porukan mahtumaan samalle reissulle, niin miten hoidatte nukkumisen? Mä olen sen verran kahjo, että jos huoneiden välissä ei ole ovea, jonka saa pidettyä auki, niin pelkäisin koko ajan, että joku vieras menee sinne lasten huoneeseen yöllä tai lapset lähtevät unissaan kävelemään ulos sieltä tai ihan mitä vain. Eikä sekään ajatus houkuttele, että koko loman ajan nukuttaisiin miehen kanssa eri huoneissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tollanen tilanne. Ei se loma siitä kärsi. Lasten turvallisuus on kuitenkin YKKÖNEN.

Vierailija
2/3 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huoneiden välillä ovi, toki näitä usein on vain yksi/muutamia hotellissa =kannattaa varata ajoissa.

Hyvä vinkki on myös varata vähän isompi huone, perushuoneisiin mahtuu yleensä vain yksi lisävuode, parempiin yleensä taas useampia koska ovat pinta-alaltaan isompia. Voi myös varata ihan (juniori)sviitin, sillä se ei paljon hintaa nosta JOS kyse ns. tavallisista rantahotelleista. Noissa sviitit eivät ole mitään ihmeellisiä, eli kärjistäen ei ole "omaa hovimestarai" vaan hieman tavallista parempia&isompia huoneita joissa ehkä vähän luksusta (poreamme tmv.) mukana. Kaksi huonetta vert. yksi sviitti niin aika samoissa hinnoissa ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko saada kaikki yhteen huoneeseen/huoneistoon, tai sitten väliovellinen yhdistelmä.

Olen pyöritellyt vaihtoehtoja niin kauan, että järjestyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi