Mitä "piparilla" tarkoitetaan?
Olen kyllä tietoinen, että naisen alapäähän sillä viitataan. Olen päätellyt piparkakun muodosta, että kyseessä on peppureikä, mutta näköjään pipari-nimitystä käytetään myös pimpasta. Mulla pimppa ei kyllä piparilta näytä, peppureikä pukamineen kylläkin.
Kumpi se nyt oikein on??
Kommentit (41)
kiitos, aamun hersyvimmät naurut :D
Peppureiäksi minäkin luulen, ja juuri ulkonäkösyistä.
sanana kuulostaa samalta (PImppi ja PIpari), siitä kaiketi lähtenyt.
No ei hemmetti.
Pipari on anus ja juurikin röpelöisen ulkonäön takia. Nimitys on lähtenyt anaalipiireistä. Siellä Amerikassakin.
No ei hemmetti.
Pipari on anus ja juurikin röpelöisen ulkonäön takia. Nimitys on lähtenyt anaalipiireistä. Siellä Amerikassakin.
Juu ehkä, mutta noin niin kuin yleisemmässä kielenkäytössä se on kyllä naisen ykkönen, ei kakkonen...
http://urbaanisanakirja.com/word/pipari/27686/
tarkoittaa pimppaa, totta kai.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä ;D
Kaverin linkki on maailman epäluotettavin sivusto. Vastaa av:tä.
Anus on oikein.
Ai sunko ylläoleva kommenttisi on jotenkin luotettavampi kuin linkitetty urbaani sanakirja, jossa kuitenkin useampi tekijä, eikä kukaan mainitsekaan sitä peppureikää. ;)
Ukko pyytää piparia, kun haluu kakkosta.
Siis pipareitahan on sydämen muotoisia, kuusen muotoisia ja porsaan muotoisia. Kenellä nyt on porsaan muotoinen persereikä? Mulla ainakaan. Pipari on pillu!
Siis pipareitahan on sydämen muotoisia, kuusen muotoisia ja porsaan muotoisia. Kenellä nyt on porsaan muotoinen persereikä? Mulla ainakaan. Pipari on pillu!
Nyt puhut JOULUpipareista. Perinteinen piparkakku on kukan muotoinen, ei todellakaan porsas. sun persereikä ei kyllä takuulla kukkaa ole nähnytkään!
Cookie myös viittaa pyöreämpään muotoon, kuten kakkonen onkin ykköseen verrattuna. Eli käännyn peppereiän puoleen.
Cookie myös viittaa pyöreämpään muotoon, kuten kakkonen onkin ykköseen verrattuna. Eli käännyn peppereiän puoleen.
Käänny mihin käännyt, jos taivut. Pimppiä siinä tarkoitetaan.
Missä muuten sijaitsee peppereikä? Miksi Peppe juo?
Nyt puhut JOULUpipareista. Perinteinen piparkakku on kukan muotoinen, ei todellakaan porsas. sun persereikä ei kyllä takuulla kukkaa ole nähnytkään!
Yleensähän sitä horsmaa alkaa pukata vasta sen exoduksen jälkeen, mozartilaisessa de-composition -tilassa (kiitos, av tästäkin termistä). Sitä ennen hanuripuolen floora ja fauna on enemmän mikroskooppista, joitain loisia lukuunottamatta.
Nyt tähän on jo puututtava!
Millä perustelet väittämäsi "kakkonen on pyöreämpi ykköseen verrattuna"? Ei mulla ainakaan!
Tulee ihan noista sanoista, pipari sanana muistuttaa pimppiä
Ja kyllä tuo cookiekin tarkoittaa sitä pimppaa, paitsi tietysti jonkun av-mamman omissa anuspiireissä. :D
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=cookie
All of you are a bunch of cookies. Go get in a jar.
:D
pimppa tietysti, Tai seksin saminen naiselta yleensä.
En usko, että se liittyy ulkonäköön mitenkään, onpahan vain herkku, jota voi saada, jos on kiltisti. Cookie jar (keksipurkki) on käytössä muuallakin tässä merkityksessä...