Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LESTADIOLAINEN, ketä äänestät ja miksi?

Vierailija
10.01.2012 |

Kiitos:)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat tietää?

Vierailija
2/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat tietää?

siitä, että lestadiolaiset (erityisesti vanhoillisl.) saisivat äänestää vain tiettyä puoluetta. Haluaisin vain tietää, pitävätkö huhut paikkansa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat tietää?

siitä, että lestadiolaiset (erityisesti vanhoillisl.) saisivat äänestää vain tiettyä puoluetta. Haluaisin vain tietää, pitävätkö huhut paikkansa:)

ai mut hei, jumalahan näkee !!! joo, kyllä tais vanhassa testamentissa olla maininta Lipposen kohtalosta ja armosta tulla valituksi.

Vierailija
4/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat tietää?

ai mut hei, jumalahan näkee !!! joo, kyllä tais vanhassa testamentissa olla maininta Lipposen kohtalosta ja armosta tulla valituksi.

En ollut suunnannut kysymystäni sinulle. En ole puhunut Jumalasta, enkä raamatun ennustuksista, vaan ihan vain seurakunnan toiminnoista.

Toivottavasti tänne löytää lestadiolaisetkin tiensä:)

Itse olen vasta tullut uskoon ja lestadiolaisuus on mielestäni hyvin mielenkiintoinen.

-ap

Vierailija
5/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän he puutu politiikkaan vai sekoitanko nyt johonkin toiseen liikkeeseen?

Vierailija
6/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää Väyrystä :) Olen kepulainen.

Vierailija
7/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soinia :)

Vierailija
8/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän he puutu politiikkaan vai sekoitanko nyt johonkin toiseen liikkeeseen?

Vierailija
9/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestän Niinistöä. Kannatan siis kokoomusta. Sovinko kuulemaasi muottiin ;)?

Vierailija
10/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulisin teidän menevän jonkin muotin mukana. Tämä on ihan puhtaasti mielenkiintoa:) Kaikki tuntemani lestadiolaiset äänestävät kokoomusta, niin aloin minäkin vain miettimään eikö muiden puolueiden äänestäjiä olekkaan.. ap

Vierailija
11/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulisin teidän menevän jonkin muotin mukana. Tämä on ihan puhtaasti mielenkiintoa:) Kaikki tuntemani lestadiolaiset äänestävät kokoomusta, niin aloin minäkin vain miettimään eikö muiden puolueiden äänestäjiä olekkaan.. ap

Eihän tällä palstalla kukaan koskaan ajattele meistä mitenkään leimaavasti :/!

t. 11

Vierailija
12/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat tietää?

ei minun kanssani ainakaan kukaan tule vaalikommiin. se on minun ääneni, ei seurakunnan.

t. haavistoa äänestävä vl

Vierailija
13/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 15

Vierailija
14/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi. Puhdasta mielenkiintoa. :) ap

Vierailija
15/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöön,(jota aioin äänestää) kun sanoi, että väestönkasvu on suurin ongelma maailmassa. Olen sitä mieltä, että Jumalalla on suunnitelmansa tähänkin asiaan, eikä se siksi ole suuri ongelma. Ehkä saatan äänestää Väyrystä (tietäisi varmaan eniten, mutta on vähän ...) tai kristilisiä, persuja.. miksei myös rkp:tä. Vihreitä en äänestäisi, enkä vasemmistoa koskaan.

Vierailija
16/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöön,(jota aioin äänestää) kun sanoi, että väestönkasvu on suurin ongelma maailmassa. Olen sitä mieltä, että Jumalalla on suunnitelmansa tähänkin asiaan, eikä se siksi ole suuri ongelma. Ehkä saatan äänestää Väyrystä (tietäisi varmaan eniten, mutta on vähän ...) tai kristilisiä, persuja.. miksei myös rkp:tä. Vihreitä en äänestäisi, enkä vasemmistoa koskaan.

Vierailija
17/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla suosikki, koska häneltä löytyy ymmärrystä "erilaisuutta" kohtaan, enkä tarkoita erilaisuudella mitään negatiivista.

Ja Soinin luulisi olevan pois suljettu vaihtoehto, koska hänen maailmassaan vain katolilainen, valkoihoinen heteromies saa oikeuden olla ja elää. No, kenties olen väärässä?

Vierailija
18/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina ajatellut, että lestat äänestävät kepua ennen kuin kokoomusta. :) Moni lestadiolainen kansanedustajakin on nimenomaan kepulainen.

T. Vihreä körtti, joka äänestää Haavistoa (vaikkei körttien ääniä täällä kyseltykään)

Vierailija
19/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Haavistoa ulkopoliittisen kokemuksen takia. Tai sit Niinistöä. En ole päättänyt vielä.

Vierailija
20/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T lesta