LESTADIOLAINEN, ketä äänestät ja miksi?
Kommentit (34)
haluat tietää?
siitä, että lestadiolaiset (erityisesti vanhoillisl.) saisivat äänestää vain tiettyä puoluetta. Haluaisin vain tietää, pitävätkö huhut paikkansa:)
haluat tietää?
siitä, että lestadiolaiset (erityisesti vanhoillisl.) saisivat äänestää vain tiettyä puoluetta. Haluaisin vain tietää, pitävätkö huhut paikkansa:)
ai mut hei, jumalahan näkee !!! joo, kyllä tais vanhassa testamentissa olla maininta Lipposen kohtalosta ja armosta tulla valituksi.
haluat tietää?
ai mut hei, jumalahan näkee !!! joo, kyllä tais vanhassa testamentissa olla maininta Lipposen kohtalosta ja armosta tulla valituksi.
En ollut suunnannut kysymystäni sinulle. En ole puhunut Jumalasta, enkä raamatun ennustuksista, vaan ihan vain seurakunnan toiminnoista.
Toivottavasti tänne löytää lestadiolaisetkin tiensä:)
Itse olen vasta tullut uskoon ja lestadiolaisuus on mielestäni hyvin mielenkiintoinen.
-ap
Eihän he puutu politiikkaan vai sekoitanko nyt johonkin toiseen liikkeeseen?
Eihän he puutu politiikkaan vai sekoitanko nyt johonkin toiseen liikkeeseen?
äänestän Niinistöä. Kannatan siis kokoomusta. Sovinko kuulemaasi muottiin ;)?
että luulisin teidän menevän jonkin muotin mukana. Tämä on ihan puhtaasti mielenkiintoa:) Kaikki tuntemani lestadiolaiset äänestävät kokoomusta, niin aloin minäkin vain miettimään eikö muiden puolueiden äänestäjiä olekkaan.. ap
että luulisin teidän menevän jonkin muotin mukana. Tämä on ihan puhtaasti mielenkiintoa:) Kaikki tuntemani lestadiolaiset äänestävät kokoomusta, niin aloin minäkin vain miettimään eikö muiden puolueiden äänestäjiä olekkaan.. ap
Eihän tällä palstalla kukaan koskaan ajattele meistä mitenkään leimaavasti :/!
t. 11
haluat tietää?
ei minun kanssani ainakaan kukaan tule vaalikommiin. se on minun ääneni, ei seurakunnan.
t. haavistoa äänestävä vl
Niinistöön,(jota aioin äänestää) kun sanoi, että väestönkasvu on suurin ongelma maailmassa. Olen sitä mieltä, että Jumalalla on suunnitelmansa tähänkin asiaan, eikä se siksi ole suuri ongelma. Ehkä saatan äänestää Väyrystä (tietäisi varmaan eniten, mutta on vähän ...) tai kristilisiä, persuja.. miksei myös rkp:tä. Vihreitä en äänestäisi, enkä vasemmistoa koskaan.
Niinistöön,(jota aioin äänestää) kun sanoi, että väestönkasvu on suurin ongelma maailmassa. Olen sitä mieltä, että Jumalalla on suunnitelmansa tähänkin asiaan, eikä se siksi ole suuri ongelma. Ehkä saatan äänestää Väyrystä (tietäisi varmaan eniten, mutta on vähän ...) tai kristilisiä, persuja.. miksei myös rkp:tä. Vihreitä en äänestäisi, enkä vasemmistoa koskaan.
voisi olla suosikki, koska häneltä löytyy ymmärrystä "erilaisuutta" kohtaan, enkä tarkoita erilaisuudella mitään negatiivista.
Ja Soinin luulisi olevan pois suljettu vaihtoehto, koska hänen maailmassaan vain katolilainen, valkoihoinen heteromies saa oikeuden olla ja elää. No, kenties olen väärässä?
Minä taas olen aina ajatellut, että lestat äänestävät kepua ennen kuin kokoomusta. :) Moni lestadiolainen kansanedustajakin on nimenomaan kepulainen.
T. Vihreä körtti, joka äänestää Haavistoa (vaikkei körttien ääniä täällä kyseltykään)
Ehkä Haavistoa ulkopoliittisen kokemuksen takia. Tai sit Niinistöä. En ole päättänyt vielä.
haluat tietää?