Miksi lääkärissä joutuu suurenteleen vaivojaan, jotta uskotaan?!
Sain viikonloppuna normaalin flunssan, joka onkin sitkeämpää lajia, sillä vieläkin makaan sängyssä ja päänsäryissäni.
Työpaikalle soittaessani esimieheni kommentoi vaan, että toivottavasti palaan pian takaisin (niin, eli huomenna, että pääsen tekemään tulosta). Tuli fiilis etten saa sairastaa rauhassa. Eilen kävin lääkärissä ja lääkärikin vain ihmetteli että tarvitsenko sairaslomaa vaikka näki, että silmät vuotaa ja aivastelen koko ajan + räkää valuu nenästä. Niin, toimin vain pankissa asiakaspalvelutehtävissä. Ja se ei ole fyysistä työtä.
Olen sairaslomalla ehkä noin viikon vuodessa yhteensä, joka on mielestäni aika vähän moneen muuhun verrattuna, joten miksi ihmeessä kukaan ei usko, kuinka paska olo voi olla?!?!?!
Vai käykö niin paljon ihmiset hakemassa turhaa saikkua kun ei vaan jakseta mennä töihin?!
Otrivin Compia nenään ja mene töihin. Muista käsien pesu.