Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä pääkaupunkiseudulla parhaat valikoimat pienten koirien tarvikkeita? Myös nettikauppavinkkejä!

Vierailija
11.01.2012 |

Perheeseen tulee kääpiökoiran (pienikokoinen kääpiökoiraksikin) pentu ja nyt pitäisi ostaa sitä varten tarvikkeita, mutta mitä liikkeitä suosittelette? Ja onko vinkkejä mitkä olisi käteviä/hyviä tarvikkeita tai leluja joita olisi myös hyvä hankkia perustarvikkeiden lisäksi?

Myös linkit ja vinkit nettikauppoihin otetaan kiitollisina vastaan :)!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista toimivin on Zooplus.

Vierailija
2/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kurkkaamassa mitä siellä on :)!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja liikkeitä?

Vierailija
4/10 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Tammiston Mustia ja Mirriä. Sinne on helppo mennä myös koirien kanssa, aina on sellainen tunne että sinne on myös koirien kanssa tervetullut. Palvelua saa jos tarvitsee, mutta myyjät ei ole turhan tungettelevia.

Vertailin hintoja ihan urakalla, enkä kyllä löytänyt merkittävää eroa zooplussaan. Itse en enää zooplussasta tilaa, kun virheellisen toimituksen korjaaminen oli ihan järjetön homma. Olo oli vähän kun vakuutusyhtiössä korvaushakemusten kanssa.

Jumbon Faunattaressa kävin, mutta se on ihan järkyttävän hintainen. Pari täkyä on etumyymälässä edullisia mutta esim. ruoat 20-30% kalliimpia kun Mirrissä.

Vierailija
5/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim. Itäkeskusken Faunatar iso liike? Olen ajamassa siitä ohi, samoin kuin Jumbon ohi, mutta siellä ei taida olla eläintarvikekauppaa?

ap

Vierailija
6/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. vip on paras nettikauppa eläintarvikkeille

Vierailija
7/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitenkään koiriin "erikoistuneita", valikoima on vähän sitä sun tätä.

Itse - myöskin kääpiökoiran omistajana - pidän erityisen paljon Tammistossa Valimotiellä sijaitsevasta Musti & Mirri -liikkeestä. Hyviä tuoteita ja hyvä hinta/laatu -suhde. Lisäksi asiantuntevat ja todella mukavat myyjät joilta voi kysellä neuvoja ja kokemuksia tuotteista.

Nettikaupoista ei ole kokemusta, VIPin katalogia olen selaillut ja ihan hyviltä ja ok hintaisilta tuotteilta vaikuttavat nekin.

Vierailija
8/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heti S-marketin vieressä iso koirille suunnattu liike. Nimeä en muista, mutta sitä ei voi olla huomaamatta. Taisi olla entisen Top Sportin tiloissa. Todella laajat valikoimat kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Vierailija
9/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta olen tilannut:

http://www.yappyfashion.fi/

Vierailija
10/10 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse Megaeläimessä.

Minustakin Faunatar törkeän kallis paikka.

Ja sitten olen kokeillut zooplussaa, ihan ok, nopea toimitus. Mutta kotiintuonti ei onnistunut, kun käyttävät dhl:ää, mutta postin keltainen kuljetus tuo loppumatkan ja se tulee vain kerran ovelle aamupäivällä soittamaan ilmoittamatta etukäteen milloi tulee, että jos satuttaisiin olemaan kotona. Kukapa työssäkäyvä on? Joten itse saa sitten hakeakin paketin postista ja siinä nyt on sama hyöty kuin on lähimmässä eläinten ruokaa myyvässä kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi