Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamponi unohtui paikalleen, kääk

Vierailija
10.01.2012 |

Laitoin eilen iltapäivällä tamponin, unohdin sen ja tajusin vasta aamulla, että mikäs naru se tuossa. Jos ois se TSS, oisko se tullu jo? Vai emätintulehdusta odotellessa... Voi prkl.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla unohdettuna sinne ettei sitä huomaa?

Vierailija
22/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se tamponi ei enää ime niin tulee verta ja laittaa vaan sidettä. Käytän tamponia lähinnä työpäivisin siteen lisänä kun siellä kerkeää niin harvoin vessaan ja silloin tahtoo unohtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vointi on ihan normaali, niin tuskin sinulla on aihetta huoleen. Kyseessä on harvinainen tila, jonka riski kannattaa kuitenkin pitää mielessä.

Duodecimin sivuilla eräs tositapaus: http://tinyurl.com/7bzcju3

Vierailija
24/27 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa linkissä. Nyt iski hullun hullu ajatus, paniikki. Voiko tamppooni unohtua, hukkua emättimeen tosi pitkäksi aikaa, useiksi viikoiksi niin ettei sitä huomaa!!!??? Pitäsköhän lähteä ronkkimaan paikkoja.... Olen meinaan tosi huolimaton noiden juttujen kanssa.

Vierailija
25/27 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin ja Tamponi unohtui poistaa. Ei ollut edes menkkainen tai haiseva. Mitäköhän oireita pitää nyt seurata kun on muutenkin krapula?

Vierailija
26/27 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran samallain aloin nauraa

Vierailija
27/27 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin ja tili vatsa kipeäksi ja alkoi ruoka oksettaa muuten hyvä olo paremmaksi meni toivottavasti huomenna ei oo enään mitään outoo mulla ei tulli kutinaa kirvelyy tai mitään tämmöstä tai punoitusta oli siis päivällä laitoin ja otin seuraavana iltana pois oli aika kauan.