Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos puukotettu tyttö oli koulukiusaaja niin toivottavasti

Vierailija
10.01.2012 |

saa rangaistuksen siitä. Aiheutti monelle ihmiselle tuskaa jos oli osasyyllinen koko tapahtumaketjuun.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää OMAN lapsenne kohdalle, että joutuisi kiusatuksi JOKA IKINEN PÄIVÄ koulussa ja koulumatkalla VUOSIKAUSIA mm seuraavasti - hakataan vähintään kolmesti viikossa - kaikki omaisuus rikotaan/tuhotaan, erityisesti jos on jotain uutta/hienoa - syljetään naamalle, vaatteisiin, vaatteet/reppu tuhritaan ulosteisiin -levitetään vaikka mitä iljettäviä perättömiä huhuja - kukaan ei koskaan suostu pariksi ryhmätöihin tmv, liikkatunnilla ei huolita joukkueeseen Tuossa vaan muutama esimerkki,miten mun veli kidutettiin vuosien saatossa hitaasti hengiltä. vanhemmat yritti puuttua,mikään ei koskaan lopulta auttanut,pahensi vain. t. se jonka veli tappoi itsensä 15vuotiaana vuosikausien koulukiusaushelvetin jälkeen, ja voin kertoa että todellakin toivon joka päivä että olisi mieluummin vaikka puukottanut joka ikisen niistä kiusaajistaan kuin hirttänyt itsensä! äitimme sekos tuosta taas niin että joutui suljetulle lopulta ja isästä tuli alkkis.Mä vaan loppuikäni masentunut.

että en saisi noin räikeää kiusaamista loppumaan (jos oma laspi olisi uhri). Ottaisin ensin yhteyden rehtoriin ja koululautakuntaan. Jos mitään ei tapahdu sitten poliisille rikosilmoitus ja sossut mukaan eli lastensuojeluilmoitus kiusaajista( kiusaajathan olivat lapsia) Pitäisin sellaista meteliä ja kirjoittelisin lehtiin jne että PAKKO olisi jotain parannusta tulla asiaan. Ymmärrän myös että kaikki vanhemmat eivät ole yhtä uskaliaita kuin minä olisin

vaikea kuvitella että rikosilmoitus tai lastensuojeluilmoitus ei auttaisi.... Ja jatkuva nettikirjoittelu.

Rehtorille ja opettajille ilmoittaminen ei välttämättä johda yhtään mihinkään (riippu koulusta)

Vierailija
82/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää OMAN lapsenne kohdalle, että joutuisi kiusatuksi JOKA IKINEN PÄIVÄ koulussa ja koulumatkalla VUOSIKAUSIA mm seuraavasti - hakataan vähintään kolmesti viikossa - kaikki omaisuus rikotaan/tuhotaan, erityisesti jos on jotain uutta/hienoa - syljetään naamalle, vaatteisiin, vaatteet/reppu tuhritaan ulosteisiin -levitetään vaikka mitä iljettäviä perättömiä huhuja - kukaan ei koskaan suostu pariksi ryhmätöihin tmv, liikkatunnilla ei huolita joukkueeseen Tuossa vaan muutama esimerkki,miten mun veli kidutettiin vuosien saatossa hitaasti hengiltä. vanhemmat yritti puuttua,mikään ei koskaan lopulta auttanut,pahensi vain. t. se jonka veli tappoi itsensä 15vuotiaana vuosikausien koulukiusaushelvetin jälkeen, ja voin kertoa että todellakin toivon joka päivä että olisi mieluummin vaikka puukottanut joka ikisen niistä kiusaajistaan kuin hirttänyt itsensä! äitimme sekos tuosta taas niin että joutui suljetulle lopulta ja isästä tuli alkkis.Mä vaan loppuikäni masentunut.

että en saisi noin räikeää kiusaamista loppumaan (jos oma laspi olisi uhri). Ottaisin ensin yhteyden rehtoriin ja koululautakuntaan. Jos mitään ei tapahdu sitten poliisille rikosilmoitus ja sossut mukaan eli lastensuojeluilmoitus kiusaajista( kiusaajathan olivat lapsia) Pitäisin sellaista meteliä ja kirjoittelisin lehtiin jne että PAKKO olisi jotain parannusta tulla asiaan. Ymmärrän myös että kaikki vanhemmat eivät ole yhtä uskaliaita kuin minä olisin

vaikea kuvitella että rikosilmoitus tai lastensuojeluilmoitus ei auttaisi.... Ja jatkuva nettikirjoittelu. Rehtorille ja opettajille ilmoittaminen ei välttämättä johda yhtään mihinkään (riippu koulusta)

ja voin sanoa,et mun vanhemmat todella kärsi asiasta ja yrittivät kaikkensa minkä kykenivät/tajusivat tuolloin.

Tämä pikkusisko kaipaa rakasta veljeään edelleen joka saatanan päivä, ja tiedän,etten ikinä tule tästä yli pääsemään.Äitini lääkkeillä sekaisin pumpattu mt-elätti laitoksessa nykyään,isäni juo itteään hyvää vauhtia hengiltä.

OPETTAKAA hyvät ihmiset ne pentunne kunnioittamaan toista IHMISTÄ, etteivät kiusaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rehtori on kunnan pomojen vaimo ja muut heidän talutushihnassaan niin miten luulet kiusatulle käyvän.

Tällainenkin tarina on nimittäin tosi.

että en saisi noin räikeää kiusaamista loppumaan (jos oma laspi olisi uhri). Ottaisin ensin yhteyden rehtoriin ja koululautakuntaan. Jos mitään ei tapahdu sitten poliisille rikosilmoitus ja sossut mukaan eli lastensuojeluilmoitus kiusaajista( kiusaajathan olivat lapsia)

Pitäisin sellaista meteliä ja kirjoittelisin lehtiin jne että PAKKO olisi jotain parannusta tulla asiaan.

Ymmärrän myös että kaikki vanhemmat eivät ole yhtä uskaliaita kuin minä olisin

Vierailija
84/84 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset