Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvimmat etelänmatkat pinoon! Kuka vetää pohjat?

Vierailija
10.01.2012 |

Sain mielestäni aika edullisen pakettimatkan Alanyaan Finnmatkojen messutarjouksena. Hotelli ei ole huippuluokkaa, muttei myöskään haukuttu. Tähtiä 3+, asuntona kolmio, puolihoito, hinta 2+2 toukokuussa 1368e.

Löytyykö 1-2 viikon reissua, joka menisi hinnaltaan paljon tuon alle?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin sesonki ns kukkaisviikot alkavat. Saari on silloin kauneimmillaan eli sinne tuskin silloin saa mistään kautta mitään halpoja matkoja

Vierailija
2/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen etsiä meille huhtikuun alkupuolelle jonkun halvan madeiran matkan.

Ilmeisesti alle 1400 e :llä ei pääse pakettimatkalle.

Luottokorttia ei oo joten varmaan tarvii tyytyä tohon summaan.

Oon siis selannut matkatoimistojen matkoja. Tjärellä olisi vaihtoehtoja.

2 aikuista lentäisi sinne Tap Portugalin koneilla (välilasku Lissabonissa) ke 4.4.-11.4. hintaan 836 euroa

Siihen löytyy paljon hotellivaihtoehtoja vaikkapa booking.com tai hotels.com sivuilta. Katso itse tarkemmin, kun tiedät mitä haluatte..

http://www.booking.com/hotel/pt/residencial-familia.fi.html?sid=26ca51b…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri palasimme joulumatkalta Jordaniasta, Apollo-matkojen kautta pelkät lennot (Finnairin suora lento) 2+2 yht. 880 eur + hotelli netin kautta 7 yötä 600 eur (aamupala sisältyi). Ei paha, kun lentoaikataulu oli molempiin suuntiin ihanteellinen, ajankohta joulu - uusi vuosi ja hotellikin ok.

Vierailija
4/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka laitoitte lennot madeiralle, mutta kirjotinkohan aiemmin että emme omista luottokorttia jota nyt ois tarvittu.

Joten täytynee pulittaa pakettimatkasta.

Rahaa on kyllä laittaa matkoihin mutta jos halvemmalla pääsee niin se olis plussaa.

Pystyyköhän siellä ottamaan aurinkoa ollenkaan huhtikuun alussa. Meinaan vaan että minkähälaiset ilmat siellä on.

Onko kukaan käynyt huhtikuussa siellä?

Juu siis jahdataan miehen kans lähdössä.

Vierailija
5/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri palasimme joulumatkalta Jordaniasta, Apollo-matkojen kautta pelkät lennot (Finnairin suora lento) 2+2 yht. 880 eur + hotelli netin kautta 7 yötä 600 eur (aamupala sisältyi). Ei paha, kun lentoaikataulu oli molempiin suuntiin ihanteellinen, ajankohta joulu - uusi vuosi ja hotellikin ok.

Tämä saattaisi olla voittaja-ainesta. Vähän riippuu hotellin tasosta. 1480eur ei ole paljon joulun aikaan.

Vierailija
6/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko all inclusivehotellissa Kanarialla vuosi sitten, kolme ihmistä. Kaikki ruoat, välipalat, hedelmät, jäätelöt. alkoholi yms kuului mukaan. Matkalla meni rahaa 60 euroa.

Vierailija
7/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa meidän perheelle edullisen etelänmatkan maalis-huhtikuulle?

speksit:

1vko

2 aik + 3lasta (0, 3 ja 5v.)

suorat lennot

hotellissa lasten allas, huoneistohotelli vois olla kiva

mieluiten italia, kreikka, kanaria (ei egypti tai turkki)

mä olen itse surkea käyttämään noita matkahakuja.

Vierailija
8/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa meidän perheelle edullisen etelänmatkan maalis-huhtikuulle?

speksit:

1vko

2 aik + 3lasta (0, 3 ja 5v.)

suorat lennot

hotellissa lasten allas, huoneistohotelli vois olla kiva

mieluiten italia, kreikka, kanaria (ei egypti tai turkki)

mä olen itse surkea käyttämään noita matkahakuja.

http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/kypros/protaras/huoneistohotelli-man…

Vierailija
9/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päässyt kyprokselle, Pafokseen. Vajaa vuosi

sitten 100 euroa/hlö. Hintaan kuului lennot + ruoka lennolla + kuljetus hotellille + hieno huoneistohotelli (kaksio) + oppaan 24h palvelut. Harmi, että Alma Tour meni konkkaan. Ei meidän budjeteilla nykyhinnoilla lähdetä mihinkään.

Vierailija
10/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintoja toki kannattaa vertailla, mutta suurin pointti lienee juuri siinä että saa mitä haluaa, on mahdollisuus matkustaa johonkin muualle kuin noihin turistirysiin. Omalta kohdalta vaikkapa esimerkkinä perheen (7 henkeä) viimeisin reissu, jolloin lomailimme reilun pari viikkoa Kaliforniassa lähinnä San Fransiscon ja Napa Valleyn seuduilla.

juuri tuonne haluan matkustaa (pitkän tähtäimen suunnitelma, parin vuoden päästä)

erityisesti kiinnostaa mitä kautta teit varaukset? erityisen hyviä vinkkejä netistä..?

terv. tiedosta kiitollinen

Vierailija
11/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2viikkoa thaimaassa 4 tähden hotellissa puolihoidolla vuosi sitten 595€/hlö ja oli vielä paremmassa lentoluokassa

Vierailija
12/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2viikkoa thaimaassa 4 tähden hotellissa puolihoidolla vuosi sitten 595€/hlö ja oli vielä paremmassa lentoluokassa

Ihan jumalattoman halpa. Mistä ja miten? Joku peruutuspaikka päivää ennen lähtöä vai?

Vierailija
13/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/

tuolta kannattaa etsiä..ja facebookissa sellainen kuin top10matkatarjoukset

Vierailija
14/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norskin lennot yht. 330,- ja hotelli 600,-.

Ei paha

Vierailija
15/63 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/" alt="http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/">http://www.rantapallo.fi/akkilahdot/</a&gt;

tuolta kannattaa etsiä..ja facebookissa sellainen kuin top10matkatarjoukset

Jos saa pelkän lennon Thaimaahan tohon hintaan niin se on jo todella halpa.

Vierailija
16/63 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venezuela kaks viikkoa. Lennot 259€/naama. 1 yö Saksassa, 10 Isla Margaritalla ja 2 Caracasissa yht. 183€. Ei aamupaloja tai muita ruokia, pelkkä huone. Paikallinen aamupala 2€, illallinen (pihvi tai kalaa) alkoholeineen 10-12€.

Loma yht. 442€ + ruuat

Vierailija
17/63 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa, majoituksena melko vaatimaton apartmentos hotelli 80m2, lennot finnair ja 5 henkilön hinnaksi tuli 2647e

Päälle tulee sitten ruuat ja kulutus.

matkatoimiston kautta olis ollu 5 alkava summa.

Vierailija
18/63 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 3 viikkoa Jamaikalla 4 tähden hotellissa all inclusive hieman päälle 1 300 euroa per nuppi, ilman lapsia.

Vierailija
19/63 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista ja 2 lasta lennot ja neljän tähden hotelli all inlusive Kreikkaan Kreetalle 1398e. Minusta edullinen.

Vierailija
20/63 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 henkilöä: aikuiset + teini yhteensä 670 euroa. 3 viikkoa aikaisemmin varattu äkkilähtömatka 3 tähden hotellissa. Muuten hyvä, mutta suihkusta tuli vain tulikuumaa tai kylmää vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän