Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkärissä joutuu suurenteleen vaivojaan, jotta uskotaan?!

Vierailija
11.01.2012 |

Sain viikonloppuna normaalin flunssan, joka onkin sitkeämpää lajia, sillä vieläkin makaan sängyssä ja päänsäryissäni.



Työpaikalle soittaessani esimieheni kommentoi vaan, että toivottavasti palaan pian takaisin (niin, eli huomenna, että pääsen tekemään tulosta). Tuli fiilis etten saa sairastaa rauhassa. Eilen kävin lääkärissä ja lääkärikin vain ihmetteli että tarvitsenko sairaslomaa vaikka näki, että silmät vuotaa ja aivastelen koko ajan + räkää valuu nenästä. Niin, toimin vain pankissa asiakaspalvelutehtävissä. Ja se ei ole fyysistä työtä.



Olen sairaslomalla ehkä noin viikon vuodessa yhteensä, joka on mielestäni aika vähän moneen muuhun verrattuna, joten miksi ihmeessä kukaan ei usko, kuinka paska olo voi olla?!?!?!



Vai käykö niin paljon ihmiset hakemassa turhaa saikkua kun ei vaan jakseta mennä töihin?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otrivin Compia nenään ja mene töihin. Muista käsien pesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä