Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOISET lauantaina

12.11.2005 |

Eikö kukaan ole vielä kerinnyt pinoa aloittamaan vaikka kello on jo tuon verran?

Jepsistä elikkäs lähete on nyt vetämässä KYS:iin siitä puklailusta/huonosta painonnoususta. On se kumma ettei ajoissa voida äitiä uskoa kai minä itse tiedän lapseni parhaiten.Toivottavasti reagoivat siellä pian, koska tällä linjalla paino alkaa todella putoamaan ensiviikolla. Muuten Pikkanen on kuin naantalin aurinko;nauraa vaan simmut isoina ja kirkkaina:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin aina silloin kun mies katoaa hetkeksi näkyvistä yritän saada kortin väsättyä... isommilta tytöiltä on jo kortit mutta tuon pienimmän oma taideteos on vielä kesken...=D

marja: kiva kun saitte asioihin hieman vauhtia ja pääsette tutkimuksiin! Yleensä oma äidinvaisto on oikeassa...

Janina on myös alkanut pulautella,tai siis maito lentää kaaressa ja määrältään paljon kun sitä tulee...äsken viimeksi kesken imetyksen...

Olen huomannut että jos röyhtäytän tytön syötön aikana parisen kertaa niin oksennusta ei tule...meillä taitaa kyseessä olla vain ilman kertymisestä ja jos ei röyhtäytä tarpeeksi usein, tulee kaikki nielty maito sen mukana ja paineella!!!

nyt täytyy mennä laittaa tytöille iltapalaa...mukavaa viikonloppua kaikille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla