Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kouluun kuulettamaan kiusaaja

Vierailija
10.01.2012 |

Eka- ja kolmasluokkalaisia poikiani kiusattiin eilen koulumatkalla, ei kovin pahasti, mutta kumpikin pelästyi kunnolla. Kiusaaja oli vitosluokkalainen "kovis".

Menin aamulla kouluun ja etsin kiusaajan opettajan. Hän ilahtui kovasti, kun sanoin, että tulin pitämään henkilökohtaisesti puhuttelun kiusaajalle ja varmistamaan,että oli viimeinen kerta, kun kiusasi poikiani. Sain sen kuvan, että opettaja on melko keinoton tämän kiusaajan kanssa, hän kun on ollut tuollainen koko kouluajan.

Kun penikka tuli kouluun, otin hänet puhutteluun opettajan kanssa. Sitten annoin tulla niin että korvat soi, opettaja joutui hillitsemään minua pari kertaa. Sitten kersa hattu kouraan ja pyytämään anteeksi pojiltani, molemmat haettiin luokasta tätä varten.

Kiusaaja itki ja pyyteli anteeksi. Pysyin kovana, sanoin, että sen kun itket, itse olet itkettänyt muita. Nyt olet erityistarkkailussa vielä pitkään.

Olin niin kiihtynyt, että melkein kävin pennun kimppuun. Olisin halunnut vetää häntä ympäri korvia!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasjalkainen stadilainen kysyy hieman häpeillen kuulettamaan?Kuulostaa ruoanlaitto termiltä.

Antaa kuulla kunniansa oikein kunnolla. Johdettu kuulla-verbistä. Kuullottaminen on ruuanlaittotermi.

Vierailija
22/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tiedoksi: poikiesi helvetti alkoi tästä! Kiusaaja tulee tekemään erittäin paljon pahaa lapsillesi, koska olet häntä nöyryyttänyt. Se poika tulee kostamaan todella julmasti!

Muuten: miksi lapsella oli hattu koulussa?

paskat. Sen kiusaajan helvetti alkaa tästä.

Jaa että miksi lapsella on hattu koulussa? Emmävaantajuu. Tammikuussa hattu. Hullua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä puolustetaan kiusaajaa ja syytetään äitiä, joka hoitaa homman itse ja niin, että se tepsii.

Sitte vielä ihmetellään, miksei koulukiusaamista saada kuriin!

Kukaan ei ole puolustellut kiusaajaa.

Vierailija
24/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että lapsen vanhempia ja lapsen omaa kertomusta on kuultu. Ja nämä asiat hoidetaan ensin aikuisten kesken, oppilashuoltoryhmässä tms. eikä niin, että oppilaan vanhempi saa keksiä, että tuota lasta lähden syyttämään.

Meille soitti kerran kotiin mies, joka väitti 12v poikani kiusanneen hänen 9v poikaansa. Vaikka miten yritin saada selville yksityiskohtia, ei mies lopettanut huutamistaan ja uhkailujaan. Lopulta kävi ilmi, että kyseessä ei ollut poikani lainkaan vaan toinen samanniminen, mutta se ei tuota isää kiinnostanut. Opettajat onneksi olivat aikuisia eivätkä syyllistäneet lastani asiasta, jota hän ei tehnyt.

Vierailija
25/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan v...

Vierailija
26/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaa lastani kiusattaisiin, taatusti puhuttelisin kiusaajan.

Vierailija
27/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan v...

Vierailija
28/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan taivaan tosi, että vain pöhkö ei pidä mutta tätäkin näemmä täällä osataan ihmetellä.

Voi pojat :D

Vierailija
29/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka- ja kolmasluokkalaisia poikiani kiusattiin eilen koulumatkalla, ei kovin pahasti, mutta kumpikin pelästyi kunnolla. Kiusaaja oli vitosluokkalainen "kovis".

Menin aamulla kouluun ja etsin kiusaajan opettajan. Hän ilahtui kovasti, kun sanoin, että tulin pitämään henkilökohtaisesti puhuttelun kiusaajalle ja varmistamaan,että oli viimeinen kerta, kun kiusasi poikiani. Sain sen kuvan, että opettaja on melko keinoton tämän kiusaajan kanssa, hän kun on ollut tuollainen koko kouluajan.

Kun penikka tuli kouluun, otin hänet puhutteluun opettajan kanssa. Sitten annoin tulla niin että korvat soi, opettaja joutui hillitsemään minua pari kertaa. Sitten kersa hattu kouraan ja pyytämään anteeksi pojiltani, molemmat haettiin luokasta tätä varten.

Kiusaaja itki ja pyyteli anteeksi. Pysyin kovana, sanoin, että sen kun itket, itse olet itkettänyt muita. Nyt olet erityistarkkailussa vielä pitkään.

Olin niin kiihtynyt, että melkein kävin pennun kimppuun. Olisin halunnut vetää häntä ympäri korvia!

Vierailija
30/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9 vuotta kiusattu

Vierailija
31/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei olisi saanut päästää ilman pojan vanhempia kovistelemaan poikaa! Kaksi aikuista yhden pojan kimpussa - sitä minä kutsun raukkamaiseksi käytökseksi.

Jos pojan vanhemmat mistään mitään ymmärtävät, tulee opettajalle varoitus ja sinusta tehdään rikosilmoitus.

Mutta ihan tiedoksi: poikiesi helvetti alkoi tästä! Kiusaaja tulee tekemään erittäin paljon pahaa lapsillesi, koska olet häntä nöyryyttänyt. Se poika tulee kostamaan todella julmasti!

Vierailija
32/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myos sarkahousut? Enta talikko? Kylla minakin voisin selvitella tallaista vaikka iltakaudet.

Vierailija
33/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei olisi saanut päästää ilman pojan vanhempia kovistelemaan poikaa! Kaksi aikuista yhden pojan kimpussa - sitä minä kutsun raukkamaiseksi käytökseksi.

Jos pojan vanhemmat mistään mitään ymmärtävät, tulee opettajalle varoitus ja sinusta tehdään rikosilmoitus.

minunkin lapselle tuli yhden oppilaan vanhemmat huutamaan pää punaisena,ja kun pääsin töistä niin sitten mentiinkin ja kovaa tapaamaan tätä "kiusattua",joka olikin lopulta itse kiusaaja.

Koulu ei asiaa edes sen kummemmin selvittänyt,mutta onneksi vyyhti purkautui hyvinkin äkkiä,noloa valehdella tulleensa kiusatuksi,jos itse räkii tönii ja lyö.

Vierailija
34/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on aika suojelunhaluinen isoveli, joten taitaa kiusaajille käydä huonosti ilman minun puuttumistani. Eikä veli ole alaikäinen, joten minulle ei tule seuraamuksia.

Vierailija
35/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan taivaan tosi, että vain pöhkö ei pidä mutta tätäkin näemmä täällä osataan ihmetellä. Voi pojat :D

näin pakkasilla, suojaavat korvia paljon paremmin kuin hatut.

Vierailija
36/36 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylliseksi epäillyllä on oikeus puolustautua ennen rangaistusta ja sen rangaistuksen määrää rehtori, ei lapsen vanhempi.

Ap ei nyt puuttunut kiusaamiseen mitenkään vaan omien lastensa keksimän jutun perusteella meni syyttämään lasta, joka ei välttämättä ole tehnyt yhtään mitään. Tämä on niin tuttua: kaverukset tai veljekset tappelevat koulumatkalla, takki repeytyy tai pipo katoaa ja keksitään syylliseksi joku samassa suunnassa asuva. Sitten valehdellaan äidille, että se kiusasi ja äiti säntää koululle.

Yleensä opettajat osaavat työnsä ja estävät vanhempien käymästä käsiksi muihin oppilaisiin.

Todennäköisesti "kiusaaja" itki sitä, että häntä syytettiin täysin perusteetta eikä hän vieläkään ymmärrä, mitä tapahtui ja miksi. Vielä todennäköisempää on, että hän on jo valmiiksi kiusattu, joten vanhemman huutopotkuraivari pelästytti hänet entisestään.

Onneksi ap:n kertomus ei ole totta, yksikään opettaja ei käyttäydy noin tökerösti. Eikä kyllä täyspäinen vanhempikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän