Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LESTADIOLAINEN, ketä äänestät ja miksi?

Vierailija
10.01.2012 |

Kiitos:)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hyväksyy abortin ja allekirjoittaisi lakialoitteen, jolloin homot saisivat avioitua ja ottaa lapsia??? Outoa populaa.

Vierailija
22/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hyväksyy abortin ja allekirjoittaisi lakialoitteen, jolloin homot saisivat avioitua ja ottaa lapsia??? Outoa populaa.

Siksi että abortti on joissain tapauksissa hyvä vaihtoehto joillekin ihmisille, vaikken sitä itse tekisikään. Samoin mun mielestä homoilla pitää olla samat oikeudet kuin heteroillakin, vaikka itse henk.koht. pitäisinkin homouden harjoittamista syntinä. Siksi etten voi vaatia muita ihmisiä elämään mun omien normieni mukaan, vaan muilla pitää olla oikeus elää kuten haluavat. Siksi.

t. se vl joka harkitsee Haaviston äänestämistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestän Saria! T: vl

Vierailija
24/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä päättänyt ketä äänestän vai äänestänkö ollenkaan, mutta periaatteessa voisin äänestää ihan ketä vaan. Mikään paine (jos sitä jostakin tulisi) ei minun valintojani ohjaile. Perehdyn tähän presidenttivaaliasiaan sitten kun/jos se tarpeeksi kiinnostaa.

T. eräs vl

Vierailija
25/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat tietää?

siitä, että lestadiolaiset (erityisesti vanhoillisl.) saisivat äänestää vain tiettyä puoluetta. Haluaisin vain tietää, pitävätkö huhut paikkansa:)

Katso lestadiolaisalueiden kunnallisvaltuustojen paikkajakaumaa, niin huomat, että kepu ja kokoomus ovat siellä vahvoilla.

Pressanvaalit ovat tietty henkilövaalina vähän erikoiset, mutta eiköhän lestat äänestä Niinistöä tai Väyrystä.

Vierailija
26/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä esikoislesu äänestää soinia.

Vierailija
27/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, joka lupaa suurimmat lapsilisät

Vierailija
28/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee lesta

Vierailija
29/34 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat tietää?

siitä, että lestadiolaiset (erityisesti vanhoillisl.) saisivat äänestää vain tiettyä puoluetta. Haluaisin vain tietää, pitävätkö huhut paikkansa:)

Ainakin Pohjois-Suomessa anoat sallitut puolueet on kepu ja kokoomus

Vierailija
30/34 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin Haavistoa. (Ennakkoon äänestin.)

Vierailija
31/34 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi äänestin häntä.

Vierailija
32/34 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa sallittu vaihtoehto oli kepu, ainakin parikymmentä vuotta sitten. Eräs lähisukulaiseni oli demareita kannattava vl, ja joutui monesti hoitokokouksiin asian vuoksi. Lopulta erosi liikkeestä, kun meni niin järkyttäväksi se hoitaminen ja lasten itkettäminen keskellä yötä.

Vierailija
33/34 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöön,(jota aioin äänestää) kun sanoi, että väestönkasvu on suurin ongelma maailmassa. Olen sitä mieltä, että Jumalalla on suunnitelmansa tähänkin asiaan, eikä se siksi ole suuri ongelma. Ehkä saatan äänestää Väyrystä (tietäisi varmaan eniten, mutta on vähän ...) tai kristilisiä, persuja.. miksei myös rkp:tä. Vihreitä en äänestäisi, enkä vasemmistoa koskaan.

ehkäisyvälineet!

Vierailija
34/34 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluulot rapisevat.