Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Voiko 2v jättää tunniksi

Vierailija
10.01.2012 |

melkein 13v ja 10v tytön seuraan?

Ihan oikeesti en tiedä. Onko kukaan jättänyt.

Kumpikin on vastuullinen ja on katsonut pientä pieniä aikoja. Mutta ei tuntia.

Tunti tuntuu pitkälle ajalle. Toki pienemmässäkin ajassa voi sattua jotain, mutta tuntuu että tunti on pitkä aika.

Molemmat tytöt on vastuullsia ja tykkäävät tästä taaperosta ja osaavat viihdyttää häntä jne.

Uskaltaisinko jättää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on siis iltatähti ja kaksi vanhempaa siskoa.

Itse olen tehnyt selväksi sen kuka kulloinkin on vastuussa pikkusiskon vahtimisesta (Ei tämä meillä jatkuvasti toistuvaa ole, ei tarvitse irviä...).

Jos jätät molemmat siskot yhtäläiseen vastuuseen he voivat helpommin "unohtaa" vahtimisen ja vain olettaa toisen katsovan pienen perään.

Vierailija
22/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli olleet 18v isoveljen kanssa ja äiti synttäreillä. talo syttyi palamaan ja isoin yritti pelastaa pienemmät, kaikki kuolivat. en jättäisi koska aikamoinen vastuu lapsella, ja mitä jos jotain käy? he eivät pääse siitä ikinä yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti on lyhyt aika. Ei siinä ehdi kuin vähän leikkiä eikä vaippaakaan ole pakko vaihtaa, jos se tuntuu ylivoimaiselta.

Vierailija
24/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä puhe ole siitä että lapset on luotettavia ja aika ei ole pitkä, tai että olisi kertaluontoista.

En jättäisi 2- vuotiasta lapsien vahdittavaksi.

Vierailija
25/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin epäröit, joten mieti tarkkaan. Minä en jättäisi. Kyse on kuitenkin 2 vuotiaasta, ja vanhemmilla lapsilla on aivan omia juttuja.

Itse voisin jättää max 1h vain hätä/satunnais tapauksissa, kun nuorin olisi 4-5 vuotias.

Enkä muutenkaan laittaisi isompia lapsia hoitamaan, kun vain ani harvoin. Siitä tulee muuten pakkopulla, ja silloin en jättäisi isojen sisarusten harteille.

Vierailija
26/26 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin epäröit, joten mieti tarkkaan. Minä en jättäisi. Kyse on kuitenkin 2 vuotiaasta, ja vanhemmilla lapsilla on aivan omia juttuja. Itse voisin jättää max 1h vain hätä/satunnais tapauksissa, kun nuorin olisi 4-5 vuotias. Enkä muutenkaan laittaisi isompia lapsia hoitamaan, kun vain ani harvoin. Siitä tulee muuten pakkopulla, ja silloin en jättäisi isojen sisarusten harteille.

Eivät kovin usein ole hoitaneet. Joskus ja max 20 min. Joten ei ole pakkopullaa, enkä missään tapauksessa edes harkitsisi, jos en tietäisin että ei ole mieluista.

Toi on kyllä totta mitä joku edellä sanoi, että ehkä olisi järkevämpää nimetä jompikumpi vastuuseen. Vaikka en kyllä usko, että unohtaisivat olevansa vastuussa.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi